** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, goed om jullie verhalen te lezen! We wilden al bijna naar de huisarts gaan. Lotje gilt namelijk ook moord en brand als we haar jas aan moeten doen. Was al bang dat er wat mis was, maar als ik jullie verhalen allemaal lees :p

Hier was ze vannacht ook weer wakker, gister weer lekker doorgeslapen.
    ER is ook niet echt een "oorzaak" waarom ze de ene nacht wel doorslaapt en de andere niet.

Gister wilde ze weer niet uit de fles drinken :) Om half 8 bij me gedronken en mijn moeder heeft het tot 15.15 geprobeerd. Maar ze had maar 20 ml gehad. Mijn moeder wilde ook niet dat ze zou uitdrogen, dus maar weer langs gebracht. Ze was ook wat hangerig en koortsig van de prikjes, dus wel belangrijk dat ze even goed dronk. Nou, ze viel me nog net niet aan, hahaha!

15.30 gedronken, 17.30 gedronken en om 19 uur gedronken.
    Even schade weer inhalen.
    We leggen haar nu om 19 uur in bed en maken haar om 22.30 weer wakker. Meestal slaapt ze dan wel door tot 7.30.

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    oja blauwoogje;
    ik had het idee dat mj mij venkelthee wel aardig hielpt. je mag er alleen niet teveel van nemen. ik denk ook extra om hoeveel ik drink op een dag, klinkt logisch maar toen ik me besefte dat een kindje zo bijna een liter vocht bij je weghaalt ben ik wel meer gaan drinken dan waar ik perse trek in heb. je zal dan toch zo 2,5 a 3 liter op een dag moeten drinken.... vind ik behoorlijk veel...
    en inderdaad veel aanleggen en als dat niet helpt evt 1 xtje snachts erbij kolven ...(horror..)

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is de nacht weer iets beter gegaan...er is echt geen pijl op te trekken. De ene nacht is hij af en aan wakker vanaf een uurtje of 3 en de andere nacht slaapt hij door tot een uurtje of 6....

Vanmorgen een gedoe met de fles.....de eerste 100 cc ging gewoon normaal, maar daarna begon hij te kloten.....steeds wegdraaien met zijn hoorfd, werkeijk alle kanten op, beetje lachen achter de speen, fles er uit duwen met zijn handen, dan weer aantrekken, mondje open, fls er weer in, weer draaien etc....ik werd er helemaal gek van. Uiteindelijk heeft hij dus 50 cc laten staan (van de 220cc - 190/6).

Net nog even weer geprobeerd of hij het laatste restje wilde hebben, maar helaas.....hij begon zelfs een beetje te huilen bij het klieren, dus maar gestopt...speentje er in, even in de box en dara ciel hij in slaap, dus slaapzakje aan en nu ligt hij alweer op bed.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja dat doet Charlotte ook wel eens, maar dan met de borst. Zwaar irritant. Of ze klemt haar kaken op elkaar :$ AUW! En dan hebben ze nog niet eens tanden!

Hoort er ook wel weer bij, dat ze rond deze leeftijd moeilijker gaan drinken geloof ik :)

5. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wat sneu van de moeilijke slapers snachts! Hoop dat deze fase snel vporbij gaat!

Hier net een beetje appel geproeft, niet zo lekker als banaan hihu

Leggen jullie je kindje smorgens ook weer op bed? Ze valt meestal bij mij in slaap en dan leg ik haar in de box... waarschijnlijk heel slecht maar ik vind het nog zo lekker !

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Maar 4 dagen geslikt had pillen voor 2 week gekregen, opgesloten in bed en veel huid op huid en idd ook venkelthee.
    En veel drinken, beetje koffie en chocolade beperken want van cacoa gaat je productie naar beneden.

7. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Lees straks verder bij, eerst ff vetjes verbranden :cool:

8. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Alyssa als ik thuis ben gaat ze na de eerste fles gelijk weer naar bed..
    hoop idd dat het een fase is.. ben dit niet meer gewend bah bah.. en nu ook nog eens ziek..

silvy heeft net gemengd rood fruit op.. en vanmiddag krijft ze weer bloemkool... nu flesje en zo weer naar bedje

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier gaat hij s'morgens ook altijd naar bed na de vroege fles. Meestal wordt hij rond half 9 moe en dan gaat hij naar zijn bedje. Hij is vanmorgen ook weer naar bed gegaan om half 9 en slaapt nu nog steeds! Ben benieuwd hoe laat hij wakker wordt...

