Wat een geweldig pakje sandra... hihi je zou haast de speen vastmaken hihi.. wil caspers zijn duim niet?
Jeetje wat is casper al groot! Mooi hoor! Nachtmerries: hier ook veel maar alleen overdag. Soms 3 keer achter elkaar. Heerlijk in slaap, huil en weer slapen hihi Ik heb het logeerpartijtje overleefd! Yinthe was wel onrustig gisteren maar is uiteindelijk in slaap gevallen tot 8:00... ik heb 5 keer gehuil haha toen was het klaar. Vannacht om 04:30 kwamen we thuis en om 10; 00 werd ik wakker.. snel opgefrist en haar gelijk gehaald. . Heerlijk! Hier een hele druilerige dag.. lekker bank hangen Hebben jullie ook de indruk dat jullie kleintjes toe zijn aan meer voeding? 4x 180 gaat schoonleeg en dan begint ze te huilen. Ik geeft nu 2 flessen 190+6 denk dat ik vanavond een iets grotere fles ga geven... past amper in onze difrax
Hihi toch goed gegaan dus.. fijn is dat he.. hier 4 x 180 a 190+6 en tussen fles 2 en 3 een groentehap half potje.. een extra fles overdag krijg ik er echt niet in hoor.
Casper heeft helaas zijn duim nog niet gevonden.....wel zijn hele vuist, maar dan heb ik toch nog liever dat hij zijn speen gebruikt Hier gaat nog steeds 5x 180/6 schoon op.....dat jullie het redden met maar 4 flessen (diegene zonder bijvoeding dan), dat gaat hier voorlopig nog even niet lukken . Vandaag huis vol met visite....dus vanmiddag even een huil momentje...denk dat het hem even te veel prikkels waren...daarna gelukkig gauw weer goed te pas..... Nu net weer flesje er in en straks weer lekker naar bed....dan 23.00 uur nog een flesje en dan de nacht weer in.....hopelijk een relatief rustige... Wat een vies weer vandaag he....de hele dag van die miezerregen...blegh....nu lekker voor de buis met de haard aan..
Sandra er is hier ook weleens een dagje zonder groente hoor.. omdat ik bijv niet thuis ben of wat dan ook.. met 4 flessen red ze het heel goed.. jij komt strax ook.op 4 flessen als je die 23 uur fles niet meer hoeft te geven.. die geven alyssa en ik natuurlijk al even niet meer..
Hoe hebben jullie die afgebouwd eigenlijk....? Geven ze zelf op een gegeven moment aan dat ze die niet meer willen....want ik heb al eens geprobeerd hem door te laten slapen maar dan zit ik alsnog om 01.00 in de woonkamer voor een fles...
Hier krijgt l nunook 4 flessen sinds een paar dagen moest hem steeds wakker maken voor de laatste hij dronk hem dan wel op maar hij sliep snachts heel onrustig en toen gewoon geprobeerd de laatste eraf te halen en nu wordt hij nog wel regelmatig wakker snachts maar niet van de honger hij slaapt ook minder onrustig. Gisteren heeft hij zijn eerste sinterklaasfeest gehad van mijn man zijn werk hij heeft heerlijk geslapen haha maar grote zus vond het geweldig! wat een lieve foto s weer zeg! Duimtje pakt hij hier niet en zijn voetjes ook niet hij trekt wel constant zijn shirt omhoog haha
Wij hebben de 4e fles in het begin steeds iets later gegeven zodat we uitkwamen rond half 10 en dan zelf ook naar bed gegaan.. eerst kwam ze dan rond 3 uur en ze rekte dat zelf steeds langer.. ik moest haar smorgens om 9.30 wakker maken dus zijn we de 4e fles steeds iets eerder gaan geven.. rond 20.00 toen 19.30 en nu zitten we op 19.15.. en dan komt ze sinds 2 dagen rond 7.15.. 210 zou niet goed zijn omdat het maagje teveel op zou rekken.. maar zou het navragen bij cb.. ene kindje drinkt het wel en ander niet op..
