Bezoek afzeggen is best moeilijk vind ik.. voelt alsof ik faal.. maar het isnniet anders.. had haar om half 5 eten gegeven.. ze begon te gapen dus wakker op bed gelegd.. ligt nu te brullen als een malle maar meer van ik kan niet slapen dan histerisch brullen door krampjes.. ik laat der liggen zodat ze uit zichzelf in slaapnkan vallen..
@Alyssa: echt wel een beetje spannend he?? Heel veel succes en hopelijk heel veel plezier! Ben benieuwd @Noelle: ik dacht ook al aan condooms en glijmiddel halen Maar durven doe ik nog niet echt! Het voelt inderdaad als een van de eerste keren, hihi.. Wij hebben er ook 2 en een half jaar over gedaan, ben erg benieuwd hoe het gaat de 2de keer.. meestal hoor je ook dat het dan toch sneller gaat omdat je lichaam weet hoe "het" moet! Volgens mij heb ik ook nog een hechting erin zitten dus nog heel eventjes wachten! Kom ik net op de wc heb ik weer ineens een beetje bloedverlies
Dat is ook rot . In dit geval was het mijn collega die met haar kids wilde komen. Die willen natuurlijk de baby zien en mogen ook wel even vasthouden maar ja, met een gillend (of nu: slapend ) kind hebben ze er niet zoveel aan. En je faalt heus niet hoor! Juist niet, je kiest voor even rust voor je kindje en voor jezelf, juist een sterke beslissing. Hoe vaak lees je wel niet van mama's die toch het bezoek door laten gaan en daar later dan weer 'last' van hebben door een onrustige baby en zich dan rot voelen. Mijn vriendin gaf ook nog de tip om idd even te laten huilen en dan na een minuut of 10-15 als het weer complete hysterie is, baby even bij je te pakken. Dan willen ze ook nog wel eens in slaap vallen (lukte hier gelukkig vannacht ook) want dan zijn ze weer veilig dichtbij mama. Pff... Moeilijk he.
Nee klopt dat zeggen de meeste.. maar zo had ik het me niet voorgesteld.. hoop dat die roze wolk snel komt.. ze heeft nu net een half uurtje geslapen was weer ff aant rondkijken en heeft nu de oogjes weer dicht.. ben erg benieuwd hoe ze het vanavond gaat doen.. meestal was het vanaf 17.00 raak.. maar goed we zien het wel.. ik heb der hier nu een half uur laten huilen.. maar het was niet continu keigard krijebn maar meet huilen met 10 a 20 sec ertussen dus gewoon inslaaphuiltje denk ik.. we zient wel! wat hier soms ook werkt is gewoon naar der toe NIET oppakmen want dan krikgen ze juist nieuwe prikkels maar over het bolletje aaien en een kusje geven.. dan worden ze wee rjstig en herkennen ze de veiligheid weer...
@Corina, auw! Niet fijn als je probeerd en het doet pijn.. zijn jullie meteen gestopt of was het meer een vervelend gevoel en gewoon door gegaan? @huilen, echt niet fijn dames! Ik heb het zo met jullie te doen.. Als je baby zoveel huilt is het en mega zielig maar ook vermoeiend en je weet niet wat je moet doen! @Muts & Kris, helemaal goed van dat bezoek! Als je er zelf al onrustig van wordt is dat helemaal niet fijn voor je kindje.. Jullie hebben op dit moment al veel aan jullie zelf dus probeer van die rustige momenten die er zijn, wel te genieten! Ik merk dat als we de deur zijn uit geweest of er is veel bezoek geweest dan moet ze langer huilen en ook iets meer 's avonds moeite doen om in slaap te komen! Ze krijgen al zoveel mee van prikkels. Vaak wil ze dan als troost ook nog extra veel drinken en is dan eigenlijk te moe! Hopelijk gaat het snel minder worden en komen jullie ook op de roze wolk met t kleintje!
Reflux, huilen, wat voor reden dan ook, dames ik heb het zo met jullie te doen, dat jullie niet op een mooie roze of blauwe wolk zitten, deze periode is zo kostbaar en gast zo snel en komt nooit meer terug Phillys, geprobeerd even doorgezet maar toch afgehaakt, de plek van de hechting vaginaal is nog te stug denk ik. Nog maar ff wachten extra glijmiddel en opnieuw een feestje bouwen. Gek he maar had mijn man zo gemist, hoop weken niks gedaan tussen de lakens. We zijn vandaag naar de dierentuin geweest, was super leuk maar weer live voeden tussen al die drukte ik blijf er maar mee sukkelen. Zag ik ook nog tijdens het voeden want yuri liet los witte puntjes op zijn tong, spruw? Morgen maar even naar de huisarts. Gelukkig nog niets op de tepels het schijnt ontiegelijk pijn te doen.
