Ahhh wat een mooie kindjes allemaal zeg en wat lief met die diertjes erbij! Ik zal zo ook even een foto spammen heb de meeste op mijn telefoon staan. Hier juist weer een goede dag vandaag hij is heel vrolijk en slaapt goed. Snap alleen niet hoe ze bij jullie de nachten doorslapen hij komt hier gewoon continu om de 4 uur overdag en snachts. Hoeveel krijgen de flesvoeding kindjes nu?
Ukkie, wat een pittige koppies! En hier wordt ook nog niet door geslapen hoor, hoeven ze ook nog niet op deze leeftijd, hoewel het best fijn zou zijn M. krijgt 6 keer 150/5 en dat is voor hem nog prima nu. Ach dan wordt het ons misschien gegund straks als de tandjes doorkomen, dat die van ons door slapen
Hier ook 6 x 150 en 2 schepjes johannesbroodpitmeel. . En soms snachts een fopfles van maar 30 cc ligt eraan of ze de 6e fles krijgt.. als ze die niet krijft omdat het zo niet n uitkomt wil ze graag rond 4 uur nog een klein flesje
Leuke foto's!!!! Muts...eh was jij dat? Typisch koppie? Is dat goed of slecht? Haha maar mijn man is antiliaans... Hij heeft de neus, lippen en krullen dus daarvan en mijn blauwe ogen Nou meneer was vannacht aan het spoken. Hij gaat nu nephuilen... Er is dan niks en klinkt ook net anders en als je hem dan oppakt krijg je een ondeugende grijns. En dan je lach inhouden haha want in de nacht moet hij leren dat het slaaptijd is... Maar hij houd het lang vol. Om 4 uur tussen ons in gelegd en toen ging hij slapen tot 8 uur. Dondersteen. Hier is ineens ook de stem ontdekt. Je hoort de hele dag: waaaaa, baaaa, bleeeee, ooooooh en huuuuuh???? Hahaha maar nu ook twee lettergreppen: awaaa en weeeeweee hihi
Geweldig he mi! Haha ik hoor hier ook steeds koeeeee haha. Elke keer als ik haar in bed leg dan hoor ik ook gejammer en dan ga ik heen en moet ze lachen haha dan voel ik me intens gelukkig! Hier laatste fles half 12 en 8 uur wakker. Enige nadeel is dat ze savonds dan wek de hele avond wakker is. Dat wil ik wel proberen te veranderen maar hoe? Iemand tips?
Mi ja typisch in de zin van totaal anders dan verwacht.. sommige babys lijken echt op elkaar maar je zoontje heeft zijn eigen uiterlijk... hmm klinkt zweverig en bedoel het totaal niet verkeerd.. maar vind het tof om te zien..!
Haha, ja inderdaad! Hier ook allemaal geluidjes. Ook zo'n lachje met geluid waarbij ze lucht naar binnen zuigt zeg maar. En ze mept zichzelf steeds, haha! Moet af en toe echt even haar armpje vasthouden.
