** juli/augustus 2014 mama's**

Discussion in 'De mama's' started by mamavanjuul, Aug 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muts4011

muts4011 Bekend lid

Nov 20, 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Vervelend he..

blij dat ik morgen weer mag werken hahahaha

ben net lekker gaan douchen... en nu slaapt ze 5 minuten ofzo.. hahaha zal alleen niet voor lang zijn ben ik bang:(

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Joh, hij lag nu net even in de box.....en hij doet gewoon aan projectiel braken.....er kwam gewoon melk in een boogje uit zijn mond....kan toch niet alleen van het sprongetje zijn...hij spuugt normaal nooit.....vaag hoor...

3. muts4011

muts4011 Bekend lid

Nov 20, 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Casper toch... ze kunnen er behoorlijk last van hebben maar zou het even in de gaten houden!

4. muts4011

muts4011 Bekend lid

Nov 20, 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ze heeft uurtje geslapen.. powwrnappie hoop ik

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb nu net Casper op bed gelegd.....ligt nu zo'n 5 minuten....ben benieuwd.....

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Sandra, beterschap hopelijk is Casper gauw weer zijn blije ik.
    Fijn dat de heupjes goed waren, en over het ruisje hoor je inderdaad vaker. Moet je weer op controle?

Roosjuh, hahah :D geweldig met stappenplan, maare je voed niet 'live'?

Mi, wat lief, doet Yuri ook altijd tijdens het voeden overal gaan de handjes heen hij sloeg laatst mijn bril van mijn hoofd haha :)

Mamavanjuul, wat een gewichtje nog steeds slagroom dus haha :)
    Ik moet pas in december weer heen geloof ik. Zo even kijken.

Hier gister de stoute schoenen aangetrokken en Yuri een rijstebloem flesje gemaakt met 1schepje hij vond het erg lekker, en geen krampjes.
    Zaterdag is ie alweer 4 maand!

7. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Corina - ja, over 5 maanden weer op controle komen....en ze hebben vanmiddag gelijk een hartfilmpje gemaakt.....geen nieuws daarover is goed nieuws, zei de ka.

Ik hoop inderdaad dat Casper gauw weer goed te pas is.....vind het zo sneu.....hij ligt nu al lekker te slapen vanaf 17.15 uur....zo weer een flesje....kijken hoe het vanavond gaat.

Wenochtend bij de gastouder morgen maar even opgeschoven naar een andere dag...

Ik twijfel of ik nu vanavond wel wat rijstebloem in zijn laatste flesje moet doen....of maar even laten tot hij weer wat minder spuugt.....kan me niet voorstellen dat het daar van komt, maar toch...

8. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ah beterschap met de zieke kindjes! Yinthe heeft dit ook gehad, 3/4 dagen veel spugen! Nu niet meer gelukkig.
    Ik heb soms het idee dat ze wat 1 kennig is. Soms als opa/oma/tante voor haar staat trekt ze een pruillip en zet het op een krijsen. Herkennen jullie dit? Ik vind het aardig vroeg voor haar leeftijd namelijk

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Haa, ja dat herken ik...als mijn ouders op visite komen doet casper dat ook.....maar na een tijdje gaat het wel weer goed....

Net om 19.00 uur de fles weer gegeven en so far so good....alles zit er nog in....net naar bed gebracht, even jengelen en nu is hij volgens mij in slaap gevallen....tenminste...het is stil in het kamertje... ;)

10. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Aaah dat klinkt niet fijn dat spugen van Casper. Hopelijk een buikgriepje en dat het snel over is. Zou hij te snel/gulzig drinken?

Corina, leuk he! Je krijgt steeds meer contact met ze!

Alyssa, ik las pas nog dat ze tot 3 maanden niet echt uitmaakt wie ze verzorgd maar vanaf 3 maanden gaan ze een voorkeur krijgen voor bepaalde personen. Vanaf 6 a 7 maanden kunnen ze eenkennig worden. Dus het zou best kunnen hoor. Levi is meer een aandachtsorgel. Die lacht en kwekt tegen iedereen waar hij de aandacht van krijgt hahaha

Ik stond te koken vanavond en Levi had ik in de wipper bij me. Ik stond van alles te schillen en snijden en stond met mijn rug naar hem toe. Gaat hij gewoon gillen! Draai ik me om is het goed. Kijkt ie me lief aan. Draai ik me weer om, weer gillen! Dat ging zo door! Dat word wat zeg! Hij heeft ook echt een hele harde stem! Niet normaal!

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Haha Mi, dat wordt inderdaad nog wat....AANDACHT graag hihi...

Hij doet nog steeds 20/25 minuten over de fles...maar heb wel de indruk dat hij steeds krachtiger gaat drinken...maar tijd wordt nog niet echt korter....

Hij ligt nu nog te slapen...zo ff wakker maken voor de 23.00 uur fles (met toch maar een 3-kwart schepje rijstebloem....)

12. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Even spammen

Foto's van mijn ondeugende clowntje

13. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    En deze vind ik hilarisch

14. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Aaaah, wat een lekker ventje!!

Weltrusten allemaal...!

15. Phillys

Phillys Actief lid

Dec 15, 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Corina, hoevaak komt Yuri dan als hij 's nachts komt en hoelaat ongeveer?
    Hier na 3 nachten eindelijk weer 1 nachtje doorgeslapen!

Alyssa, heel herkenbaar van die eenkennigheid.. hier heeft ze het al 3 weken! Ze doet precies hetzelfde als Yinthe! Ze heeft het vooral bij mensen met lichte haren.. ik heb zelf hele donkere haren (geverfd)! Ik vond het ook nogal erg vroeg..