Na de fles van 11.00 uur gaan we meestal even wandelen met de hond als het droog weer is. En daarna slaapt hij ook altijd nog even voor de fles van 15.00 uur.

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pfff...net weer gekloot met de fles.....nu lopen klooien bij de laatste 40 cc...deze kreeg ik er echt niet meer in....steeds maar wegdraaien met zijn hoofd, beetje lachen en kletsen met de speen in zijn mond, wegduwen en weer aantrekken etc...pff....nou ja....het zal wel bij het beruchte sprongetje horen haha...mag van mij wel weer afgelopen zijn.....

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier heeft ze na fles een uurtje geslapen nu lkkr op de bank gtst kijken samen..

merk dat ze zichzelf ook niet is.. nog 4 weken dan ist sprongetje wewr klaar 😑

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Duurt tot max 19 weken toch....nou morgen is Casper gecorrigeerd 17 weken....dus nog een week of 2, hopelijk minder....haha...

13. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ja tot 19.5 week inderdaad.
    hier gecorrigeerd 15.5 week..

En dan met 22.5 week weer een nieuwe😈

14. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pfff..de misery continues....nou ja....

Vandaag is ie eigenlijk al weer goed te pas.....net lekker wezen wandelen en ligt nu weer te slapen...alleen dat gek*t met die fles vandaag....

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Die Casper...ik ken het. Levi doet het ook veel. Lopen geiten tijdens de fles. En ook gekkr geluiden maken met de speen in zijn mond. Ook stopt hij alles in zijn mond wat hij te pakken krijgt. Mijn mouwen zijn ook niet veilig. Heb ik hem op de arm dan vreet ie mijn trui zowat op! Zou hij toe zijn aan een hapje?
    Nog 2 weken...

Heb Levi ingeschreven bij Lukkien! Met zijn aparte looks. Misschien kunnen ze er wat mee. Ze hadden wel interesse in hem. Ben benieuwd!!!

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat is Lukkien precies? Soort modellenbureau voor babies? :)

17. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Dank voor de tips Roos en Corina! Veel drinken doe ik gelukkig wel, heb altijd een flesje water naast me staan. Heb trouwens nog anijsblokjes in huis, schijnt ook productieverhogend te zijn. Alleen dan maar geen chocolademelk meer, als dat juist verminderd... hmm jammer! Waarom mag je dan niet teveel venkelthee?

Pfff ik vind het al pittig nu J. weer 2 x 's nachts komt. Laat staan voor jou Roos! Jammer dat het trucje met de fles overdag niet werkt. Paar weken geleden probeerde ik overdag min. elke 3 uur overdag te voeden zodat hij 's nachts langer zonder kon. Dat leek toen te werken, maar nu hij midden in zijn sprongetje zit is het doorslapen weer van de baan. Hoewel, er zat nu 4,5 uur tussen de laatste avond en eerste nachtvoeding. Dus mag eigenlijk nog niet mopperen:)

Ahh vervelend dat je ziek bent muts, veel beterschap! Lekker knuffelen met je meisje vandaag;)

Leuk dat die sprongetjes steeds erger en langer worden:cool: Fijn! Hihihi
    Gisteren paste opa en oma op J. Kreeg hij een flesje bv, zat hij volgens schoonma ook een beetje te klieren tijdens het drinken. Dus wel herkenbaar Sandra! Hij kreeg 160cc, uiteindelijk heeft ze het er wel in gekregen, al was het niet zonder moeite.

Hier slaapt J. 's morgens ook altijd nog een poos na de voeding Alyssa. Meestal tot een uurtje of 10. Nu heeft onze uitslaper zelfs tot half 12 geslapen. Tja, denk dat het voor hem ook vermoeiend is nu hij niet meer doorslaapt haha;)

Wat leuk mi! En wat spannend ook, ben heel benieuwd!

18. marleenwolters

8 sep 2014
    24
    0
    0
    Verpleegkundige
    Smilde
    LEUK LEUK LEUK ik zie nu pas dat er een juli/augustus 2014 topic is. Gezellig. Onze zoon Tigo is op 6 Juli geboren na een zwangerschap van precies 39 weken. Aankomende Zondag is hij alweer 20 weken/4.5 maand. Tigo is ons eerste kindje, dus alles is nieuw en info en ervaringen kan ik altijd gebruiken ;) Leuk om hier jullie ervaringen te lezen.

19. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Welkom Marleen:D Kom gezellig meekletsen als je wilt.

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom Marleen!

Deel Deze Pagina