Dank je wel! Ga gelijk die sab simplex even opzoeken, want inderdaad hij gaat ook van de Infacol spugen. Hij is nu eindelijk eventjes stil, dus kan het rustig op mijn gemak opzoeken .
Sab simplex wij zweren erbij! !!!!!!! Speciaal naar duitsland gereden want het was op en opsturen duurde te lang! wij gebruiken ook hero standaard.. hebben comfort gehad maar kreeg ze harde ontlasting van dus mee gestopt.. nu standaard weer in combinatie met sab simplex.. hier af en toe nog een krampje verder nix..
Zooo even weer tijd! Wat irritant die reclame van KPN zeg! Grrrr Welkom jenneken! Wat heftig je bevalling zeg! En wat een spanning! Wat fijn dat hij helemaal gezond is! Prachtige naam trouwens, was ook mijn jongens naam haha Voeding: ik ben 1 keer overgestapt naar andere voeding maar heb dit wel gecombineerd, en toen weer terug naar de oude voeding haha Infacol:ik gebruik het al vanaf het begin maar ik weet ook niet echt of het effect heeft... Ze laat wel veel scheetjes daarna haha En dat is inderdaad lachen!!!!! Hahaha Hier heeft Yinthe een prachtig nachtritme. Van 00:30 tot 09:00 dan fles en weer slapen tot ongeveer 12:00/13:00 en dan?? Niet meer slapen hè! Ja hazenslaapje van een kwartiertje.. Dus overdag en savonds altijd wakker... En savonds jengelen... Nu pakt ze de speen wel meer gelukkig. Hier nu ook regen... Heerlijk! Gezellig kaarsjes aan straks Probeerden gister weer een feestje te vieren maar helaas werd Yinthe wakker... Tsjaa, het is dus elke keer maar op de gok, jullie ook? Morgen even naar cb om haar te meten en te wegen, maandag 2 de ronde prikjes
Alyssa wat heerlijk van 0.30 tot 9.00 pffff hier 21.30 04.30 8.00 12.00 en ze ligt nog in bedje.. dus de volgende krijgt ze wanneer ze wakker word..
Jaa heel irritant die reclame! Hier gelukkig weinig krampjes, het is zo zielig voor die kleintjes! Hier ook een lekker dagje in mijn trainingspak Kinderen bij opa en oma en lotje slapen,drinken,spelen in de box en slspen. Heb ondertussen heerlijk mijn opgenomen programma's kunnen kijken
Hier ook al een lekker binnen dagje. E. zit lekker tv te kijken ik achter de laptop even op marktplaats snuffelen en L. ligt nog lekker te slapen. Ik heb nog hero standaard in huis ga toch is combineren bij de volgende fles kijken of het werkt voor zijn ontlasting.
Jenneke gezellig, welkom! En wat heftig jullie bevalling, alweer helemaal bijgekomen van de schrik of nog alles aan het verwerken? Gelukkig dat alles nu wel weer goed gaat! Iedereen heeft een goed dagje dan, hier ook haha. Uk heeft vandaag netjes geslapen, na zijn hele dag wakker gister vanmorgen heerlijk met pappa op de bank, vanmiddag bij mamma en ook nog lekker gedoucht...hoewel dat meer was vanwege zn enorme poepluier en hij zo stonk dat ik dacht, we gaan wel nu douchen in plaats van vanavond en we worden nu getrakteerd op een heerlijk zonnetje, dus M. zit vol bewondering naar buiten te kijken
Ukkie, ik ben overgegaan naar nutrilon omneo verschil tissue hero normaal en comfort is allen jbpmeel. Niel kon niet tegen jbpmeel, alleen maar meer krampjes en dikkere poep. Omneo heeft een verzuur voor zachtere poep en een vezel tegen krampjes. Ik ben in 1x overgegaan van Albert Heijn Hypoallergeen naar omneo en is de beste keuze die ik had kunnen maken. Krampjes zijn zo zielig. En de kipkep is Niel dol op, lekker warm op buikje en dan ontspant hij veel sneller. Vandaag raar dagje, hij heeft zijn prikjes gehad. En inmiddels is hij 58,5 cm en bijna 5,5 kilo!! Ik heb markplaats vol gegooid met kleertjes die ik had en die hij niet meer past. Verder nu de mamamazzel dagen! Heb echt een geweldig spijkerjasje van noppies gekocht. ZO leuk!!
