Eigen risico is toch eenmalig? als je deze niet hebt opgehoogd is t dacht ik 360 euro (2015 375). niet goedkoop natuurlijk maar heb je wel een blijvende oplossing, en ben je niet steeds zelf de sigaar. ik ben dat gerommel down under wel zat inmiddels, heb vdorie geen kijkdoos
Oh haha! Ik zou eerst volledig over gaan stappen dan op de normale voeding zonder rijstebloem. Eerst weer laten wennen aan de normale en kijken hoe daar op gereageerd wordt. Rijstebloem kan altijd nog als je denkt dat het nodig is om verzadigder te raken....
oh en drie hoeraatjes, hij werd vannacht voor t eerst maar 2 x wakker! hiep hiep de nacht ervoor 6 x was helemaal stuk en hij ook, dat stomme geboor ook overdag 3 x nét als hij sliep, vreselijk. ben uit pure ellende naar mn ouders huis gevlucht vanmiddag nog 1 gesprek met andere gastouder en dan knoop doorhakken.
Hahaha! Ja zo denk ik er ook over hoor, maar dan moeten de centjes er wel voor zijn Ik betaal mijn eigen risico elke maand, maar mijn man niet....dus dan zal dat per januari ook moeten. We moeten het er nog maar eens goed over hebben.
Bekijk bijlage 426362 Bekijk bijlage 426363 banaan is een groot succes! Genieten dat ze deed hihi.. heeft denk totaal 1 eetlepel op.. pakte zelf de lepel vast om het in der mondje te krijgen haha geweldig
Muts, aaaa schatje! En wat een leuk slabbetje!!! Hebben zie die ook in jongensversie? Ik zag ook slabbetjes met mouwtjes eraan... Als hij straks net zo'n knoeiert is als zijn vader... Ik ga zo bij mijn moeder bivakkeren. Mijn vader gaat een nieuwe auto kopen en mijn man gaat mee om proefritjes te maken en er eentje uit te zoeken. Daar verheugd hij zich altijd op. Elke 2/3 jaar neemt ie een nieuwe. Mijn man is al meegeweest met een volkswagen jetta en de audi. Nu word het een hogere auto. Mijn oma's kunnen dan beter instappen aangezien ze ouder worden en er moet ruimte zijn voor autostoeltjes en kinderwagens ( trotse opa en oma ) Nu gaan ze kijken tussen de mocca, kaskai en nog wat van dat soort auto's. Mijn man is helemaal happy haha. En mijn vader heeft dat nooit zo kunnen doen met twee dochters. Ons intereseerde auto's niet haha. Even een vader/schoonzoon dagje uit
Wat een super lieve foto's weer! Heerlijk al die vrolijke gezichtjes!!!! En Muts, wat gaaf!!!! Fijn dat ze de banaan lekker vindt Sandra, kan het niet gewoon komen door de Nutrilon? M. kreeg van Nutrilon ook heel erg last van scheetjes, en sinds we op Hero zijn overgestapt een stuk minder. Nutrilon schijnt ook het minst lekker te smaken (heb het maar niet uitgeprobeerd ). Is de prikpil anders geen optie, in plaats van de gewone pil, als je niet direct een spiraaltje wilt? En kan je niet een ander pakket nemen dat het wel wordt vergoed, een sterilisatie van de man? Zitten nu toch al bijna aan het eind van het jaar, dus die twee maandjes maakt dan ook niet meer uit toch
Geen idee bij zeeman meegenomen. . Ohh ik ben nooit een meisjes meisje geweest en ging dus altijd met pappa mre sutos kijken.. hemelvaart en pinksteren stonden vaak helemaal vol gepland.. aangezien mijn ouders ook iedere 2 jaar een andere willen heb ik heel wat ritjes gehad hihi
Haha mijn naam verraad mijn leeftijd. Rijstebloem: hier geef ik het als extraatje meer. Maar we zijn nog niet zo lang begonnen. Met 4 maandjes wil ik rustig aan eens proberen met groentehapjes en door de rijstebloem kan hij wennen aan wat dikkere substantie. Maar nu krijgt hij elke avond 1 eetlepel dus echt papdikte is het nog niet. Eerst dit even een poosje.
Bekijk bijlage 426380 Bekijk bijlage 426381 Als jullie allemaal aan het showen zijn zal ik me mannetje ook is showen net herlijk een eind gewandeld samen en nu zitten we lekker buiten. Heerlijk dit weer! Gisteravond om 11 uur nog een droomvoeding gegeven en toen heeft hij tot 5 uur geslapen vanavond ook is proberen om wat rijstebloem erbij te geven
Soww.. even heel wat pagina's terug gelezen, ik reageer even snel op wat ik nog onthouden heb! Wat een knappe schatjes allemaal.. leuk om te zien hoe goed ze groeien - ik geef borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest! Ongeveer 6 á 7 weken na de bevalling wel nog 2 dagen gevloeid maar het was zo weinig dat het denk ik geen menstruatie was.. - Wij hebben de nieuwe Bibi spenen. Eerst wilde ze absoluut geen speen maar de osteopaat zei dat het beter was voor haar slokdarm en maagzuur om haar heel veel te laten fiepen. Nu zitten we in een klein soort drama - Hoe zit het nou precies met die hapjes en leeftijd? Ik heb een bijzonder mooi stuk gelezen over hoe de darmpjes in elkaar zitten en dat het juist beter is om niks anders dan melk te geven de eerste 6 maanden! Ivm het beschermlaagje in de darmen. Op het consultatiebureau zeiden ze nu al tegen me dat we vanaf de 4 maanden moeten beginnen met het wennen van groenten en fruit vanwege allergie ontwikkeling. Heel gek vond ik dat, pindakaas mogen ze onder het jaar niet omdat ze er anders een allergie voor kunnen ontwikkelen??? Ik was net een maand 23 toen ik beviel van ons kleine prinsesje
Er staat juist op internet dat het voor flesvoedings kindjes beter is om rond 4 maanden zo ie zo te beginnen anders kunnen ze allergieen ontwikkelen...
Oh goi wat schattig allemaal , ze worden echt snel groot! Ik heb zojuist rijstebloem gehaald, vanille? Ik geef rond 8 uur haar laatste fles 180+6 zal ik er dan 1 schepje door doen? We gaan zo eerst eens lekker badderen, ik heb ook zo'n zin om met er te gaan zwemmen! Hebben jullie dat al gedaan?
Ukkie en mamavanjuul wat een droppies! Dit is wel een knappe kindjes topic he Groentehapjes: Er zit inderdaad een verschil tussen borstvoedingskindjes en fleskindjes. En van 4 tot 6 maanden vervangd een groentehapje nog niet een melkvoeding. Het gaat over het algemeen over ongeveer een eetlepel per dag. Lusten ze wat meer kun je het aanbieden maar ze hoeven geen hele potjes/bordjes leeg.