** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Oohh wat een heerlijke koppies weer zeg! :)
    Baby's kijken is altijd zooo leuk.. Ook heel leuk om te zien hoe verschillend en uniek die kleine mopjes zijn!
    Inderdaad allemaal knappe kindjes in dit topic :)

@Marievs: ik wou heel graag thuis bevallen.. vanwege de controles en toch een "zorgen" zwangerschap hadden ze me al gezegd dat het toch beter was om in het ziekenhuis te bevallen.. achteraf moest het zeker door het inleiden ;)
    Dankjewel! Ik hoop ook echt dat het zo gaat lukken.. maar dat zien we tegen die tijd wel ;)

@Corina: met bv kan het inderdaad heel goed dat een baby'tje maar 1x in de week poept. Ik had een kindje op het groepje dat dat ook had en deed het ook nog altijd op dezelfde dag ;) Ons meisje poept de hele tijd..

#slapen: ons kleine meisje slaapt volgens mij veel liever op haar zij. Nu vanmiddag even geprobeerd om haar op de zij te leggen in bed en heerlijk geslapen (dan slaat ze niet zo om zich heen met haar handjes). Vanavond maar zo'n kussen gekocht om haar netjes op de zij te laten liggen. Voor het eerst slaapt ze vandaag in haar "grote" bed! Super spannend..

#douchen: vind ik heerlijk om te doen! Helemaal niet glibberig.. juist rubber achtig en stroef. Wassen jullie de baby dan met wasgel? Maar ik ben niet zo vaak aan de beurt want papa vindt het mega fijn en wil dit ook graag! Is ook wel leuk want hij heeft zoiezo al geen quality time door een flesje te geven ofzo (vanwege bv).

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik ben daar juist altijd bang voor wiegendood. Ik lees al vanaf mijn 12e elke week de leesmap en dis al zoveeeel verhalen gelezen over van alles en nog wat dat ik er soms niet beter van word haha. Zo gebruik ik ook geen tampons omdat ik ooit heb gelezen over de tampon ziekte erg he

Badje heb ik alleen in de kraamweek gebruikt. Vind het zo'n gedoe. En ze vind het heerlijk onder de douche en we gaan ook af en toe met haar in bad. Wel glibberig idd maar je wird er ook steeds beter in. Ik hou haar vaak even in de arm gewoon liggen en dan tegen de borst rechtop. Heerlijk

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vandaag de terugkom ochtend van zwangerschapsgym. Baby's showen!
    Heb Levi zijn mooie pakje van z8 aangetrokken

4. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Mi87 wat een typisch mannetje! Heeft hij nou rode krullen????

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, geweldig! Wat een wijs mannetje zeg!

Hier juist wel in het badje, ook omdat de zussen dan kunnen "helpen".
    Douchen is hier altijd met papa, omdat hij meer dan een luier verschonen ook niet kan doen ;)

Hier de 2e nacht op rij tot half 6, vanaf 22,30! Heb haar net wakker gemaakt omdat ik zo naar dansles moet met de middelste.

Hier slapen ze allemaal als baby zijnde op hun rug

6. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Achgossie geweldige foto's !
    Weer een goede nacht gehad dames?? Ik trap af, 23:15 fles 00:15 slapen 08:30 wakker gemaakt :D

7. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    21.00 fles naar bed .. 00.00 laatste fles slapend gedronken en toen tot 6.00

8. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Zo heerlijk om al die leuke koppies te zien 's morgens :D Wordt je toch vrolijk van!

Douchen...wij vinden het juist niet glibberig, maar ik gebruik dan ook geen douchegel of iets dergelijks als we douchen, alleen shampoo om zijn haartjes een beetje mee te wassen :)

Nacht...amper geslapen haha. Gisteravond hadden we M. nog even getemperatuurd, en ineens had hij 39.2 :$ Dus amper een oog dicht gedaan, hij was heel erg aan het jammeren (in z'n slaap, dat wel) en ik vond het doodeng om te gaan slapen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, om 4 uur kwam hij weer voor zn fles en was zijn temp gelukkig gezakt tot 37.7! En hij is nu net een half uurtje wakker, want meneer had gepoept :D Zijn temperatuur is nu 37.5, dus hopelijk stijgt het niet weer...stressvol gedoe hoor, die prikjes ;)

MI, veel plezier straks!!!

Buik slapen...nog maar even niet dan. M. heeft een voorkeurshouding, dus we moeten nu naar de fysio omdat hij zijn nekje een kant niet lekker op kan draaien (dat was ook de kant waar de vacuum was gezet). Hij is wel sterk in zijn nek en hij kan wel alle twee de kanten op draaien, maar ik wacht nog wel even tot hij een paar keer bij de fysio is geweest ;)

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    18:00 gevoed 19:30 na bed, 11:30 gevoed 07:30 wakker

10. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ahh wat een lieve foto's, mooi pakje heeft Levi aan Mi. En veel plezier op babygym.

Muts, mooie hond stafford? En uiteraard wat een mooie meisje :)

Hier ook een goede avond/nacht gehad. Alleen gisteravond op bed gegaan met hoofdpijn en er ook weer af met hoofdpijn beetje jammer.
    Vandaag feest, schoonpap jarig en schoonouders 34 jaar getrouwd.
    Uiteten met ons allen, gezellig!

Foto van ons manneke, met zijn lekkere onderkin hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      4
  11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat een skatjes allemaal zeg!

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
  13. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Weer van die knappe koppies!
    Inderdaad heel lief die twee steffords.. :)

Wij hebben een franse bulldog.. hihi

Hier dan ook nog maar een foto van het lachje!
    En een foto van de eerste welkomst groet met ons bulletje Isa :)

@Mi: Wat een stoer pakje! Hier helemaal verslaafd aan z8.. we hebben dan ook bijna de hele kast ermee vol hangen;)

Bijgevoegde bestanden:

14. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Gezeik is het, ligt aan de opvoeding. Wij hebben 2rottweilers ook zo gevaarlijk:)

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij hebben een kruising mops en die taalt er niet eens naar.

Poeh, zijn jullie kindjes ook zo onrustig? Heb lotje de hele dag nog niet in bed gekregen....ze drinkt ook weer om de 2-2,5 uur.
    Best vermoeiend op het moment, aangezien onze peuter niet zo goed weet wat luisteren is.

16. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Leuk de foto's met huisdieren! En het is inderdaad maar hoe je je hond op voedt, ze zijn echt niet gelijk allemaal 'slecht' :)

M. is vandaag hartstikke rustig, ligt alweer vanaf een uurtje of 1 te slapen, maar dat komt denk ik door de prikjes ;) Misschien komt het door de warmte, dat ze extra dorst hebben?

Zal ook even spammen met ons huisdier, nu we toch bezig zijn :p (overigens liggen de katten normaal gesproken niet in de box, maar we hadden onze rooie er ff bij gelegd voor de foto en kennismaking :)).

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Oh meerdere kindjes dus, yuri is vreselijk vandaag weet niet wat hij heeft.
    Veel drinken, huidhonger, jammeren, lijkt wel of ie ergens last van heeft, temperatuur is prima 37.1.

18. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier al der 3e poepluier vandaag... heerlijk. ....

idd ligt er maar net aan hoe je ze opvoed de hondjes..

hier netjes om de 4 en 5 uur eten overdags.. bij cb geweest vandaag en weegt nu 4560..

19. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg

Deel Deze Pagina