*edit * toen wij overstapte naar andere voeding, hebben we de eerste keer dat ik een keer gedaan, en nu mengen we hero comfort met hero extra, om straks volledig over te gaan op de extra. Zowel op het cb als de kinderarts gister in het ziekenhuis gaven aan dat als je voeding gaat mengen, je eigenlijk het effect er van verliest en dat je dat dus beter niet kan doen. Voor hardere ontlasting is extra water toevoegen een goeie optie, of een klein beetje water geven tussen de flessen door
Nou, hier kwam het vanmiddag met bakken uit de lucht. Niet normaal zeg. Oh balen kris hopelijk werkt de nieuwe voeding. Zo zielig al die krampjes. Hier heb ik er weinig last van gehad gelukkig. Weet niet of het door de bv komt. Maar echt heel weinig krampjes. Geef haar wel trouw elke dag cinebaby. Oh, nog een. Welkom Jenneken. Aiden. Wat een mooie naam. Oh wat vervelend zeg dat hij 6 min zonder zuurstof heeft gezeten en dat hij met zn schouder vast zat. Wat een drama voor julli. Kan het niet de 6 weken sprong zijn? Hier was S. ook wat huileriger die periode. Geef je zelf of flesvoeding? Beetje spugen is niet erg hoor. Is alleen vervelend. Je zou ook cine baby kunnen gebruiken of net wat ukkie zegt sab simplex. Lekker he, de kleintjes bij je in bed. Ik geniet daar ook elke keer van ukkie. Haha muts, hoop dat je vlak bij duitsland woont en niet uren in de auto heb moeten zitten. Ik heb die reclame van kpn alleen maar op de ipad en niet op de computer. Fijn dat ze der speen pakt Alyssa. Vreselijk he die hazenslaapjes. Kun je zelf ook niets doen. Heeft S. ook een tijdje gehad, maar het is nu over. S. was toen net zo oud als Yinthe. Dus het komt goed . Hier ook elke keer een gok. Maar meestal slaapt ze wel. Oei 2e prikjes al. Hier 17 okt pas de 1e. Wat heb je allemaal opgenomen mamavanjuul?
Nou, klinkt goed dus MI! Ik ben ook benieuwd. De sab simplex blijf ik ook gewoon gebruiken idd. Jonas heeft ook pijn als hij scheetjes laat, zo zielig. Geen harde ontlasting verder maar ik merk wel soms dat hij (denk ik) moeite heeft het er uit te krijgen. Soms zie ik hem 's morgens al drukken maar komt er pas eind van de middag iets. Pff, wat een dag weer hier. Hij ligt nu net te slapen, nadat hij sinds half 10 wakker was... Hoe doen ze dat toch? Hij is doodop maar valt gewoon niet in slaap . Hm... Dat wist ik niet Noelle, zowel van het mengen als van alleen het jbpm extra. Dat krijgt hij nu dus al extra maar had juist het idee dat hij daardoor weer meer krampjes kreeg. Misschien is die omneo dan ook nog een idee als dit niks doet. Ik dacht juist verstandig bij dezelfde fabrikant te blijven haha . Poeh heftig Jenneken! Gelukkig doet hij het goed dus! Hier is de regen ondertussen ook aangekomen, en ik wilde nog wel voor de tweede keer gaan wandelen, nou... laat maar .
@Alyssa: leuk he, werken op een kinderdagverblijf hoeveel ga jij dadelijk werken? Wanneer ga jij weer beginnen? @Noelle: pff, echt heel snel!! Ik schrok er zelf een beetje van.. hihi! Wat een fijne nacht hebben jullie gehad zeg @Marievs: is ook fijn om even na te praten over je bevalling.. ik was bij de gyn in het zkh dus het was nogal snel snel en niet super gezellig ofzo Lekker ritme hadden jullie deze nacht zeg!! Dat is ook een beetje zo ongeveer ons ritme! Meestal komt ze tussen 8:30/9:30 en dan weer om 3:30/4:30 @Jenneken: welkom bij de mama-club Wat een heftige bevalling en start! Vreselijk.. hopelijk zijn jullie lekker bijgekomen en aan het genieten Hier ook enorm huilen af en toe met perioden.. wij zijn gisteren ook begonnen met de sab-simplex.. ik vond de infacol ook niet zo fijn in combinatie met de verkoudheid en snotjes @Mi: fijn dat Levi nog maar 1x in de nacht komt zeg! Is toch al een fijn ritme ik denk dat hij nog steeds in zijn bv ritme zit en gewoon nog graag vaak wil drinken.. Wij hadden een super morgentje met weeguurtje, rondje stad, lunchen (mijn man had vrij) en toen we thuis waren was het drama en ging niet meer slapen.. nu is ze nog steeds wat aan het mopperen in bedje dus ik hoop dat ze zo in slaap valt! Ik ben zelf ook nogal moe nu.. dus zo meteen naar bed! Morgen hebben wij voor de eerste keer babymassage.. ben heel erg benieuwd en ik vind het nogal spannend met hoe het gaat qua voeden op verzoek..