Mi, wat een lekker vrolijk mannetje! Ons meisje kletst ook wat af.. ook tegen haar speeltjes! Schattig is dat hè! Dat koppie bij de tweede foto, zo kijkt ze hier ook naar haar speeltjes..

Sandra, ik heb er wel redelijk zin in maar ik kom vooral terug op het werk bij heel veel andere kindjes.. dus ik word de hele dag geconfronteerd dat me kleine meisje thuis is en ik niet :( maar zoals ik al zei.. dat zal wel alleen in het begin zijn!
    Beterschap met Casper! Ik hoop dat het vandaag een stuk beter gaat!

Slapen, het ging hier gisteren overdag mega goed! Ze hoeft al bijna niet meer te huilen als ze naar bedje gaat! Dankjewel voor alle tips! Het heeft hier ook wel wat tranen gekost om haar overdag te laten slapen! Ik duim met alle vingers die ik heb, dat het zo goed blijft gaan!

16. sneeuwklokje22

#1896 sneeuwklokje22, Nov 19, 2014
    Last edited by a moderator: Nov 19, 2014
    Aaah mi geweldige foto's! Wat een schatje is het zeg! Ik kan ook zo lachen om die blikken die ze kunnen geven he haha

Yinthe ook elke keer haha

17. sneeuwklokje22

Gelukkig Phillys dat jij het ook herkent. En dat vanaf 3 maanden wist ik helemaal niet.
    Ik hoop dat ze dit niet zo doorzet.. echt niet leuk

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Zo, hier gaat het volgens mij al een stuk beter weer.....hij heeft alles tot nu toe binnen gehouden vanaf de fles van 19.00 uur gisteravond.

Dus ik heb hem vanmorgen alsnog naar de gastouder gebracht voor het wennen....ging daar ook goed. Hij lag kooi in de box toen ik wegging naar een mobiel te lachen...dus zal wel goed komen daarzo.

Ik ga zo effe naar de huisarts. Even wat moedervlekken laten controleren. En dan zoziezo eentje laten weghalen, maar dat zal niet vandaag zijn...

19. muts4011

muts4011 Bekend lid

Nov 20, 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    wat een scheet mi!
    en yinthe mooi moppie!

hier voor het eerst in 6 weken kwam madame vanmorgen om 4.30!!!! ik had al zon voorgevoel gisteravond omdat ze zon slechte dag had gehad.. maar goed.. we waren onder tussen zo verwend!.

Dat de sprong maar snel voorbij mag zijn :) alleen duurt deze behoorlijk lang :(

20. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,797
    497
    83
    Alyssa, wat leuk dat je ook met de fruithapjes bent gestart! Heerlijk he, die koppies die ze dan trekken :D En wat zit ze er stoer bij op die foto!

Sandra, wat fijn dat het slapen beter gaat! Oh, ik lees dat dat hij nu niet meer helemaal lekker is :( Misschien inderdaad een buikgriepje? Paracetamol helpt in ieder geval tegen een ongemakkelijk gevoel als ze niet lekker zijn. Voelt Casper zich vandaag alweer wat beter? Ik moet echt eerst alles lezen voor ik reageer haha, gelukkig dat het vandaag een stuk beter gaat, ook bij de opvang! Succes bij de huisarts!

Mi, heel herkenbaar, dat moord en brand schreeuwen bij honger haha. M. komt in de ochtend ook sneller voor z'n fles dan 's avonds hoor, denk dat ze dan de schade van de nacht even willen inhalen ;) Wat lief dat hij nu je gezicht aan het ontdekken is! En wat een lekker ondeugend koppie heeft Levi toch!

Mamavanjuul, wat groeit ze goed!

Phyllis, ik duim met je mee dat alles met slapen goed blijft gaan!

Roosjuh, fijn dat het bij de oppas goed ging! En werkt je ei van Columbus nog steeds? ;)

Muts, bij jou ook al buikgriepje? Wat sneu voor die kleintjes :(

Corina, gaat hard he de tijd! En heeft Yuri verder ook geen krampjes meer gehad?

Eenkennig...hier ook al hoor. Vorige keer was oma op bezoek en die nam hem op schoot, hij keek haar aan, brullen! Vond het zo sneu voor m'n moeder :( Alleen m'n zus vindt ie wel helemaal geweldig, hele verhalen heeft ie tegen haar. Maar denk dat dat ook komt, omdat onze stemmen heel erg op elkaar lijken. Qua uiterlijk totaal niet, zij is hartstikke blond en ik ben donker :D
    Gisteravond wilde meneer niet slapen, denk dat het te koud was op zijn kamertje :$ Zo irritant, de woonkamer en keuken is dan heerlijk warm, en de slaapkamers zijn ijskoud! En de deuren open zetten gaat ook niet met de katten helaas. Misschien maar haakjes op de deuren doen, dat ze wel op een kiertje kunnen en het door kan luchten.

Hoeveel flessen geven jullie nu eigenlijk nog? Ik had bij het cb gevraagd, wanneer je het beste kunt overstappen naar 4 flessen, maar zij gaf aan dat je daar beter mee kunt wachten tot ze 6 maanden zijn, zelfs als je grotere flessen geeft. Nou heeft uk nog steeds wel behoefte aan 5 flessen en slaat ie er geen een over (verrassend, meneer vreetzakje hier ;)), maar vind het zo lastig wanneer je dan die stap moet nemen.

Share This Page