ja inderdaad wij zijn met wegbrengen overdags al met 4 weken begonnen.. klinkt bij sommige mensen waarschijnlijk als erg vroeg in de oren.. maar zo kon mijn schoonmoeder ook wennen en Silvy leren kennen.. de eerste x snachts was met 9 weken ofzo.. toen sliep ze van 22.00 tot 6.00.. laatste x is vorige week zaterdag geweest..en nu slaapt ze van 20 tot 7.30 a 8.. maar Alyssa ze moet het ook gaan leren dat andere mensen lief voor der kunnen zijn he.. hihi.. als ze overdag ook slapen kun je zelf ook ff je ding doen.. ff poetsen of soms is het ook gewoon lekker ff tv kijken
Lalaura - Welkom....ik zag je foto voorbij komen en dacht dat het er eentje van mij was haha....zelfde stoel, zelfde outfit van Z8
Welkom Lalaura en Finn!! Wat een poepie!!! Alyssa, hier al een tijdje terug zijn eerste logeerpartijtje gehad. Ging prima. Paps en mams even lekker uit eten, doorslapen en uitslapen! Hadden we ff nodig Weet niet of het aan het weer ligt maar ik ben zo moe! Hijg me te pletter de trap op, Levi kan ik nauwelijks vast houden zoooo zwaar! Winterdip? Wel net ongesteld geweest... Misschien even een dagje. Blijft het aanhouden dan maar eens mijn hb checken. Had na de bevalling ijzer gekregen want ik had een placenta die niet los wilde laten maar heb nooit meer laten kijken of het weer op pijl was. Ben gewoon gestopt toen ik me goed voelde. Het was toen 5,6 of zo...gelukkig had ik 8,5 bij de start van de bevalling.
spannend Alyssa!! komt vast wel goed, je hebt vast een lieve schoonmoeder, oma's hebben altijd speciale foefjes om kleintjes tevreden te houden en klein beetje mamma missen mag natuurlijk ook, krijg je extra knuffels als ze je weer ziet hier nog niet geprobeerd, hebben we de situatie nog even niet voor, komt nog wel.. Sandra; je kan misschien proberen bij krampjes om hem eventjes een paar minuutjes op zn zijtje te leggen, hier helpt dat om de krampjes wat te verminderen. wij rollen hem voorzichtig weer terug op zn rug als hij weer rustig is geworden en verder slaapt. hoop dat dat werkt voor je, krampjes zijn zo vervelend. Welkom Lalaura vanmorgen even op visite geweest, vriend was thuis voor spruit. Alleen maar gehuild, kon maar niet in slaap komen ondanks hele troost arsenaal. alleen een half uurtje geslapen tijdens een wandeling in de kinderwagen. vanmiddag maar paar uurtjes met T. op bed gelegen om hem aan de borst maar even te laten bijslapen, arm ukkie snapt er niks van... Nu weer even rust. Wat moet dat toch worden als ik straks weer werk morgen maar weer ff rustig dagje ervan maken. Hoe gaat het bij jou Kris? mijn kleintje kan nu trouwens een beetje duimen, zo schattig
Welkom lalaura! Wat een dotjes allemaal, superlief. Gave fotoshoot ook Roos, heel schattig! Hier ook een duimzuiger, hihi. Speentje al weken niet meer nodig
Meiden merken jullie ook dat je kleintje al echt droomt en nachtmerries heeft? hier kan er opeens echt een keiharde huil uitkomen.. 1 of 2 keer en dan slaapt ze weer.. heel apart ..