Kris, ik kreeg van de fysio het advies een puckababy, gister had M. ook zo'n niet willen slapen dag, en zij zei dat het door onrust komt. Geen idee of het verschil gaat maken (zit nog op de puckababy te wachten), maar mocht het helpen laat ik je het weten! Volgens mij was er nog iemand hier die de puckababy gebruikt? Phyllis, heel veel plezier morgen, ben benieuwd hoe zo'n babymassage gaat! Amber, wat groeit Niel al joh! Gaat hard dan ineens hè maar wel een goed excuus om nieuwe leuke dingetjes te kopen
Phoeee Yuri 2 dagen last van de prikjes gehad arm ventje was helemaal van slag. Veel drinken en snikken tijdens drinken, amper slapen ja bij mij. Maar zoooo hee alles gelezen maar ook alles vergeten kon er geen kladblok naast leggen nadeel van tablet. En ik ben een hoop vergeten het is wat dat ontzwangeren. Mijn lichaam veranderd helemaal, de borsten waar ik van droom en haarloos behalve op mijn hoofd en ik hoef er niks voor te doen Alleen jammer dat mijn buik nog steeds hangt Welkom jenneken, het is hier heel gezellig. Jeetje wat een start had Aiden maar gelukkig gaat alles goed. Marktplaats, ja sommige verkopers snap ik niet maar hou het even in de gaten bij zulke mails krijg ik automatisch argwaan. Een postzegel kun je al kopen in een supermarkt... Babymassage, ik weet ong hoe het moet via youtube filmpjes gekeken, en toen ik 18 was cursus masseren gedaan ook met hot stones dus ik vind dit wel leuk om te doen en Yuri werd er zo ontspannen van. Veel plezier Phillys We zijn vanmiddag wezen winkelen met ons 4 gezellig. Nog naar een leuk eet tentje geweest en daar Yuri gevoed en voor het eerst was ik niet nerveus.. Yuri heeft nu kleertjes tot maat 74 en Chalina een nieuwe herfst wintergarderobe. En ik heb een lege portemonnee Kwam mijn nicht vanavond ook nog met 2 shoppers kleding, ze is veel afgevallen dus even kijken of er nog iets voor mij in zit.
Vlak voordat ik zwanger raakte is een nichtje aan leukemie overleden. Ze was 20 en had het down syndroom. Tijdens mijn zwangerschap in april is mijn opa overleden aan huidkanker wat was uitgezaaid... Vanavond is mijn tante overleden aan huidkanker wat was uitgezaaid, ze was 47 jaar oud en had twee kleinkinderen van 4 en 2. En wij hebben er twee levens bij. Mijn zoon na vier jaar vechten en behandelingen en die van mijn zusje. Hier even helemaal van slag. Er is zoveel gebeurd en veranderd in een jaar tijd. Ik ben vandaag enorm emotioneel ook. En het trieste weer hielp daar ook niet bij.
MI wat ontzettend klote!!! gecondoleerd, zal wel allemaal hele dubbele gevoelens voor jullie zijn. Blijft heftig, vooral als mensen nog zo jong zijn, smerig ziekte!!! Heel veel sterkte en knuffel!
MI gecondoleerd, poeh wat je zegt, een heel heftig jaar. 47 is ook geen leeftijd om afscheid te moeten nemen . Sterkte! Ik heb hier een pacco inbakerdoek, dus dat doen we ook al. Soms is het echt strijd tegen de doek, echt zielig. En vanavond heb ik hem maar gewoon zonder in bed gelegd, zo blij dat hij eindelijk sliep. Soms als ik hem dan alsnog in de doek wikkel, wordt hij weer half wakker en dan heb je de poppen weer aan het dansen (vreemde uitdrukking eigenlijk).
Ah mi wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en sterkte met alle verliezen! Wat gigantisch heftig allemaal. Dikke knuffel! Phillys, ik werk nu 5 jaar als invalkracht.. wel ongeveer dezelfde uren en dagen.. gemiddeld ga ik 20 tot 25 uur werken en jij?