Zo, eindelijk weer eens een lekker nachtje gehad.....moest er 1 keer uit....en wel voor de hond haha..die had bedacht dat hij moest blaffen om 01.00 uur. Casper roerde zich wel even door het blaffen, maar viel gelukkig weer in slaap.....en ik (en Casper) werd vanmorgen pas wakker toen de wekker ging om 06.30 uur....! Nu is 6,5 uur nog steeds te weinig slaap voor mij...ben meer een 8 uur plus typje, maar dat komt hopelijk binnenkort wel weer eens een keer....als hij de laatste fles gaat overslaan ofzo Laatste fles gisteravond zat weer een klein maatschepje rijstebloem in, hiervan heeft hij 60cc laten staan.....hij viel steeds in slaap en ik kreeg het er gewoon niet meer in....zelf de speen (difrax s op dr. Brown fles) geprobeerd en daar kwam wel wat uit....dus daar lag het niet aan.... Nu twee avondjes klein beetje rijstebloem gegeven en nog niet gemerkt dat hij er last van heeft dus so far so good en ook qua nachten zit er verbetering in gelukkig....(afkloppen uiteraard ) Pfff...nog twee weken vrij en dan moet ik toch echt weer aan de bak....ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen...zal blij zijn als ik de eerste week heb gehad... . Casper gaat woensdag wennen bij de gastouder en vrijdag gaat hij wennen bij de vriendin van mijn schoonvader....spannend!
Wat knap van alle flesjes drinkers! Gaat de goede kant uit hoor! 4 á 5 flessen is toch helemaal goed.. Welkom Lalaura Gezellig dat je komt mee kletsen! Jij hebt ook al zo'n lekker mannetje Alyssa, Yinthe is echt een knap dametje.. ook al zo'n charmeur, lieve foto zeg Ik weet het van de difrax fles.. dat is heel even proppen met de poeder erbij doen Sandra, Casper is echt groot al! Wat een knapperd Hier ook over twee weken weer beginnen met werken! Ik zie er best wel tegenop Zal wel goed komen en vooral na een paar weken.. heb jij er zin in? Mamavanjuul, wat fijn dat ze kan duimen! Ik zou zo graag willen dat ons meisje dat ook doet het lukt haar echt niet! Ze zuigt wel soms heel hard op haar vuistje.. Corina, hier doet ze ook vaak met haar kaakjes op elkaar en heel hard trekken aan de tepel! Auw Ukkie, hier doet ze precies hetzelfde! Trekken aan haar shirt en ook vaak aan het dekentje dat over haar heen ligt! Ik heb een vraagje dames.. Misschien weten jullie of dit eventueel kan. Net iets voor de 12 weken heeft ze een spuitje gehad en wel 2 dagen suf en heel hard krijsen uit het niets (dit was met de eerste keer ook zo). Ze heeft verder niet echt de 12 weken sprong gehad?? Erg gek! Nu gisteren was ze heel jengelig en ging niet slapen en komt sinds 2 dagen ook weer 's nachts voor een voeding! Ze is nu bijna 14 weken.. dus zou het nog de 12 weken sprong kunnen zijn? Ze is wel geboren met 40+1 maar werd ingeleid omdat ze de laatste 2 weken niet meer was gegroeid? Zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Phillys, hier ook ene nacht doorslapen andere nacht weer een voeding. Verschilt enorm en waar het aan ligt ik heb geen idee.
Hier ook herkenbaar! Levi sliep keurig door! Tot een week of twee geleden. Hij komt nu steeds ineens weer voor een fles tussen 3:00 en 5:00. Van het weekend Levi uit logeren gegaan. Beetje ongepland maar ik was zo moe, zware ledematen. Kon hem nauwelijks tillen. Dus boden opa en oma zich aan dus hij is daar heerlijk verwend en wij konden even flink doorslapen en uitslapen. Miste hem wel hoor. Ben ook maar met een multivitamine gestart. Kijken of het weer beter word. Zat net dokter Phil te kijken. Stukje terwijl ik naar Disney junior zapte... Een klein jochie wat thuis in de kast werd opgesloten dag en nacht. Gedrogeerd werd en dan tegen de muur werd geknald omdat hij natuurlijk sloom reageerde van de drugs als ze hem sporadisch ergens mee naartoe namen. Nou ik zat binnen de seconden te janken. Gadver. Kan hier echt NIET meer tegen! Voor de zwangerschap vond ik het ook heel erg maar nu raakt het me echt. Brrr sommige mensen zijn beesten.