Vind het ook rot voor jullie. Ik brul zo nog mee als mijn mannetje echt zielig huilt. ( je hebt huilen en je hebt overstuur. Bij overstuur ga ik zo mee doen) Wij hebben een hangmat gekocht voor in de box. Nu voor het eerst er in gelegd. Zachtjes laten wiegen. Hij huilde ook van de krampjed. In het ding kwamen er een paar flinke scheten. ( misschien door de houding) en nu ligt hij heerlijk te slapen. Hij heeft zichzelf zo opgekruld met zijn handjes voor zijn gezicht. Precies zoals in de buik. Hij lag altijd zo op echo's. Misschien iets om te proberen nog? Ze zijn niet duur. Hier weer eens visite die geen hints snapte. Ze was er om vier uur maar zes uur nog niet weg. Wij gingen gewoon koken. Dacht misschien snapt ze de hint. We hadden ook geen drinken meer gegeven, alles opgeruimd. Maar nee hoor... Op een gegeven moment was ons eten klaar... Kwart voor 7 heeft mijn man toen maar gezegd: wij gaan eten dus ik ga je naar huis sturen. Was ik heel blij mee haha ik voelde me rot om haar zo weg te sturen maar goed. Ze kwam op kraamvisite... En wij gaan ook vroeg naar bed en jullie snappen ook dat als de kleine eindelijk slaapt je graag wil eten voor hij weer komt want meestal doen ze dat rond etenstijd... Ze is weg haha.
Voor het eerst in 3.5 week tijd is silvy vandaag bijna kramploos de dag door gekomen.. met max een kwartiertje is het een wereld van verschil.. ik debk dat de conbinatie nutrilon pepti, barleduc water, en sab simplex wonderen verricht.. heel de avond ligt ze lejker te slapen tussen de voedingen door.. ik ben benieuwd naar vannacht
Haha, idd, altijd onder het eten. Haha, oeps, ja, gevalletje plank en hoofd . De kraamverzorgster zei nog tegen mij: is heel normaal dat je nu nog niet op een roze wolk zit maar als ik over 3 mnd bij je terug kom, zit jij er ook, heus! Daar houd ik me maar aan vast. Idd, deze tijd duurt maar zo kort. Maakt ook dubbel zo naar dat het genieten er nog niet echt is.
Hier heeft Yinthe heerlijk geslapen van 1 tot half 8. Ik vind alle geluidjes zo leuk die ze nu maakt! Degenen met een knip, worden jullie allemaal nog gecontroleerd? Of is het meer als je last hebt dat je heen gaat?
En... Lekker muts hoor! Kun je zelf even gewoon adem halen! Verschrikkelijk hè mi! Belachelijk dat mensen zolang blijven zitten, en de hints waren vrij duidelijk! Heeft die vriendin ook kinderen? Meestal zie je wel verschil!
Idd belachelijk dat mensen zo lang blijven zeg! Eb dat ze ook die hints niet snappen Ik heb ook een knip er is bij mij niet meer na gekeken behalve een week na de bevalling wat hechtingen eruit gehaald Hier ook nog geen feestje gebouwd maar dames er zijn toch ook andere manieren om elkaar te plezieren tussen de lakens? Hierdoor hebben we toch een actief " sex " leven maar alleen de daad nog niet gedaan. Gewoon beetje tijd geven Muts waarom is osteopaat echt je laatste redmiddel? Het is echt baat het niet dan schaadt het niet en wanneer het zou helpen zou je willen dat je veel eerder was gegaan. Wij zijn al na 2 weken gegaan anders had ik waarschijnlijk nu nog met een " huilbaby" gezeten
Ja leuk die geluidjes he!!! En hoe heerlijk is het om in de ochtend begroet te worden door een big smile!!!!! Seks: wij hebben het gisteravond ook gezellig gemaakt!!! Was er aan toe maar inderdaad niet DE daad. Vloei nog en de knip prikt soms nog. Nacontrole: krijg ik niet eens. Heb een telefonische nacontrole gehad...
Wow, wat hebben jullie veel gekletst! Heb alles gelezen, maar vrij weinig onthouden. Alleen dat er nog veel kleintjes zijn met krampjes, heel vervelend zeg! Wij zijn vanaf vrijdag weggeweest. Was heel gezellig en ging heel goed. Charlotte heeft 2 nachten in de wandelwagen geslapen, ging ook goed. Alleen heeft er een mug in haar bak gezeten, want ze zit onder de muggebulten. Stuk of 13 op haar koppie! Heel veel live gevoed op terrassen, want we waren 3 dagen op pad. Ging op zich wel goed....alleen kon ik ;s avonds merken dat ze het echte contact wel gemist had, want 's avonds was ze heel onrustig en wilde constant drinken! Gisteravond thuis nog heel veel verdriet en nu is ze weer rustig. Ze ligt nog lekker te slapen vanaf 7 uur. Straks weer in alle rust in bad.
