Foto komt morgen. Zie dat ik nog geen recente foto op de computer heb staan. Kan de foto ook weer verwijderen toch?
oh, lees al dat ik fotos wel kan verwijderen, maar mn naam niet aan kan passen. Ach, dan niet haha. Dan zou ik heel mn account moeten verwijderen en een nieuwe aanmaken. Dat is teveel gedoe.
Aah mooi meisje! Hier erg druk op het moment, maar lees wel mee hoor! Lotje is overdag steeds meer wakker en maakt steeds meer geluidjes! Begint ook al een beetje te gillen en lacht dan met geluid om zich zelf, erg grappig! Ze heeft deze week 2x tot half 6 geslapen en vanmorgen tot 6 uur. Heerlijk alleen ben ik steeds kletsnat. Overdag en voornamelijk in de avo d haalt ze alles in en drink ze elke 2 uren. Heb dus weer aardig laat van stuwing. Nou ja, ze doen het tenminste!
@Marievs: dankje voor de tips! Pfoe.. manlief is bang voor alles dat niet "mag" volgens de regels.. ze ligt nu in haar eigen bedje op haar linkerzij.. ze sliep al op mijn buik en ging gewoon verder met slapen! Ik ga gewoon even kijken morgen hoe het gaat met slapen op haar buikje overdag! Wat een knap meisje heb jij zeg! schattig dat jurkje! @Alyssa: jou meisje lijkt toch niet op een jongetje? Dat vind ik helemaal niet! @naam: wij hebben een kleine Mia is vernoemd naar de oma van mijn man! Dat was een hele lieve vrouw we hebben geen doopnamen! Pff.. ben echt heel moe, lekker naar bedje nu!
Ik vind ook niet dat ze op een jongen lijkt.. arm meisje. We zijn zo geschrokken net! Ze lag op haar kamer te slapen voor haar laatste fles aan, voor het eerst! Ze sliep wel met speen.. normaal nooit. Ineens horen we een gorgelend geluid en een raar huiltje. Mijn vriend stormde naar boven, ik achter hem aan. Ze stikte duidelijk ergens in, waarschijnlijk slijm. Als ze de speen in heeft dan heeft ze vaak veel slijm. We schrokken ervan! Pfff. Nu lekker op bedje. Morgen reageer ik even op iedereen
Wat een heerlijke babies allemaal, ik heb nog geen foto op mijn i pad, maar ga kijken of ik dat morgen kan regelen... Voor de buikslapers ik heb een nanny care matje voor onder het matras. Dat geeft een loeialarm als er 20 seconden geen ademhaling us en hij registreert de aller lichtste ademhalingtjes hier gewoon. Nog geen 1 keer vals alarm gehad, behalve als we hem vergeten uit te zetten als we hem eruit tillen. Ik hing na elk rochel geluidje in de wieg, nu zie ik een groen lampje flikkeren en weet ik dat hij het nog doet . En hij slaapt niet eens op zijn buik. Hij houdt niet van op zijn buik liggen. De eerste weken heeft hij wel op zijn zij geslapen. Hij ligt ingebakerd nu en dat vind ik ook wel spannend. Mocht er iets zijn kan hij geen kant op... Dus, het matje geeft me rust. Gisteravond weer voor het eerst echt seks gehad. Ondanks dat ik maar een klein beetje was ingescheurd deed het toch best pijn, er zit echt een strak randje inderdaad en vanbinnen toch een minder soepel stukje denk ik ;(. Toch ging het wel en was het fijn om weer even vrouw te zijn en samen met mijn man, want wij worden echt door dit jongetje geleefd! Ik zit nu weer te voeden, lekker tijdstip! Ik had ook stuwing! 8 uur heeft hij niet aan deze borst gedronken, want de vorige ronde alleen de ander, pffff au!
Marie, wat een popje! Hier ff snel reageren, moeten zo naar de kinderarts. M. begint nu een ander ritme te krijgen, 22.00-2.30-7.30, vind ik helemaal niet erg, eindelijk weer eens op tijd naar bed Seks...ja daar had ik vorige week zo'n zin in en toen werd ik ongesteld, flauw Maar eens kijken of het er vandaag of morgen van komt, zeker nu we op tijd in ons bed liggen Ik ga opschieten, gelukkig is het nu weer droog!
Hier ook zaterdag voor het eerst weer. Spannend maar had er zo'n zin in! Maar viel me reuze mee. De plek van de knip voelt een beetje als een blauwe plek maar verder ging het dus goed. Hier juist het ideevwat ruimer te zijn... Iemand dat ook? Meestal lees ik het tegenovergestelde
Nee hoor Alyssa, mooi meisje mooi koppie. Maar wat een schrik, is ze verkouden dan? Hier gaat de rs virus in het dorp rond, we hebben de kraamvisites maar ff stopgezet even uit voorzorg. Net bij cb vandaan Yuri weegt nu 5500 gr, en hij is vandaag precies 2 maand zijn geb was 3570 gr. Veelvraatje. Prikjes erin krijsen zeg je zat erbij te huilen. Sex, moeten nog steeds een 2e poging doen. Hier vannacht weer doorgeslapen van 23:45 tot 6:40 dus ook nat en stuwing auw!
Alyssa wat eng! Dan maar geen speen! Wow Yuri krijgt slagroom hahaha! Weet je dat ik het nog steeds mis. Ben al een week ervan af maar afgelopen dagen ineens weer toeschietreflex en lekkende borsten in de nacht...huh? Het was teveel gedoe met vlakke tepels en een ongeduldig jochie maar mocht er ooit een tweede komen ga ik het toch weer proberen. Nu weet ik ook veel meer... O doorslapen lijky mij zo lekket. Vannacht was het 21:30 fles en badje. Hij heeft van 22:00 tot 1:30 geslapen. Toen de fles en daarna om 3:30 en om 5:45 weer... En hij drinkt dan echt 160cc weg! En overdag net 90-120 Ik weet echt niet wat te doen om dat zover te krijgen dat hij een keer doorslaapt... Ik kan hem niet dwingen meer te eten want dan spuugt hij het uit en duwt de speen weg.
