Hahaha, je moeder had het natuurlijk meteen door! Geweldig! Ik drink alleen een wijntje tijdens of net na mijn menstruatie. Rood vlees lust ik niet, dus dat is gemakkelijk Heb je altijd ongi krampjes voordat je ongesteld wordt? Wat ik trouwens raar vind, blijkbaar had ik toch vorige week woensdag mijn eisprong. Daarna heb ik een paar dagen last gehad van krampen in mijn buik, misselijkheid, soort van verkoudheid en obstipatie en daarna diarree. Zal dit dan door de eisprong komen en de hormonen? Of is dat een rare gedachte? Nu helemaal nergens last van....
Oeh, ja, ik drink nu ook niet hoor, tijdens of net na mijn menstruatie wil ik het idd ook wel doen, maar durf daarna niet zo goed meer, want stel dat... Zo ook met rood vlees enzo ja. Ben nog niet in zo'n situatie gekomen, maar das wel lastig ja! Leuk dat je moeder al helemaal door de dolle was! Geen idee of dat met elkaar te maken kan hebben Mltje, miss eens Googlen?
Hahaha, ja mijn moeder kent me zowiezo door en door. Ben nu ook wel blij dat ze het weet. Dan hoef ik me niet meer in rare bochten te wringen en kan ik bij haar ook steun vinden als dat nodig is. Met mijn man kan ik heel erg goed praten maar van vrouw tot vrouw is toch net ff iets anders. Ik drink ook alleen een wijntje als ik ongesteld ben of net daarna. De ene keer voel ik mijn menstruatie door ongikrampjes aankomen en de andere keer voel ik weer helemaal niets. dus het blijft gissen. Heb je deze klachten iedere maand. en voelde je dit de vorige keer dat je zwanger was ook? Toen ik zwanger was voelde ik helemaal niets. Dus ik heb geen idee wat je eventueel kunt voelen.
Haha, ja moeders, ze weten altijd alles! Wel fijn dat je nu met haar erover kan praten. Met Googlen ga ik vinden wat ik graag zou willen horen Mweh, ik wacht het allemaal wel af en anders de volgende ronde eens kijken of ik het weer heb. Voorheen heb ik het in ieder geval niet gehad. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik eigenlijk geen idee meer wat ik voelde voor NOD. Dat was allemaal zo ontzettend snel gegaan. We waren echt pas net getrouwd, dus zat nog helemaal in die roes. 2 december spiraaltje eruit laten halen, 15 december getrouwd, 12 januari 's ochtends positieve test en 's middags zaten we in het vliegtuig op weg naar onze huwelijksreis. Was er dus helemaal niet zo mee bezig als nu. Weet wel dat ik zo bang was in het vliegtuig dat het alsnog mis zou gaan en had mijn positieve test in mijn handbagage, zat ik er steeds stiekem naar te kijken. Kon het echt niet geloven..haha! Cida84, bij jou vandaag nog veranderingen of eventuele symptomen gevoeld?
Ik had dinsdag m'n eisprong, dus 4 dpo. Innesteling zou wel wat vroeg zijn, toch? Mijn borsten branden wel als een gek! Ik voel me zo raar...volgens mij heerst er iets, mijn broertje had ook maagpijn. Blegh. We waren aan het eten bij mijn ouders en ook mijn moeder houdt me erg in de gaten ze vist zelfs een beetje...maar goed, ik had geen zin in koffie na het eten, gingen direct die wenkbrauwen omhoog wij hebben wel de afspraak dat we niks zeggen, zelfs niet tegen familie, als we voor het echie gaan.
