** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    We zijn met 6 weken overgestapt van de normale Hero naar die tegen spugen en krampjes, dat gaf een paar dagen verlichting maar daarna begon de ellende weer. Het spugen was wel over, want dikkere voeding. En met 10 weken zijn we dus overgegaan naar de pepti. Soms vraag ik me ook nog wel af of ik niet had moeten doorzetten met de bv. Het is toch het beste voor je kindje en misschien had hij dan niet zulke erge krampjes gehad. Het blijft toch altijd een pijnpuntje, dat ik het opgegeven heb :(. Een volgende keer haal ik er misschien toch een lactatiekundige bij. Idd, dat kolven is echt vreselijk. Nou ja, als het alleen kolven was, dan had ik het wellicht ook langer gekund. Maar ik was in totaal 2u bezig voor een voeding en een uur later kwam hij alweer. Aanhappen ging verkeerd, kloofjes, hij kreeg er niet genoeg uit, dus bijvoeden en daarna nog weer kolven... Uitputtingsslag. Ik wilde niet eens kraamvisite die eerste week. Maar nu... Pff.. Loslaten maar, want het is toch iets waar ik verdrietig van kan worden.

Hm, die medela is wel een goede. Heb je misschien die dingen er niet helemaal goed opzitten? Had ik in begin ook, kreeg steeds andere adviezen in zkh, zelfs wat maat betreft.

Ugh, ja idd! Ik moet maandag weer beginnen en als ik heel eerlijk ben... Mijn verlof was gewoon niet zo fijn. En nu moet je weer beginnen en echt genieten heb ik nog niet gekund. Ik kan daar ook heel verdrietig van worden. Zo had ik het me nooit voorgesteld.

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Och jeetje kris, :( heel veel gehad zeg maar, en het doet je nog steeds pijn want je wordt er verdrietig van bij kindje 2 een lk inschakelen.
    Wij hebben het ook niet makkelijk gehad extra flesjes kv ,productie ni op gang, aan de domperidon, spruw. Hoop gedoe pff dus ik weet wat het is.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    En echt supergoed dat je doorgebikkeld hebt!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kris, ik herken je gevoel wat betreft b.v.
    Maar wat voor onderzoeken zijn er al gedaan? Eigenlijk hoop ik voor je dat je ventje gewoon erg gevoelige darmen heeft en dat deze fase weer over gaat.
    Hoe maak je de fles? Schudden bijvoorbeeld veroorzaakt luchtbellen en meer krampen. Ook de fles leeg drinken in minder dan 20 minuten zorgt voor krampjes.
    Zijn kleine dingetjes maar misschien wist je dat al :D

En die tip om de fles aan te maken met rooibos thee????

Aaah Sandra wat cute met de hond op schoot. Nu al loyaal aan zo'n klein babietje ;)

Ik kreeg vandaag van de oppas een mooie foto!!!!

5. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ohhh mi geweldig..

tip van rooibosthee komt van mij.. hihi ik geef het silvy nog steeds door de laatste fles..

hier vanavond om 18.00 opgehaald bij gastouder.. tussen 18 en 19 heeft ze echt der huiluurtje dus begon net met jengelen . Ik heb echt knallende koppijn heel de dag al dus hoppa snel naar huil thuis gelijk onder de afzuigkap gezet en ze was stil.. snel.oven voorverwarmd pizza erin en silvy was ondertussen in slaap gevallen rustig kunnen eten.. ff knuffelen.. badje in fles en naar bed om 20.00.. nu verder met koppijn hopen dat sil zelf in slaap valt.

Valt niet mee zon eerste werkdag!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jij dus ;) haha
    Grappig dat het werkt die afzuigkap. Levi word altijd heel stil van de stofzuiger!

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Oh mooie foto idd!

Hij is nog helemaal niet onderzocht, alleen door ha. Vanuit cb ook veel contact en ook daar denken ze dat het aan de voeding ligt. Ik heb veel telefonisch contact gehad maar tussen afspraak 2 en 3 zat 6 weken. Nu dus vrijdag afspraak bij ka om echo heupjes te bespreken, daar wil ik nu alles maar op tafel gooien.

Dat alles ook al geprobeerd, hij doet keurig lang genoeg over de fles, tussen 15-30 minuten, fles roer ik met vork door, rooibos ook al een dag of 5 geprobeerd, dat was in onze dramaweek. Hielp allemaal niks.

Maar je hebt em overleefd Muts, op tijd naar bed maar!

8. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Wat een ellende kris.. ook gewoon zwaar klote dat je niet echt hebt kunnen genieten van je verlof.... miss is pepti als n og te veel koe.elkeiwit..
    ik zou inderdaad even ka afwachten waarschijnlijk schrijft hij/zij nutramigen ofzo iets voor.. tis zo zielig voor ze maar ook voor mamma en pappa want die zitten er mooi mee.

is het trouwens iedere voeding of begint het vanaf eem bepaald tijdstip?

9. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ohja heb sil niet meer gehoord haha en dus zelf in slaap gevallen..

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Lekker! Dan heb je zelf ook weer wat rust.

Het was zo goed als na elke voeding en liep in elkaar over. Het is nu echt wel minder maar ze zijn nog niet weg. Hij is nu ook bijna 3 mnd. Als er echt niks met hem aan de hand is, en het de standaardkrampjes zijn die er bij horen... Echt hoor, dan word ik gek. Weet niet of ik dit nog een tweede keer trek.

11. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Pffff vreselijk Kris :(

12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Happy boy!

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mijn mooie meisje hihi

14. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ah wauw! Mooie foto's ! En een mooie jas zeg!

Wij hebben zondag een gezinsfotoshoot. We hebben ook al 1 gehad toen ze 2 week was, hebben jullie ook een newborn shoot gedaan?

15. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Van Frendz v&d. Gaaf jasje he, vind het ook zo leuk staan.

Leuk een shoot. Hier eentje was yuri 1week dus het wordt wel weer tijd.
    In winschoten heb je een goede Alyssa, Ellis fotografie. Goedkoop en super kwaliteit, gezinsreportage 65€

16. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

He grappig die volg ik op facebook ;) wij doen hem nu bij iemand op locatie in appingedam. 20 euro excl reiskosten en de print zeg maar.
    Jij zal wel blij zijn dat je aan de goede kant van groningen woont met al die aardbevingen ;)

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    :).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      1
  18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een schatjes allemaal!

Truste!

19. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja precies, dat ben ik ook Alyssa, al gaan ze hier ook meer gas uit de grond halen. Er zit een grote gasbel onder pekela. I'm screwed.

Ohhh kris, ondanks dat ie zo veel pijntjes heeft, heeft ie toch een heel vrolijk bekkie.

Pfff midnight feedings, extra fles niet gegeven nou daar zitten we dan. :)

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier woon ik in het midden van het land :D

Corina, wat een lekkere wangen heeft die van jou toch!

Kris, als je dat blije snoetje ziet zou je haast niet zeggen dat er wat aan de hand is.
    Leuk mannetje ook!

Deel Deze Pagina