Dag dames, daar ben weer! Kon even een niet reageren. Wij vieren zijn verjaardag op dezelfde dag voor familie en de zaterdag daarop voor vrienden. Ons zoontje is (tijdelijk?) allergisch voor kippenei, dus ik ga een lekker klein taartje voor hem bakken zonder ei. Voor de kinderen die komen hebben wij gevulde traktatie zakjes. Qua cadeau weten wij het nog niet. Hij heeft genoeg speelgoed en kleertjes (hij is het eerste kleinkind en neefje..haha). Ik herken het wel dat niet spelen met speelgoed. Hier gaat dat ook zo. Hij is vooral bezig met klimmen en rondjes lopen. Hier is hij trouwens bang voor de stofzuiger. Als ik die aanzet dan zet hij het op het brullen... Hier nog steeds ongesteld, dus niet echt spannend. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Wij hebben een heerlijk rustig weekend met zijn 3en. Vanavond komen mijn ouders oppassen, want wij zijn door mijn nichtje uitgenodigd om in Eindhoven bij de Japanner te gaan eten. Ben heel benieuwd, we zijn nog nooit bij de Japanner geweest. Hier cyclusdag 27, en nog geen tekenen van een menstruatie. Dus het is nog steeds afwachten. Heb jij nog plannen of heb je iets leuks gedaan?
Ow heerlijk, gezellig uiteten! Japans eten vind ik echt jammie Vervelend dat je niet weet waar je in je cyclus bent... Ga je aankomende week testen? Hier een lekker rustig weekendje. We gaan straks even wandelen met de kleine en dan langs oma.
Ik ga eind volgende week testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Mijn man wilde nu al testen maar dat durf ik nog niet. Ik zit er eigenlijk wel hard over na te denken om morgen te testen. Mijn man wordt dinsdag 30. Hoe mooi zou het zijn als hij dan een positieve test als cadeautje krijgt? Maar ik denk niet dat ik dat ga durven. Il heb ook helemaal niet het idee dat het raak is. Maarja, dat had ik bij de eerste ook niet. Pfff, lastig zeg!
Spannend Creamams, ben je er al uit wanneer je ga testen? Ik zit nu op dag 7, gaan voor de zekerheid maar vast beginnen met 'klussen', want als mijn eisprong 14 dagen voor mijn NOD is, dan is dat met een cyclus van 25 dagen al vlot! Heb de afgelopen 2 dagen gewerkt, verder bij mijn zusje gegeten en vanavond bij schoonouders, nog 2 daagjes werken, even een wat langere reeks, maar daarna heb ik weekend!
Zo. Daar ben ik ook weer! Een lekker weekend gehad. Vrijdag gesport en daarna met vriendinnen naar de stad. Zaterdag gesport, vandaag kinderboerderij en een beetje gerommeld in huis. Ik verwacht mijn menstruatie zaterdag. Spannend dus! Had gisteren een behoorlijk dip in mijn temperatuurkaartje...ik kan hem even niet uploaden maar het is als volgt: Ma: 36.7 Di: 36.7 Woe: 36.6 Do: 36.6 Vrij: 36.6 Zat: 36.1(!) 7dpo Zo: 36.6 Heel bijzonder dus....misschien een innestelingsdip? Ik voel me verder totaal niet zwanger. Hoewel ik vrijdag en zaterdag van die enorme gloeiende wangen had. Echt bizar en niks voor mij. Vandaag wel wat gevoelige borsten, maat ook dat heb ik altijd wel rond deze periode. Ik wil eigenlijk dinsdag voor het eerst gaan testen. Beetje vroeg misschien maar dat bracht de eerste keer ook geluk!
Spannend fvk! Ik ga voor je duimen! Heeeel misschien ga ik morgenochtend met ochtend urine testen. Ik ben er nog niet zeker van. Dat vind ik altijd het nadeel als ik testen in huis heb, dan vind ik het heel moeilijk om me te beheersen.
Cida84, veel plezier Inderdaad maar mee beginnen dan! Creamams, al getest??? Ben benieuwd..haha FvK, oeh spannend, hoe was je temperatuur vandaag? Ik ben deze keer echt lang ongesteld, snap er niets van
Steady: 36.6 Morgenochtend eerste testje wagen! Op 10 dpo, moet kunnen, lukte de vorige keer ook met een kv-test.
Creamams, ahh jammer, maar wellicht te vroeg getest... Balen! Fvk, wow jouw kaartje ziet er erg goed uit! Hopelijk morgen nog steeds hoog en een 2e streep. Ziet er inderdaad uit als een innestelingsdip! Duimen!!
Creamams, jammer van je negatieve test! Wel gefeliciteerd met je man! Fijne verjaardag! FvK, vanmorgen getest?! Heel spannend hoor! Wie weet! 😀
Een spierwitte test vanochtend, inclusief een bizarre mega temperatuursdip. Mijn ongi zit er dus heel waarschijnlijk aan te komen! Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht, geen complete verrassing. Ook namens mij gefeliciteerd met je man, Creamams!
Vanochtend ongesteld geworden. Deze maand een cyclus van 25 dagen! Ik zit op gemiddeld 27 dagen, dus het schommelt nogal. Maar dan klopt mijn temperatuur in FF toch niet echt...beetje vreemde cyclus, laten we het daarop houden!
Creamams, fijne dag gehad gisteren? FvK, ahw balen! Je kaartje zag er hoopvol uit al zag ik wel een aantal open bolletjes, misschien niet altijd op hetzelfde tijdstip gemeten? Hopelijk is het deze ronde raak! Cida84, ben je al begonnen met temperaturen? Wel spannend, want jouw eisprong komt er waarschijnlijk al bijna aan!
We hebben een heel leuke dag gehad. Gisteravond hebben we zijn verjaardag met onze ouders en broer en zus gevierd en aanstaande zondag vieren we het voor vrienden en familie. Fvk, jammer dat je ongesteld bent geworden zeg. Laten we hopen op wat meer geluk bij de 2de ronde. Ik heb nu al 2 dagen last van heel licht bruin bloedverlies. Lijkt me een voorboden voor ongesteldheid. Alleen heb ik dit normaal nooit, dus ben benieuwd. Mijn cyclus zou dan wel redelijk normaal zijn deze maand.
Creamams, klinkt gezellig! Dus nog een leuk weekend voor de boeg! Op de hoeveelste dag zit je nu in je cyclus?