Dat was een mooie verassing, zo na jullie trouwen! Leuk hoor, konden jullie samen van dat mooie nieuws genieten op reis! Creamams, helemaal geen symptomen gehad, of voor je NOD niet? Ik heb daar toen ook helemaal niet opgelet, wij hadden net de eerste afspraken bij de dokter gehad, had een verwijzing naar het ziekenhuis gekregen en had me een beetje overgegeven aan het idee dat het zonder medische hulp niet zou lukken. Op Woensdag had ik daar een ochtend gepland voor onderzoeken, op Maandag, toen ik vanuit mijn werk in de auto naar huis reed, bedacht ik me ineens een test te gaan doen als ik thuis was, geen idee waarom, miss zodat mijn menstruatie dan zou komen ofzo, deedt de test en een dikke plus, had ik nooit verwacht, ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn! Ook niet op symptomen of iets gelet. Die eerste weken wel wat klachten gekregen, maar heel weinig, pijnlijke borsten, moe en steeds een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Meer niet. Nu heb ik altijd pijnlijke borsten voor mijn menstruatie, en ik heb nu steeds een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik, verder heb ik het de laatste dagen echt steeds koud, nu is het ook geen warm weer, maar zelfs met lange mouwen ben ik een beetje rillerig, geen idee of het er iets mee te maken heeft, miss is het wel gewoon vermoeidheid of is er een griepje op komst... Maar goed, verder geen klachten!
Heb het inderdaad wel vaker gehoord dat vrouwen voordat ze de mmm ingaan, net van tevoren toch zelf spontaan zwanger raken. Zo fijn voor jullie! En nu kruipt jullie ventje lekker door het huis, heerlijk he?! 4dpo is inderdaad wat vroeg voor een innesteling, meestal is dat dan de terugkoppeling van oestrogeen. Wanneer je een dip hebt tussen 7 en 11 dpo kan het een innesteling zijn.
Mltje, dat was een mooi huwelijkskado Fvk, wat fijn voor jullie dat je toch spontaan zwanger raakte. Het is echt genieten van zo'n klein wondertje dat in je buik groeit. Ik was met mijn tweede ronde clomid bezig. Bij de eerste ronde had ik geen goede eisprong gehad. Bij de tweede ronde had ik wel een goede eisprong gehad. We zaten s'avonds aan tafel te eten en ik kon niet wachten om een test te gaan doen ( ik was gewoon te ongeduldig). Het was 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden. Ik zei nog tegen mijn man, verwacht er maar niets van want het is avond en 2 dagen te vroeg. Maar er stond meteen een dikke plus! We waren zo blij, maar ik kon het echt niet geloven. Want ik voelde immers helemaal niets. Ik voelde me gewoon kiplekker. Maar zo heb ik me de hele zwangerschap gevoeld. Ik was niet misselijk, geen buikpijn etc. Ik had de eerste drie maanden alleen last van een beknelde zenuw in mijn been waardoor ik niet kon lopen of staan. Maar dat is geleidelijk aan weer beter geworden. Wat waren jullie kwaaltjes tijdens de zwangerschap? Hebben jullie ook iets aan de zwangerschap overgehouden? Ik had mijn hele leven al last van flinke obstipatie. Al vanalles geprobeerd. Verschillende medicijnen, diëten maar niets hielp. Sinds ik bevallen ben is dat helemaal over. Ik heb ook met vlagen last van rusteloze benen. Echt een irritant gevoel. De huid van mijn bovenbeen ( waar de zenuw bekneld zat) voelt "dood" aan. Ik heb daar nog maar heel weinig gevoel.
Dat was zeker een mooi cadeau! Haha, juist als het niet verwacht is de verrassing en blijdschap groot! Wow drie maanden niet lopen of staan?! Vind ik nog best heftig.. Hoe deed je dat dan met werk enzo? Gelukkig is het ook weer verdwenen, want zal wat zijn anders.. poeh! Ik zelf was van week 8 tot 16 heel misselijk, maar voor de rest helemaal nergens last van gehad. Was wel ruim 20 kg aankomen... Maar die zijn er nu ook al bijna vanaf, moet er nog 3. Voor de rest dus een onregelmatige cyclus aan overgehouden.
Dat was ook heel pittig. Ik kon kleine stukjes lopen. Ben er voor naar de ha geweest maar die kon niets doen omdat ik zwanger was. Normaal geven ze daarvoor een injectie. Maar ja, dat ging dus niet. Ik had ook zoiets van o jee hoe moet dat 9 maanden lang. Maar ineens ging het beter en kon ik alles weer. Alleen mijn huid blijft raar aanvoelen. Maar ja, als dat alles is dan kan ik daar heel goed mee leven hahaha. Ik ben ongeveer 12 kilo aangekomen. Die kilo's waren er na de bevalling ook meteen weer vanaf. Nu ben ik wel een aantal kilo's zwaarder geworden. Maar dat wil ik er na een tweede zwangerschap weer allemaal af proberen te krijgen. Heel misselijk zijn lijkt me ook helemaal niet leuk. Maar gelukkig ging het wel over. En is het met je menstruatie? Voel je al iets of heb je andere klachten?
