Hihi ineens allemaal meldingen van meelezers. Kom gezellig meekletsen meiden! Wij zijn heel aardig 😊ik lees ook weleens alleen mee hoor bij sommige topicen.vind vooral de 10 weken aftel topiccen leuk! Ahh wat een lieverd alyssa! Hier gaat het al vanaf een paar weken steeds mee onder de douche hij vind het heerlijk in het begin sliep hij gewoon door onder de douche. Mi misschien de douche heel zachtjes zetten zodat het geluid niet zo hard klinkt en dan een hydrofiele doek om hem heen zodat je hem goed vast kan houden en de straal niet zo hard aankomt? En jeetje maat 68 al! L. Zit nu in 62 voor de lengte shirtjes passen precies en broeken zijn qua omtrek nog veel te groot tis echt een dun mannetje broekjes zonder knoopsgat elastiek past hij echt niet. Corina wat lekker zeg zo'n nacht daar kom je zeker van bij! 👍 hier net weer even lekker gewandeld heerlijk ga nu proberen elke dag weer even te lopen heerlijk😊 schepje rijstebloem heeft hier weinig geholpen vannacht hij werd weer om 4 uur wakker😩 heb het idee dat hij dan wat krampjes heeft want hij kijkt niet echt honger te hebben dan. Idd jammer dat er een paar zij afgevallen simone was in het afteltopoc altijd heel actief maar daarn heb ik dr niet meer gezien. Jammer 😕
Marie, ik miste jou idd! Jammer dat je niet meer schrijft! Af en toe een keertje hallo is ook goed hoor Netmama, welkom nu ook blijven hè!
Haha, oke ik zal dat doen corina. Misschien dat het nu iets beter gaat als ik weer ga werken. Ik kan alleen niet beloven dat ik op alles kan reageren. Ik weet het ukkie . Jullie zijn ook enorm aardig en daar lag het ook niet aan . Meer aan mezelf en aan tijd . Maare ik ga het weer proberen . Oh enne het meeste heb ik meegelezen hoor.
Lees iets over leeftijden. Ik was en ben 27 toen ik beviel. En over bijvoeding. Hier vanaf zes maanden hoop ik pas bijvoeding te gaan geven. Geef nu nog volledig bv.
Het gaat toch niet over mij he? al schrijf ik af en toe wel mee... Maar ik sta wel standaard onder actieve gebruikers omdat het hier zo snel gaat dat ik de pagina maar open laat staan, zodat ik weet waar ik gebleven was. Even alles bijgelezen, bijvoeding wacht ik mee totdat ik het idee heb dat onze uk er klaar voor is. Denk wel dat dat rond 4 maanden zal zijn. Ik ben 27, was ook 27 toen ik beviel.
Hierbij voel ik me dan weer aangesproken haha sorry, ik kan het gewoon echt allemaal niet bijbenen! Lees dus ook niet alles, maar kijk wel tussendoor soms even... Ik wordt alleen steeds zooo jaloers van de slaaptijden hier nog steeds rond half 12, half 3 en half 6 pffffff. Wel grappig dar Siem gewoon echt ongeveer net zo ver is als jullie baby's, ik moet dus echt corrigeren omdat hij te vroeg geboren is.
Oh goi ik maak wel wat los.. nog steeds heb ik get over iemand anders hoor Ik vind het juist leuk als er meer dames meeschrijven. Gezellig! Simone idd! Die vergeet ik niet... ze schreef zo veel jammer dat ze er niet bij is! Wat eten jullie vanavond voor lekkers? Hier vlees wokken met patatjes.. lekker zondagsvoedsel
Zal ook even een kort instructie rondje doen haha, Ik ben Joy, 22 jaar , en Liv is 6 aug geboren. Ik studeer rechten en werk verder bij de slager waar ik vrijdag weer moet beginnen. Liv doet het eigenlijk heel goed, slaapt van half 10 tot half 8. Alleen sinds maandag heeft ze d'r prikje weer gehad en zot ze denk ook nog eens in een sprong. Dronk altijd de 150 flessen gewoon 5 helemaal op. Alleen sinds maandag moeten we van het cb naar 180, alleen sindsdien drinkt ze slecht. 'S ochtends wel 180 , maar daarna alleen maar kleine beetjes .. Ze krijgt wel forte (al 7 weken denk ik) .. Dus ja weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen. Moet wel zeggen dat ze bij de vorige sprongetje ook juist minder ging drinken. Ze was ook iets te weinig aangekomen, terwijl ze toch alles op dronk Maarja. Wij eten nasi met varkenshaas sate. Ben alleen vannacht door een hond in mijn gezicht gebeten. Zie er niet uit, alles dik, neus ligt open, mondhoeken gehecht en heel mijn lip. Eten zal niet echt makkelijk worden haha.
Ach jeetje! Hoe is dat gebeurd? Moest je ook een prik? Wat sneu! Hiwr ook dagen gehad van weinig drinken en ineens naar 4 flessen van 180! Ik zou het nog een week aankijken. Vervelend gevoel he?
Wilde hem aaien en voordat ik het door had.. De tetanus spuit had ik al ivm een vakantie. Wel twee in m'n lip gehad .. Heerlijk zeg. Ja 4 flessen 180 zou beter zijn, maar op het cb willen ze er 5 ..
Er 'moet' niets hoor. Het cb kan nog zoveel willen, doen waar jij je als moeder het beste bij voelt. Als ze slechter drinkt na s ochtend 180, dan lekker 150 blijven geven. Komt vanzelf. Aj gebeten door een hond? Pijnlijk. Beterschap!
Liv heeft een leuke geb datum, dan ben ik ook jarig! Wat naar dat je bent gebeten. Zo hier ben ik weer bij wat het huishouden betreft, maar liefst 5 wassen gedraaid en alleen de laatste moet nog droog, zo lekker weer hadden we! Hoef ook niet te koken schoonmoeder heeft net groentesoep gebracht en rollade.
Iedereen welkom Kan wel janken....morgen weer werken! Schoonmoeder gaat voor het eerst oppassen en ze weigert nog steeds de fles! Nu afgesproken dat al ze niet wil ze haar langs komen brengen. Niet echt relaxed beginnen zo!
Ohh jeetje, en uit bekertje dan? Naam ff kwijt hoe ze heten. Dat is idd niet fijn beginnen. Ik moet deze week di,do,vrij.
Lotje! Joy1 is dat jullie hond? Is hij zo onbetrouwbaar dan? Vind je dat niet eng met een baby er bij? Hier 2 katten maar die waren eerst erg bang en nu vragen ze ineen veeeeeeel aandacht alsof ze de schade even in komen halen haha En ja Simone, die wilde zo graag bevallen haha en ook erg actief ja! Maar na de geboorte niks meer van dr gehoord. Misschien erg druk of geen behoefte meer.
Betrapt!!! It's me ik heb me zo eens aangemeld voor het uitgerekend 1-15 augustus forum. Heb daar zo af en toe iets gepost maar dat is niet echt iets voor mij. Maar het meelezen blijf ik erg interessant vinden. Ik ben 27 jaar oud en op 2 augustus is onze knappe zoon geboren. We hebben 2,5 jaar moeten wachten voordat ik eindelijk zwanger was maar dit is het wachten waard. Het is elke dag weer genieten. Heb helaas niet veel mensen om me heen met kinderen en daarom is dit forum zo leuk dus als jullie het niet erg vinden blijf ik me lezen
Dat is niet echt lekker beginnen met werken mamavanjuul.. Wat voor werk deed je ook alweer? @mi , het was de hond van waar we nog even iets gingen drinken