Oh, die kende ik nog niet....hoe doe je dat dan precies...je zet een kopje rooibos thee en daarvan gebruik je de helft voor de fles ofzo? Aanvullen met koud water, of koude thee opwarmen in de magneteon?
Oh wow, wat leuk al die zelfde getallen.....was mooi geweest als ze inderdaad op de 25e was geboren...maar ja, dat heb je niet voor het zeggen....
Kokend water zonnatura rooiboshee of annique rooibosthewzakje erin.. Dan doe ik barleduc uit de koelkast erbij zodat het goede temp is.. (doe ik met gewone fles ook trouwens) en dan gewoon flesje thee geven.. aangezien ze hier geen speen wil en ze dan geen honger heeft maar wel onrustig is helpt dat super.. wat ik overheb zit ik in de koelkast en maak ik de laatste fles mee aan.. kijk.maar eens op google rooibosthee bij babys.. wordt ook gebruimt voor babys met krampjes...
Ik zie dat er van Annique ook speciale rooibos thee voor babies is...bedoel je die of heb je de gewone rooibosthee van Annique?
Bij de da hebben ze er maar 1 ... Annique Rooibos thee Ik heb deze... maar gewone zonnatura kun je ook pakken.. gewoon uit de superma
Oh ja, die had ik ook gevonden inderdaad.....die speciale babythee is volgens mij niet eens in nederland te verkrijgen hihi
Nou, zojuist flesje 180/3/3 (half forte half standaard ipv volledig forte) met 1/2 maatschepje rijstebloem gegeven.....gewoon met dr. Browns level 1 speen.....want het werd niet noemenswaardig dikker 😉. Hij heeft 50cc laten staan....en viel halverwege ook regelmatig in slaap...ben benieuwd wat de nacht gaat brengen...
Sandra, wat ik nog vergat te zeggen, misschien dat Casper juist met de forte eerder wakker word omdat het zo zwaar op de maag ligt? Noem maar iets geks Alyssa, ben benieuwd of jouw meisje op haar 25e ook een kindje krijgt op de 25e hihi of ze doet het nu 26/26??? Heb meneer koekepeer in slaap gewiegd en hij is al in dromenland vanaf 9 uur... hij heeft om kwart over 6 zijn laatste fles gehad... hmmmm zal hij dan zich nog melden?
Zo, ochtendfles zit er ook in...met een tussenpoze want meneer moest halverwege zijn luier vol poepen haha... Vannacht iets minder rommelig geslapen.....het was iets rustiger in het bedje van meneer, dus ten opzichte van de avond er voor een stuk beter al...nu hopen dat deze trend zich voortzet. Gisteravond trouwens een fles met 3 standaard en 3 forte gegeven plus een half maatschepje rijstebloem, dan kan makkelijk met een level 1 speen op de dr. Brown (heb de bede hals fles en alleen maar smalle hals difrax speentjes, dus vandaar) omdat een half schepje nauwelijks verdikt . Wel 50 cc laten staan. Vanmorgen zelfde samenstelling en nu heeft ie 40 cc laten staan. Rest van de dag half om half zonder rijstebloem behalve de laatste fles uiteraard....
Ja, ik heb inderdaad het idee dat volledig forte te zwaar voor hem is, dus voorlopig doe ik even half om half en als dat nog steeds kleine ongemakjes blijft veroorzaken dan bouw ik het gewoon af naar minder schepjes...
Ik denk dat ik het helemaal gemist heb....maar waarom geven jullie rijstebloem? En waarom nu al? Hier is de sprong op z'n einde....mevrouwtje is weer lekker tevreden overdag, slaapt weer wat beter en speelt heel veel! Ook met heel veel geluid. Ze ligt ook de hele tijd op haar zij te spelen en gaat zo de hele box door. De nachten zijn nog niet terug, afgelopen nacht was het 5 uur. Haha, sex doen we hier nog niet aan. Althans niet all te way. Manlief heeft een hekel aan condooms, net wat MI beschrijft Ik zal binnenkort een afspraak maken voor een spiraaltje. Baal er zo van dat ik weer de pineut ben!
En hij ligt nu toch ook al weer een uurtje te slapen...straks om 11.00 uur weer een flesje en dan hop de auto in.....weer op naar Friesland....mijn broertje is jarig, dus we gaan weer ff een weekendje naar "opa en oma Friesland".... Fijn weekend allemaal!
Mama van Juul.....ben gisteravond begonnen met de rijstebloem omdat hij niet goed reageert op de Forte voeding van Nutrilon (deze valt hem wat te zwaar, word er erg onrustig van etc)...maar toch krap genoeg heeft aan 5 flessen van 180/6. Ik ga nu de Forte weer afbouwen naar Standaard en dan in de eerste en laatste fles een heel klein beetje rijstebloem toevoegen....zodat hij toch wat meer verzadigd is....
Het kan ook van de rijstebloem komen he! Die kan ook te vroeg gegeven worden en daardoor te zwaar op de maag vallen. Hebben wij namelijk ook gehad met de middelste. Toen we de rijstebloem weg lieten ging zij opeens doorslapen