Slagroom met choco ik ben zo blij dat ik destijds heb doorgezet. Ik kan mij het heel goed voorstellen Mi, vind het dapper van je dat je het met een 2e weer wilt proberen. Schijnen binnenkort nieuwe medela tepelhoedjes op de markt komen die superdun zijn. Lijkt mij ideaal voor vrouwen met vlakke en gevoelige tepels.
Thanks. Ben ook erg blij met hoe ze gelukt is hihi. Klinkt zo raar, maar er kan ook een oerlelijk kind uitkomen. Gelukkig is dat hier niet het geval. Zie alleen maar mooie kindertjes voorbij komen. @Phillys. Hoe is het gegaan vandaag? Vind Mia ook echt een mooie naam. @doortje: Joehoe. Wat fijn zeg. Heerlijk he om weer even vrouw te zijn. Leuk he stuwing. @noelle: Zul je altijd zien he. Wil je een keer, wordt je ongi. Zucht. @MI87: Dat idee heb ik ook hoor. Maar misschien ook omdat ik daar niet gehecht ben en weet wat eruit is gekomen. Maar heb ook het idee dat het ruimer is ja. Goed van je dat je het bij een eventuele tweede weer gaat proberen. Oei, geen idee wat je zou kunnen doen? Misschien meer voeding bij het water doen ofzo? Heb geen idee hoe het werkt. @corina: Oh, wat schrikken zeg. Snap dat je het even stop gezet heb. Zou ik ook doen. Echt? Moest hij zo hard huilen? Balen zeg.
Mi drinkt jou kindje zo kort op elkaar snachts elke keer 160? Dat is wel veel zeg. Kun je anders niet proberen dan minder te geven per x bv rond de 100? Wanneer ze overdag het meest drinken leggen ze een soort voorraadje aan voor de nacht en zo te lezen is het bij jou net andersom. Hier doen we af en toe ook bij honger een "fopflesje" van 60 of 90 om voor d'r nacht goed uit te komen. Drinkt ze bv om 8 u 150 dan komt ze sowieso snachts. Geven we haar dan een "klein" flesje geven we haar rond half 12 weer een volle en houdt ze het goed vol. Zou het anders ook eens overleggen. Kin je niet bellen of mailen? Misschien is idd voor hongerige babys een idee
Echt super grappig! Alle kindjes zijn inderdaad mooi hier Ik werk op een kdv dus ik zie nogal veel baby's De meeste baby's zijn mooi en uniek maar je hebt inderdaad ook wel eens baby's die een aparter gezichtje hebben! @Alyssa: bah schrikken zeg! @Doortje: wat fijn dat jullie even van elkaar hebben kunnen genieten. Doet hij het goed met het inbakeren? @Corina: niet fijn als er zoiets heerst! Ik ben er altijd een beetje panisch voor .. Wel slim om het bezoek af te zeggen! Wat is Yuri goed gegroeid! Super knap hoor.. zielig van de prikjes. @Mi: kan ik me voorstellen van de bv. Ik vind het heerlijk om te doen! Mijn tepels zijn ook vlak en erg gevoelig.. Met de tepel hoedjes van avent gaat het super goed en weinig last meer van mijn tepels! Misschien een tip voor de volgende dan @Noelle: hoe was het bij de kinderarts? @Marievs: weer een slechte dag gehad vandaag.. ze heeft mega slecht geslapen en ze kon zelfs niet in slaap komen op haar buikje ik ben helemaal kapot dus kan zo het bed in rollen.. Wel iets mega leuks, gisteren gelachen voor de eerste keer met geluid zo lief! Vandaag weer een keer!
Phyllis heerlijk hè die lachjes, die maken alles weer goed Kinderarts en ik waren het niet helemaal met elkaar eens ik zeg dat M. last kreeg van krampjes van de nutriton, zij zegt dat dat niet kan. Ik zeg dat de maagzuurremmers werken, want sindsdien huilt hij niet meer zo panisch, zij zegt dat babies niet huilen door maagzuur. Ik zeg dat hij deels ook een voorkeurshouding heeft door de vacuümpomp, zij zegt dat dat niet kan...ik zie een patroon in het gesprek terwijl ze op het cb precies het tegenovergestelde zeiden, maar goed, hij doet het verder helemaal prima dus ik ben allang al blij MI, ik heb soms ook wel eens spijt hoor dat ik niet langer heb doorgezet met de bv, aan de andere kant merk ik gewoon dat er een stuk meer rust in huis is sinds hij volledig fles krijgt. En misschien gaat het bij een volgende wel helemaal goed en is hij gewoon geen bv kindje I love mondays!! Greys anatomy en topmodel met een beker warme chocolademelk want daar is het wel weer weer voor
Ik volg jullie wel allemaal maar even weinig tijd om te reageren. Poeh het lijkt me pittig hoor zulke nachten mi. Ja corina, ze is verkouden denk ook dat dat er mee te maken heeft. Vandaag gelukkig goed! Leuk phillys ik werk ook op een kinderdagverblijf! En er kunnen inderdaad lelijke kinderen voorbij komen hihi gelukkig zijn ze hier allemaal mooi! Hier gisteren ook voor het eerst een feestje gehad haha. De knip nog wel gevoelig moet ik zeggen!