Ha dames, ben ik weer . De eerste werkweek zit er weer op! Gelukkig maar 2 dagen tot januari. Rolde er zo weer in, eerste clienten alweer gehad. Jonas doet het best heel goed nu! De krampjes zijn WEG. Ze zijn gewoon weg... Ik weet niet wat me overkomt! Hij heeft dinsdag voor het laatst nog ietsje last gehad. Of het nu de pepti is, of 'gewoon' het 'na drie maand wordt het beter' verhaal... ik weet het niet. Maar het werkt en dat is het allerfijnste! Daarom werkt het slaapschema nu ook denk ik. Nu hij lichamelijk vrij is van klachten, kan hij nu lekker leren slapen. En ook dat gaat supergoed de laatste dagen! En op het kdv waar hij op de wenmiddag nog de hele middag had gehuild vd krampjes, ging het nu ook briljant goed! Na 3 mnd ellende had ik woensdag voor het eerst een dag waar ik het in de hand had. Jonas fijn slapen, ik eigen dingen doen. Ik werd er gewoon verdrietig van toen ik me dat realiseerde. Zo, even teruglezen en reageren . @ Mi, ah jammer, is ie helemaal niet goed te lezen? Anders, als je wilt, scan ik hem vd week even in op het werk. De lijn is min of meer om de 5 minuten gaan troosten, kindje in bed laten, hand op hoofdje/buikje en dan weer weg. Als hij dan na een half u nog huilt, uit bed halen en kalmeren. Dan weer naar bed en van vooraf aan beginnen. @ Corina, gelukkig geen rs! Is het nu beter? Pff, ja, hormonen. Geloof nu ook dat de haaruitval hier ook begint. En kan nog steeds janken om van alles! Hier ook echo vd heupjes ivm stuit. En de prikjes krijgen we hier ook alweer snel, vlg week geloof ik. Hier waren de eersten ook met 4 weken, er heerste hier kinkhoest. Wij mogen volgende week weer naar CB. Op zkh was Jonas vorige week 5570 gram. Lang en smal. Zijn koppie is nog steeds erg klein. Laatste keer was het 38 cm. Zitten blijkbaar helemaal geen hersens in . Ieks, sprongetjes... Ben benieuwd wat we daar van gaan merken nu hij zelf zo veel beter in zijn vel zit. Ik kon het eerder niet echt herkennen met alle andere ellende er naast. Hij is nu helemaal gefixeerd op zijn handjes en van alles pakken, voelen en in zijn mond stoppen. @ Mamavanjuul, nou lekker weer dan . Wat zei je: zullen we dat op je verlanglijstje zetten? @Roos, gewoon doen wat goed voelt idd! Die eerste keer met Jonas stond ik er ook echt huilend naast. Vreselijk. Gelukkig heeft hij het daarna nooit weer zo lang volgehouden, dus was het nog wel goed te doen. Ooooh... die foto! Wat geweldig! Welkom Laura . Mooi mannetje! Wat heerlijk dat het al zo'n doorslaper is! @ Alyssa, Yinthe is zo cute! Zo, dat ging best snel . Ik zie al wel dat jullie kindjes toch wel verder in de ontwikkeling zijn dan Jonas. Maak me niet druk hoor, komt vanzelf. Maar voetjes pakken etc doet hij niet, draaien ook niet, hoewel hij vanmorgen een poging leek te doen. Ik ben potverdorie nog steeds niet ongesteld. Man, wat duurt dat lang zeg! Ik voel al weken gerommel in mijn buik dus had het eigenlijk al lang een keertje weer verwacht... Stom.
Wat leuk al die foto`s. Roosjuh.. Erg mooi. Leuk he zon shoot. Hier ook gedaan. Hier druk druk druk. MEt studie, werk en de kleine meid. Daarnaast ook nog tijd voor mn man maken en niet geheel onbelangrijk mezelf....
Bij ons thuis kwam fotograve uit hoofddorp. Newborn fotoshoot, hij heeft het grootste deel van de hele shoot lekker liggen knorren. Buiten was het die week hartstikke heet, alleen op die dag was het een graadje minder warm buiten, onze kraamverzorgster was zo blij dat het wat was afgekoeld, totdat ik haar moest melden dat ik de kachel tot 26 graden had opgestookt voor de fotoshoot. "Wááát??" surry.... Hier geen nachtmerries kunnen detecteren... ik heb wel het idee dat als hij onrustig in slaap is gevallen dat die onrust dan in zn lijfje blijft tijdens het slapen, dan hoor ik hem af en toe een huiltje geven ja. Maar als hij relaxed in slaap is gevallen dan huilt hij eigenlijk nooit in zn slaap.
Zo, vanacht een iets minder vermoeiend nachtje gehad....twee keer er uit geweest, een keer om 05.18 en om 06.00 uur...voor en speentje....dus ging aardig.... Wat ik heb veranderd.....dikkere deken over zijn slaapzakje....omdat ik toch het idee had dat het voeteneind van het bed wat koud is....dat gedeelte van het bedje staat namelijk voor een schuifpui (daar waar hij sluit zeg maar) en daar tocht het toch een beetje. Heb ook kussens voor de naad van het schuifpui gezet tegen de kou....en heb een klein beetje rijstebloem door zijn laatste fles gedaan....ga ik nu toch maar weer mee beginnen....hij is nu helemaal van de forte af, maar alle flessen gaan nu ook nog tot de laatste drup leeg en dan wil hij de speen nog niet loslaten....los het nu nog op met een speentje....en dat lukt gelukkig....