Even erbij! Wat er net gebeurde!!! Smelt... Levi werd wat moe. Dus haalde hem uit de wipper, nog even op de bank, samen liedjes gezongen wat hij prachtig vind. Toen lekker geknuffeld en vastgehouden, te wachten tot hij nog iets luier werd. Normaal gaat hij dan heerlijk tegen me aan liggen en beetje staren en sabbelen op de handjes. Deze keer wilde hij achterover hangen en zat mij heel geintereseerd te bekijken. Mijn ogen, neus, lippen. En ja hoor! Daar kwam het handje. ( terwijl ik 'zachtjes doen' zei) ging hij heel voorzichtig alles voelen op mijn gezicht. Over mijn wang, ogen, neus, even de lip vastpakken. Zoooo schattig! Daarna zag hij mijn schouder en de stof van mijn jurk met bloemenprint. Ging hij dat helemaal voelen en bekijken. Ben naarboven gelopen naar zijn kamertje en onderweg ook nog kijken en voelen. Toen in bed gelegd en zijn nijntje gegeven en speentje in en hij deed zijn oogjes al dicht. Nu slaapt hij. Wat is het toch een lekker mannetje. Zo leuk dat je echt van die sprongen ziet ineens. Meestal na een dag dat hij erg veel geslapen heeft zoals gisteren. 😍💕😘
Oh wat schattig Mi.....hier nog niet gebeurt helaas...lijkt me zooo cute. Net lekker wezen wandelen met Casper en de hond....heerlijk weer hier!
Aaah lekker sabbelen. Hier schijnt de zon ook! Maar geen tijd vandaag. Mijn man heeft gisteren twee grote hangkasten van de muur gehaald en voorzien van pootjes ( voor als Levi gaat lopen zijn de punten anders levensgevaarlijk) maar hij is nogal een rommelkont dus ik moet even orde op zaken stellen hier.
Oh boy, net alles bij gelezen en nu bijna alles weer vergeten Kris, wat fijn dat de krampjes over zijn!!!! Hopelijk blijven ze nu ook gewoon weg, en kunnen jullie gaan genieten zonder dat je kleintje zich niet lekker voelt! Lalaura, welkom en wat een droppie! Balen is dat joh, dat je zo'n heftige bevalling hebt gehad! Uhm uhm...de rest ben ik alweer vergeten Oja, fijn dat het geen rs-virus was! En een super mooie foto's weer! Roosjuh, echt heel speciaal die foto, net een kaartje Hier afgelopen donderdag de derde keer prikjes gehad, vond ie dit keer niet zo leuk 's Avonds lag hij echt te krijsen van de pijn, beentjes vuurrood (ze had in het ene beentje ook mis geprikt), dus toch maar een zetpil gegeven, ondanks dat hij geen koorts nog had. Volgende dag wel iets verhoging, maar dat was geen zetpil waard Verder is meneer nu 64.6 cm, 7180 gram en hoofd 44 cm, en definitief in de maat 68 beland En sinds de prikjes heeft M. ineens besloten dat hij gewoon rond half 9/9 uur zijn laatste fles wilt, en door tukt tot de volgende ochtend half9/9 uur. Vinden wij heus niet erg Morgen gaan we beginnen met de groentjehapjes, dan is hij alweer 4 maanden...echt zo hard gegaan! En overigens gaan hier zijn middel- en ringvinger z'n mondje in, veel lekkerder dan de duim haha En om even te smelten (weet niet of jullie deze al hadden gezien) https://www.youtube.com/watch?v=iS-CGxN6b8A
Wat een schattig filmpje! @Phyllis - moet zeggen dat ik aan e ene kant er wel naar uitkijk om weer aan het werk te gaan, weer lekker onder de mensen.....wereldje met een pasgeborene is wel klein hoor....maar aan de andere kant zou ik het ook niet erg vinden om nog een paar maandjes langer thuis te blijven haha. Ach, het is gewoon weer een nieuwe fase en dat zal ook allemaal wel weer goed komen. Als de rest van nederland het kan managen, dan wij ook .