Mamavanjuul, aaaah zo zielig! Die mug heeft haar flink te pakken gehad zeg! Waar waren jullie ook alweer geweest? Hebben jullie trouwens ook zoveel last van haarverlies? Overal zitten mijn lange rode haren! Wist wel dat het normaal is na de bevalling maar jeetje!!!
Ooooooja!! Hihi... Chronisch slaaptekort is niet zo goed voor je geheugen. Al dacht ik wel een pretpark... Scoor ik toch nog wat punten
@Kris: Haha, ja daar heb ik ook last van. Ik typ ook altijd met Word ernaast, zodat ik op iedereen kan reageren. Reageer ook alleen als ik achter de computer zit. @ukkie: Was het bij je dochter anders? Hoop dat je snel kan gaan genieten. Echt zo lastig en ik snap dat je mee wil huilen. Ja, autorijden werkt erg goed ja, maar ga eens heel de dag rondjes rijden L. Hoop dat het snel over gaat zeg. Misschien anders gewoon naar de osteopaat? @krampjes e.d.: Gebruiken jullie iets van inflacol of cinebaby? Ik gebruik cinebaby en S. heeft geen last van krampjes. Geen idee of het daardoor komt hoor. @vitamine K en D: Gebruiken jullie dit? Wat doen jullie als de vitamine K leeg is en je moet nog een weekje? Nieuw flesje kopen of gewoon eerder stoppen? @alyssa: Oei, dat is zeker schrikken. Je durft dan bijna niet te gaan kijken. Mijn zus had het ook bij de 1e.De allereerste nacht ging die meteen door. Ze schrokken beide wakker om een uur of zes en ze durfde beide niet te gaan kijken. @phillys: Heel herkenbaar. Hier ook weinig tijd, behalve als mijn man savonds thuis is. Begin nu ook echt wel weer een ritme te krijgen. Wil ze bij jou savonds ook veel vaker drinken? Hier wel. S. huilt bijna nooit als ze op bed wordt gelegd. Behalve als ze de slaap niet kan pakken. Geef niets van je vraag hoor. Hier zes weken na de bevalling. Pijn deed het niet, maar ik vond het wel erg spannend. Ik heb dan ook alleen maar hechtingen bij mn schaamlippen gehad en niet bij mn vagina. Dat scheelt misschien een hoop. De hechtingen heeft de vk een week na de bevalling eruit gehaald. Wat vervelend van je PCOS. Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was van jullie meisje? Als ik vragen mag? Oh lees het al. Heftig zeg. Bloedverlies kan zes weken duren. @MI87: Voel jij je eisprong dan? Das mooi. Scheelt een hoop ovulatietesten haha. En dat met het geven van moedermelk. Super man. Bij sommige duurt het heel lang voordat ze weer ongesteld zijn. Hier ook al twee dagen menstruatiekrampen. Maar nog geen bloed L. Hoop dat het snel komt. Aangezien wij graag met de negen maanden van S willen kijken of we voor een tweede willen gaan. Als ik niet ongsteld ben met haar zes maanden stop ik met de bv. Maar dan is het meer gedwongen van mezelf dan dat ik het echt wil. Klopt van die hangmat. Dat schijnt te helpen. Mijn moeder heeft er 1 gemaakt en S. ligt er heel vaak in. Wat een rare visite zeg. Je snapt toch de hints wel. Haarverlies is zo erg hier ook. Bah. Niet leuk. Denk erover om het wat korter te knippen. @corina: Ja, ik herken dat. Wilde ook onderhand wel weer. Wij hadden het de 18e nog gedaan en de 20ste is S. geboren. Dus zes weken geen seks .. Mijn man had mij ook gemist. Oh wat leuk zeg naar de dierentuin. Welke? Ja, dat lijkt me ook erg lastig. Man roept, dochter wil onder de douche vandaag J.
@Marievs: een ritme is er nog niet echt! Soms denk ik dat we er een hebben gevonden en dat duurt dan een paar dagen. Vandaag had ze overdag een paar krampjes en meer wakker. Dan wil ze meestal meer drinken. Als ze 's avonds krampjes of langer wakker is dan wil ze idd ook meer en vaker drinken Mijn hechtingen moeten vanzelf oplossen dus ik heb geen idee hoelang dat duurt.. ik heb wel hechtingen bij mijn vagina en het voelt ook erg hard aan, ben benieuwd of ze er naar kijken met de nacontrole. Wij zijn echt super blij met ons klein wondertje! We hebben wel even moeten wachten en heel veel moed moeten hebben maar daar is ze dan! Mijn zwangerschap was ook niet geheel onbezorgd dus wij zijn echt mega trots <3