Zo, eerst hier ook maar weer eens reageren. Kom nergens aan toe zeg haha. Hier gewoon poepluiers. Er gaat geen dag voorbij of ik kan der helemaal verschonen. Zucht. @purk: Ja hier ook. Daarom hebben wij ook geen badje. Alleen een tummy en gewoon lekker douchen. Oke, nou wel fijn voor je dat ze wat zwaarder was. Wel raar zeg dat ze het niet gezien hebben. Mijn vk voelde ook steeds met der handen en die schatting klopte het best. @phillys: Dat kussen ken ik ja. Als S een zijslaper was, had ik hem ook gekocht. Hoe vond ze het in het grote bed? Ik was S. ook gewoon ja. Met iets van zwitsal. Hier ok altijd papa hoor. Net wat je zegt, ik geef ook bv dus heb al tijd zat met haar. Wat een mooi meisje. @MI87: Mooi pakje zeg. Wat een mooi mannetje heb jij toch? Ik heb ook een aantal dingen van z8. Vind het alleen enorm duur. Vooral als het niet in de uitverkoop is. Wat leuk zeg die geluidjes. En ja, ga dan je lach maar eens inhouden. Zou mij ook niet lukken. Muts: Wat een leuk rokje. En meisje trouwens ook haha. Wat een schatje. Ze lijkt wel een beetje op S. @noelle: hoe is het nu met zijn temp? Haha, ik dacht al. Leuke plek voor een kat . Hij moet er niets van weten joh hihi. @corina: Wat een wijs mannetje zeg. Heerlijk. Hoe gaat het met je hoofdpijn? @dieren: Hier geen dieren. Vind het wel leuk, maar bij een ander haha. @mamavanjuul: Sprongetje? Had s. begin van de week ook last van. Lastig zeg, vooral met nog een peuter. Ik zat gister nog te denken aan je en je meidengezin. Ik zou het echt niet erg vinden als ik ook alleen maar meiden krijg. Ik kom ook uit een meiden gezin. Zo leuk. @Ukkie: Geen idee hoe ik dat doe met dat doorslapen. Ze deed het al vrij snel. Heeft hij dan ook echt honger als hij komt? Of alleen mamahonger? Anders misschien proberen met speentje. Wat een mooie kindjes heb jij. Lekker een jonge mama was jij. Heerlijk. Wilde ik ook, maar mijn man niet. @Alyssa: Lastig. Geen idee hoe je dit moet aanpakken. S. is soms heel de avond wakker en soms niet. Wij gaan altijd rond half 10 naar bed en dan krijgt ze nog. Daarna gaan we slapen en wordt ze rond vijf uur wakker. Mijn man moet er om half 6 uit, dus dat is prima te doen. Dat was ook ons ritme voor dat ze geboren is.
Muts, ik snap wat je bedoeld ja. Hij is echt zijn eigen ikje ja. Gisteren al die baby'sbij de gym (4 meiden en 2 jongens) en inderdaad beetje zelfde baby uiterlijk allemaal en dan ziet die van mij er totaal anders uit. Echt al een mannetje maar misschien door het vele haar? Een ander meisje had dat ook die had een enorme bos zwart haar. Geeft toch net een ander plaatje Zijn haren zijn heel donker rood/bruin ja maar we hadden niet anders verwacht. Ik ben rood en mijn man is kastanje bruin. Alyssa, hier om 23:00 de laatste fles en dan de volgende is 3 uur, soms 4 of 5 uur... Nog niet echt duidelijk ritme. Gisteren wel iets nieuws geprobeerd: om 20:00uur in bad gedaan ongeveer en daarna de fles. Daarna heeft hij tot 0:00uur geslapen. Alleen toen was hij vannacht wakker. Kan een keer toeval zijn hoor maar het idee was dat hij dan moe zou zijn en doorslapen...misschien kun je het eens proberen? Bij mijn neefje werkt het wel. Marievs, z8 is inderdaad duur. Heb donderdag geshopt en ze hebben nu voor jongens bij de v&d zulke leuke kleertjes. Ook nog prenatal en noppies gehaald. En veel aanbiedingen: 2 voor 10 en zo. En jij hebt ook al zo'n poepert haha
Mariecs ging je eig voor s ook altijd half 10 na bed? Idd mi een eigen gezichtje is juist leuk! Mijn dochter lijkt ook sprekend op mij van vroeger vind ik ook leuk haha!
1 jaar geleden werd ik mama, mama van onze kleine meid die helaas niet bij ons mocht blijven. Gelukkig maken we deze dag mee met onze kleine Niel!
Amber wat een mooie woorden en wat dubbel moet het zijn, het gemis van jullie dochtertje, maar nu samen met Niel! Sterkte vandaag meis! X
Amber heel veel sterkte vandaag! En ik weet zeker dat ze over haar kleine broertje waakt en weet hoeveel jullie van haar houden! Dikke knuffel!