Juli begonnen voor een 2de kindje, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wanna be mama, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Creamams

Creamams Niet meer actief

Ik zit nu op dag 31. Ik heb nu geen bruin bloedverlies meer. Hebben jullie dit ook voordat je ongesteld gaat worden?

2. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Creamams, ik heb dit een paar keer gehad en dan een week voordat ik echt ongesteld zou worden. Maar als je dit nog nooit heb gehad, hoop ik dat het een goed teken is... Duimen, duimen, duimen! Misschien van het weekend nog een testje doen?

3. Creamams

misschien dat ik wel een test ga doen, zondag of maandag denk ik. Dit is wel het lastige van een onregelmatige cyclus he! niet weten wanneer je ongesteld moet worden. En zeker als je zwanger wilt worden ga je overal op letten.

Hoe gaat het met jou? Nog steeds ongesteld? En ben je ook weer aan het temperaturen?

4. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Creamams, miss een innestelingbloeding?

Ben idd begonnen met temperaturen, rond de 36.1-36.3 nu steeds, even afwachten nog!

Hier drukke dagen gehad, vrij veel gewerkt en mijn verjaardag! 30, oei! 😉

5. Creamams

Van harte gefeliciteerd!! Welkom in de wereld van de 30tigers, hahaha.

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Jammer, maar aan de ene kant ben ik ook blij. Want een cyclus van 32 dagen is niet verkeerd voor mij.

Moet ik nu morgen beginnen met temperaturen?

6. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    cida84, nog gefeliciteerd! :) Hiep hiep hoera!!

Creamams, Jammer :( Maar 32 dagen is netjes! ja morgen beginnen met temperaturen. Dat is dan dag 2...

Hier ben ik 8 dagen ongesteld geweest!!! Zit er mss aan te denken dat het een vroege miskraam was. Licht positieve test en dan zolang ongesteld... Nouja, zal het nooit weten.

Hier zit ik op dag 11, ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong heb. Daarna kan het lange wachten weer beginnen..haha!

7. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Dank jullie wel!

Dat is wel erg lang ja Mltje, je zult dat nooit weten... Volgens mij gebeuren vrij veel miskramen voor je nod, waardoor heel veel vrouwen het 'gewoon' als menstruatie aanzien.

Creamams ook wel fijn, als je cyclus niet heel lang is!

Ik ben de eerste dagen van mijn nieuwe cyclus niet zo bezig met zwanger worden, maar nu komt het weer... Steeds spannend weer dan!

8. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Zou zomaar kunnen mltje.
    Mijn menstruatie is bijna over, 4 dagen zijn omgevlogen. Wel veel buikpijn gehad en wat heftiger dan normaal. Ik heb ook wel weer zin in komende 1.5 week :) vol goede moed nieuwe ronde in!

9. Creamams

Mltje, dat zou dan wel de positieve test verklaren.

Cida84, ja spannend hè. Zeker als het moment daar is.

Vanochtend voor de eerste keer getemperatuurd. Ik heb een thermometer van sensitest en deze geeft het wel heel nauwkeurig aan. Vanochtend was het 36.50. Omdat ik niet zeker was of ik het goed gedaan had heb ik nog 2 keer getemperatuurd. De tweede keer was het 36.49 en daarna 36.60. Ik ga er maar vanuit dat mijn temperatuur 36,5 was?
    Ik heb helemaal geen verstand van de temperatuurmethode dus ik ben nogal onzeker. Wat denken jullie?

10. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Creamams, meteen meten als je wakker bent. Zal inderdaad 36,50 aanhouden. :) Spannend, hopelijk krijg je nu meer inzicht in je cyclus.

11. Creamams

Ik heb gemeten voordat ik uit bed stapte. Ik vind het nu ook wel spannend. Ik hoop ook echt dat ik meer inzicht krijg.

12. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Letten jullie trouwens ook op vaginaal slijm?! Sorry hoor, niet zo fris miss... ☺️

Merk dat ik wel beter op het temperaturen moet letten, voor ik het weet ben ik uit bed, en het vergeten... Best lastig, wordt het deze maand niets, dan volgende maand een nieuwe poging doen!

13. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    inloggen lukte steeds niet, even bij lezen dus!!!
    Hier eindelijk al 2 dagen iets minder misselijk l, moe en duizelig. Maar voor een super doel natuurlijk!! 17 de echo, spannend wil het toch met eigen ogen ZIEN

14. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    @wannabemama: Tsjee. Spannend hoor! En fijn dat je je alweer wat beter voelt!

@Cida84: Ik probeer wel op dat slijm te letten, maar ik word er niet altijd goed wijs uit. De ene maand heb ik duidelijk slijm, afgelopen cyclus nauwelijks.

Ik heb echt een belachelijke temperatuurkaart...ik temperatuur nu heel trouw op dezelfde tijd, voor het uit bed gaan. Dat zit wel in mijn systeem. Het schommelt als een malle!!! :D Beetje vreemd.

15. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    wannebemama, ow wat spannend allemaal! Op naar een mooi kloppend hartje. Gelukkig is de misselijkheid al iets minder. Al helemaal aan het idee gewend dat er een tweede komt?

cida84, haha, dat komt wel. Op een gegeven moment zit het zo in je dat het vanzelf gaat. Gewoon volhouden! :) En ik kijk niet echt meer naar slijm, eigenlijk om de zelfde reden als FvK...

FvK, de mijne schommelt nu ook erg!

16. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wel raar gevoel hoor!!! Maar voelt zo goed.

Tempen heb ik nooit gedaan. Ik rekende ongeveer uit wanneer uitsprong was (app) en deden het dan om de dag hihi. Wel al 2 x gewerkt!

17. Creamams

Wanda be mama: spannend!! Fijn dat je je alweer wat beter voelt.

Cida84: ik probeer altijd wel op slijm te letten, maar ik ben er nog niet achter wat het bij mij betekent.

Ik ben nu 4 dagen aan het tempen. Ik blijf op 36.5 zitten.
    Ik heb nu wel een heel rare menstruatie. Normaal ben ik een volle week behoorlijk ongesteld. Nu zit ik op dag 4 en er is al haast niets meer. Ook is het veel minder hevig dan normaal. Misschien dat het opnieuw door gaat zetten. We wachten het maar weer af.

18. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Wanna be mama, spannend hoor! Hopen op een hele mooie echo!

Inmiddels al weer dag 17, als ik weer een cyclus van 25 dagen heb volgende week Donderdag mijn NOD, ben er wel minder mee bezig, vooral in mijn hoofd bedoel ik dan! :p Zo druk geweest de laatste dagen, ook wel fijn!

En in mijn hoofd al druk met de verjaardag van ons mannetje, vind het zo bijzonder zijn eerste verjaardag!

19. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Cida84, fijn dat je het een beetje kan loslaten. Spannend he, die eerste verjaardag! Wij zijn er nu ook wel volop mee bezig. Het verbaast ons dat dit jaar zo ontzettend snel voorbij is gegaan... Bijna 1 jaar!! Wow!! Hoe tof zou het trouwens zijn om voor zijn eerste verjaardag positief te testen?! :)

Creamams, is je ongesteldheid nu over of weer meer doorgebroken? En gaat het temperaturen nog steeds goed?

Hier zit ik alweer op dag 16 en denk volgende week mijn ei te hebben. Dus wacht nog even rustig af en ondertussen veel 'babydansjes' doen.

20. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Babydansjes, zo kan je het ook noemen ja, haha! ;)

Vind het ook echt superleuk zijn verjaardag, heel benieuwd hoe hij het gaat vinden, enzo!

Hier weer afwachten, nergens last van, dus geen idee!

Deel Deze Pagina