Wauw mooi buikje muts! Ooh Roos, wat fijn! Wat dapper van je dat je het aan het proberen bent! Deed J. hier ook niet hoor, als hij zo hard huilde had ik ook niet het gevoel dat mijn stem of hand er wat toe deed. Dan liep ik wel even weg om na een paar min terug weer hetzelfde te doen. Uiteindelijk werd hij dan wel rustiger. Maar het is best doorbijten! Wat is dat heeerlijk hé als hij dan echt slaapt!! Kom jij ook weer een beetje aan jezelf toe. Het is nog wel even doorbikkelen hoor misschien. Kan zo maar zijn dat hij ineens weer langer huilt morgen. Maar als je het kunt volhouden zul je al over een paar dagen al verschil merken! Aah Amber...wat ontzettend vervelend! Hopen dat het dan gauw weer geneest!
Wij hebben gister een shoot gehad, vandaag de mooiste foto binnen! Aaah wat sneu van de knip! Dat lijkt me verschrikkelijk zeer doen! Ik heb ook af en toe nog wel last maar ik zou echt niet heen durven hihi. Morgen nog een dagje werken en dan woensdag prikjes, de 3de. Heeft iemand ze al gehad? Ahhhh mi wat een knapperd zeg! Smelt! Die buik:x dat wil ik ook! Dat zal er wel nooit meer van komen... Ik wil graag diëten maar op het moment vind ik alles veel te lekker Gisteren lag ik om 9 uur heerlijk op bed, vriend heeft nachtdienst dus ik ga nu weer zo op bed, wat is dat lekker zeg! Oja gelach! Hier ook in de box heel hard! En heel hoog haha oeh en dan gigantisch hoog hihi
wat een prachtige foto alyssa!!!! waar ik nog echt een beetje last van heb is wat huid/vetje onder mijn navel zeg maar.. voor de rest is alles eraf en pas ik al mijn oude broeken weer gelukkig..
Gisteren was eigenlijk een heel speciale dag voor mij. Toen is namelijk precies een jaar geleden Levi ontstaan. Op 13 november 2013 is hij als 8 cellig embryootje teruggeplaatst in mijn baarmoeder... En nu ligt er een prachtig wondertje inn ziin bedje....
Hihi, nou gefeliciteerd dan maar! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal meer weet op welke dag het was hoor
Ik weet ong wanneer, onregelmatige ei. Wat een nacht pff, hield de ene mij niet wakker dan de andere wel. Beide kindjes ziek al paar dagen, dus straks even een bezoek naar de huisarts. Yuri kan amper drinken aan de borst zo vol zit ie.
Ohoh, net weer kleertjes besteld...ik kan me zelf gewoon niet inhouden als ik die leuke kleertjes allemaal zie op het internet. Super leuk merk ontdekt.....voor wie van een beetje scandinavische kleding houdt, check de volgende website.... KINDERKLEDING | SHOP ONLINE | POLARN O. PYRET Hier is Casper gelukkig nog niet echt ziek/verkouden geweest, alleen licht een snotneusje, maar niet storend... Wat me wel opvalt is dat hij afen toe een licht kuchje heeft, klinkt heel suf
Ik ben heel erg bang dat ze beide de rs virus hebben, die gaat hier zo erg rond. En de symptomen lijken er op, ik hoop maar dat ik het mis heb.
Beide virus te pakken. Chalina heeft het ergste gehad en Yuri is het ergste bespaard gebleven door de bv. Beide neussprays gekregen voor wat verlichting. Gelukkig geen RS. Nu mijn kindjes verzorgen, fijne dag.
Fijn dat het geen RS virus is....! Lekker met de kindjes knuffelen vanmiddag! Hopelijk voelen ze zich beide snel weer beter!
Hoi hoi druk hier. Probeer alles mee te lezeb. fijn dat het geen rs virus is l. Hier s. Al een paar x verkouden geweest. Ben zelf ool vaak verkouden.
Pfoei gelukkig geen RS!!! Hier is Levi nog niet ziek geweest. Afgezien van een gevalletje berg/eczeem op zijn hoofdje maar dat was na de shampoo meteen verdwenen. Hoop dat hij hetzelfde immuunsysteem als zijn vader heeft. Die is echt nooit ziek. Niet eerlijk gewoon. Ik eet gezond en let overal op, meneer eet echt geen fruit of sport niet, gaat laat naar bed en nooooooooit heeft hij wat! En ikben wel eens verkouden/keelpijn, buikgriep....oneerlijk verdeeld