Ja, idd! Waar baseert die app de 7e op? Je temperatuur stijgt toch net voor de eisprong? Ik zie wel temp.pieken, maar op de dag dat jij dacht, en de 10e! Ik ga er maar niet vanuit dat het zo snel raak zal zijn, hoop het natuurlijk wel, maar bij ons zoontje heeft het ook een tijd geduurd, wel heb ik nu een behoorlijk regelmatige cyclus... Iig regelmatiger, voor de zwangerschap was het tussen de 28 en 33/34 dagen, nu steeds 27,28,29, met afgelopen maand een uitzondering van 25 dagen... Hoop dat mijn lichaam het miss door heeft en het dit keer wat minder lang zou duren! Maar wat gaat het snel he, met die kleintjes, vind ons zoontje al echt een kleine dreumes worden hoor, hij is zo wijs nu, wat dat betreft zijn al die clichés echt waar!
Die clichés zijn zeker waar. Dat hebben wij ook in de gaten gekregen nu we eenmaal papa en mama zijn, hahaha. Ons zoontje wordt alweer bijna 13 maanden,. En dat terwijl ik zijn geboortedag nog zo goed kan herinneren. Ze worden snel groot. En wat kunnen ze al veel binnen een jaar tijd. We moeten er maar zoveel mogelijk van genieten. Hopelijk is ons nog zo'n mooi wondertje gegund.
Temperatuur stijgt 1 tot 2 dagen na je eisprong, maar wat die app aangeeft heb ik daarna juist een daling. Ach ja, ik zie het wel Wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt nu en hoelang het de vorige keer duurde zegt niets over hoe het nu gaat. Het komt wanneer het komt Ja ken het helemaal! Het baby zijn is er al helemaal van af en over 1.5 maand zijn onze zoontjes alweer 1 jaar!!! Wauw!
Spannend! Ben je wel vaker zo lang over tijd? Voel je je anders? Hopelijk overmorgen goed nieuws voor je! Ben heel benieuwd!
Bij mij voelt het alsof ik binnen een paar dagen weer ongesteld moet worden. Ik zit pas op dag 14 dus het zou eigenlijk niet moeten kunnen. Pijnlijke borsten, steekjes onderin mijn buik, schoppende darmen. Meestal signalen dat het weer gaat beginnen. Ik zal toch niet zwanger zijn en toch gewoon ongesteld zijn geworden? Grrrrrr, gek wordt ik ervan!
Kan dat niet zijn door je eisprong? Als je nu op dag 14 zit? Ik heb helemaal niets dat ik denk dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn, heb altijd vanaf mijn eisprong gevoelige borsten, en ben op een of andere manier het 2e deel van mijn cyclus heel schoonmaakerig... Wel af en toe een steekje in mijn onderbuik, maar heb het idee dat ik er misschien ook wel teveel mee bezig ben! Bij mijn zwangerschap had ik ook geen tekenen voor ik positief testte, dus ja, echt afwachten dus...
Lastig is dat he, het is allemaal onzeker tot je test! Maat wie weet, als je last hebt van misselijkheid en vermoeidheid... Knap van je dat je nog 2 dagen kunt wachten!
Ik heb echt geen idee. Dat is het lastige van een onregelmatige cyclus. Ik ga vanaf de volgende cyclus temperaturen dus het is nu even afwachten hoelang deze cyclus gaat duren.
@creamams, ik heb die krampen juist altijd net na mijn eisprong, maar heb ook vaker gehoord dat je dat net voor je ei kan hebben. Wat goed dat je volgende cyclus gaat temperaturen, dat gaat je hopelijk een stuk makkelijker maken. @cida84 Hoe gaat het wachten jou af? Kan je het een beetje loslaten? @wanna be mama hopelijk ben je niets voor niets misselijk en moe Ik heb echt enorme testdrang..haha! Maar ik ga eind deze week een testje wagen. Ben zelf met vlagen misselijk, maar kan ook komen door een beginnend verkoudheidje.
Vind het wel spannend allemaal hoor, ook omdat ik steeds een onderbuikgevoel heb, had ik met mijn zwangerschap ook, maar zei net ook al tegen mijn vriend dat ik er wrsch te veel op let, zou met een 28 dagen cyclus volgende week Donderdag ongesteld moeten worden! Dus als ik het weekend daarna nog niet ongesteld ben, ga ik er een testje aan wagen! Zag trouwens ergens anders op dit forum een topic over met vriend/man testen of alleen, wat doen jullie? Welke dag zit jij nu Mltje? Lastig he, dat afwachten! Duim voor je dat het zo mag zijn! Wat voor een zwangerschapstesten gebruiken jullie? Ik heb vorige keer steeds CB gebruikt (vriendlief er op uitgestuurd, die is nogal van de A merken ), maar lees ook veel hier over Kruidvat testen, jullie ervaring mee?
Haha, ik ken het. Mijn man wordt er nu al helemaal gek van en dit is nog maar ronde 1... Spannend zo'n onderbuikgevoel, hoop dat je gelijk hebt. Ik zelf weet niet goed wat ik moet denken. Soms denk ik dat het wel eens raak kan zijn en soms juist helemaal niet. Merk wel dat ik er best veel mee bezig ben. Als ik ons mannetje zo zie spelen dan zie ik het ook al helemaal voor me dat hij straks grote broer is en lekker samen kan spelen. Ik denk dat ik de kruidvat testen ga halen en waarschijnlijk alleen ga testen. Mocht het zo zijn dat ik zwanger ben lijkt het mij juist leuk om, samen met ons zoontje, papa een sort of te verrassen. Wat ga jij doen? En ik weet niet waar ik mijn cyclus ben.. weet dat mijn ei is geweest maar niet precies wanneer. Mijn NOD zit in ieder geval tussen 21 en 27 augustus.
Jaaaaaaaaa. Kon inderdaad niet nog een dag wachten haha Ben zo blij en is ook zo'n raar gevoel. Heel bizar, dacht het voelde het maar durfde er nog niet aan toe te geven. Ik dacht ja tuurlijk... alsof we weer in één keer zwanger zouden zijn?! Ja dat geluk hebben we dus 💖
Ik weet niet meer welke test ik de vorige keer gebruikt heb, maar ik heb hem nog steeds. Vond ik leuk om te bewaren. Ik zal straks eens kijken of ik weet van welk merk hij is. Ik heb toevallig gister een temperatuurmeter besteld en daarbij ook zwangerschapstesten. Bij sensitest en ze kosten 5.49 euri per 2. Geen idee of ze fijn zijn, maar dat merk ik vanzelf. Ik weet nog niet of ik samen ga testen of alleen. Bij mijn eerste zwangerschap werkte ik fulltime, maar nu ben ik thuis. En ik vind het heeeeel moeilijk om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen, hahaha.