Bedankt allemaal. Ik voel me steeds meer zwanger. Vandaag allemaal getrek rondom mijn baarmoeder. Dus ik voel dat het aan het groeien is. Manlief is uiteraard ook blij. We hebben het ook aan ons zoontje verteld. Hij heeft namelijk vaak de neiging om zich vrij hard op je te laten vallen (op bed of als je op de grond zit). Ik heb hem al een paar keer gezegd dat hij voorzichtig moet doen bij mijn buik. Daarom verteld aan mijn zoontje toen mijn man thuis was. En hij was gelijk heel begripvol. Lief tegen mijn buik aan met zijn hoofd enzo. Zo schattig. @ FvK, dat is wel flink balen. Maar misschien is er toch nog ergens een mogelijkheid om het gezellig te maken?
Rustig hier! Iedereen lekker naar buiten met dit mooie zondagse weer? WIj hebben de ochtend lekker doorgebracht in het bos en de speeltuin. Nu ligt zoonlief heerlijk te slapen en ml is aan het sporten. Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad, maar we waren allebei ziekjes Om 22u lagen we al heerlijk romantisch te slapen. Al een paar dagen grieperig en daardoor schiet de gezelligheid er wel een beetje bij in...hopelijk vandaag nog. Dat wordt dus waarschijnlijk een gemiste maand. Balen...maar het is niet anders.
Het is hier zeker rustig! Zag ook dat Creamams niet meer actief is? Zit nu op dag 23 van mijn cyclus, steeds een hoge temp nog, vorige maand was mijn cyclus 26 dagen, maar verwacht niets eigenlijk. Merk iig wel dat mijn temperatuurcurve loopt zoals normaal is, dus ga er wel vanuit dat ik met mijn cyclus (die opzich mooi regelmatig is) een eisprong heb. Jammer FvK, dat jullie allebei wat ziekjes waren! Ons zoontje was uit logeren en wij hebben de trapkast wat opgeknapt, en gisteravond hebben we een gezellige avond met vrienden gehad! Emmie hoe gaat het met jou?
Het is even niet anders! Hoewel we het gelukkig nog wel om de dag gezellig hebben gemaakt, met uitzondering van de vrijdag en zaterdag helemaal niet. Dus ja, theoretisch gezien zou het zomaar goed kunnen komen En zo niet, dan niet! Hoe gaat het inderdaad met de zwangeren onder ons? En de nog-niet-zwangeren?
Hi dames, alles goed, met uitzondering van mijn misselijkheid... bij de eerste had ik dat niet zo, pfff. Enige wat helpt is eten... dat moet ik echt forceren, en dan ook nog niet alles, want wordt ook nog misselijk van bepaalde voedingswaar. Ik gok op een jongetje dit keer. Nog iets meer dan een week tot de 1e echo!!! Kan niet wachten. Hoe voelen de andere zwangeren zich?