Met het werk kon ik het gemakkelijk anders oplossen. Mijn schoonouders, mijn man en ik hebben een eigen zaak, dus dan is er altijd wel wat aan te passen gelukkig.
Creamams, gek is dat he, als je geen/weinig klachten hebt, aan de ene kant heel fijn natuurlijk, maar het maakte me ook onzeker, wel heel vervelend dat die zenuw erbij kwam... Gelukkig ook weer over gegaan! Heb me ook de hele zwangerschap echt prima gevoeld, tot de bevalling aan toe, heb ook gewoon alles kunnen doen, echt, zo'n zwangerschap zou ik graag nog eens over doen! Ik weet niet goed meer hoeveel ik aangekomen was, zou ik nog eens moeten opzoeken! Jullie van de Zondag genoten? Wij gaan op Zondag (als we kunnen, werken beiden onregelmatig) altijd naar mijn opa op in het verzorgingstehuis, komen mijn ouders, oom, tante, zusje, nichtjes en aanhang en kids ook altijd, heel gezellig. Vanmiddag naar het bos en een pannenkoekenhuis geweest om wat te drinken, al met al hier nog best mooi weer gehad!
@cida84, Dat klinkt echt heel erg gezellig! Ook voor jullie opa zeg. Dat doen jullie leuk @creamams, Dat is dan wel handig zo'n familiebedrijf Hier ben ik heel erg gespannen de hele dag.. Nog niets te bekennen van een menstruatie. Natuurlijk kon ik mij niet bedwingen nog een testje te doen, omdat ik ook vandaag weer misselijk was. Nu zag ik wel degelijk een tweede streepje, maar durf het niet echt te geloven. Het is echt zooo licht en zou raar zijn aangezien ik echt UITERLIJK woensdag ongesteld zou moeten worden. Misschien een indroogstreepje? Weet niet goed hoe die eruit zien? Dit is het testje, maar ik weet niet of het streepje goed te zien is.
Ik werd er ook heel onzeker van. Ik voelde me net als voordat ik zwanger was. Toen mijn broek niet meer paste ( ik geloof tussen de 16 en 20 weken), toen had ik pas het gevoel dat ik zwanger was. Achteraf gezien super fijn natuurlijk. Wij hebben ook een fijne zo zondag gehad. Gisteravond bij mijn ouders gegeten en ons mannetje is daar blijven slapen. Dus we hadden de zondagochtend het rijk alleen. Vanmiddag hebben we hem weer opgehaald.
Ik heb wel het idee dat ik iets zie hoor. Heb je met ochtendurine getest? Stond het streepje er binnen de tijd?
Heb idd het idee dat ik ook een licht streepje zie, als ik goed kijk!!! Poeh, wat spannend zeg! Anders Woe een digitale? Hoop heel erg voor je dat het een mooie duidelijk positieve test gaat worden!!
Heerlijk het rijk alleen! Heel fijn zo'n klein mannetje, maar even de tijd voor jezelf af en toe kan je weer een goede boost geven. Nee niet met ochtendurine... Heb in de middag getest. Het streepje stond er met 3 minuten ongeveer. In ieder geval binnen 5 minuten. Vind het nu echt spannend! Maar vind het aan de andere kant ook wel raar dat ik nu zo'n licht streepje heb. Bij mijn zoontje testte ik op 10 dpo donkerder dan dit. En ik zou nu op 11 dpo zitten. Gisteren met ochtendurine was er niets te zien. Zit mijzelf nu helemaal gek te maken...haha!
Heel spannend ja! Helemaal op Zondagavond, want je kan niet naar de winkel sjezen voor nog een test, of heb je er miss nog een thuis? Dan zou ik me geen moment bedenken hoor!
Nee, heb er geen meer..hahaha! Anders had ik die nu al lang gedaan...hihi! Maar ga morgenmiddag meteen een testje halen en laat het jullie dan natuurlijk weten.
Spannend, ben heel benieuwd. Maar een licht streepje in de middag geeft al heel goede hoop! Ik duim weer voor je.