Dat zou ook nog kunnen. We wachten het wel af. Voel je je nu anders dan anders? Heb je normaal wel klachten net voordat je ongi wordt?
Normaal moet ik net voordat ik ongi wordt veel minder vaak plassen, nu juist heel vaak. Heb dan ook wel last van krampjes, nu helemaal niet. Maar vind die test ook raar.. mijn man vindt dat ik over 2 dagen nog maar een testje moet doen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Hij vindt het ook raar en dat zegt al veel, mijn man kennende..haha!
Het is eigenlijk ook raar. Als je niet zwanger zou zijn zouden er eigenlijk geen streepjes moeten staan. Heb je nu wel met ochtendurine getest?
Nee weer in de middag... Kon ze pas 's middags halen. Ga woensdag in de ochtend testen, maar mijn temp was vandaag weer net zo laag als voor de eisprong. Heb er dus een hard hoofd in.
Creamams, klinkt gezellig! Aan aandacht hebben die kleintjes echt geen gebrek he! Jammer Mltje, ook dat het allemaal zo anders en daarbij onzeker is! Even afwachten nog, maar het kan nog toch?! Welkom Mrien! Hopelijk wat vlotter deze keer he! Hoe oud is jou kindje?
En ben ongesteld geworden... Nu wel opgelucht, want zat mij al twee dagen gek te maken. Nu fris de volgende ronde in!
Komt niet echt als een verrassing voor jou, Mltje! Toch jammer...Op naar de volgende ronde. Ik vind die tijd tussen eisprong en menstruatie zo lang duren.... En dan kom ik er ook net achter dat ik vergeten was te tempen vanochtend! Ik had na een kleine temperatuurdip weer een stijging. Het lijkt net of ik 2 eisprongen heb gehad! Mijn NOD is 2 sept of 6 sept. Lekker verwarrend allemaal. We zien wel, ik reken nergens op.
Herkenbaar hoor, FvK, vind die 2e periode ook altijd lang duren, omdat je denk ik toch bezig bent met zou het... Ik heb dat wel iig. Beginnen jullie al met temperaturen tijdens je menstruatie of daarna?
In principe tijdens de menstruatie, iedere dag. Alleen deze ronde bedacht ik het me na de menstruatie om te gaan tempen Uiteindelijk zie je natuurlijk pas na de eisprong aan je temperatuur of je een eisprong hebt gehad. Dus je moet niet gaan wachten tot je temperatuur is gestegen, want dan kan je te laat zijn. En mijn kaartje slaat helemaal nergens op deze maand, dus ik kan er sowieso niet zoveel wijs uit worden...
Fvk, ja had het verwacht toen mijn temp weer gezakt was Ow, en ik had deze maand ook al zo raar kaartje. Schommelingen aan het aan einde van de cyclus duidt meestal aan dat je menstruatie eraan komt. Dit komt door de wisselingen van hormonen. Dacht dat jij dat had? Maar een mensenlichaam is raar dus hopelijk is het gewoon raak! Temperaturen doe je inderdaad vanaf de eerste dag van je menstruatie. Sommigen doen het niet hoor. Maar ik denk dat je dan wel het beste inzicht krijgt van je cyclus.
Ik verwacht er inderdaad ook niet heel veel van. Hoewel mijn temperatuur niet heel betrouwbaar is. Een deel was nog opgemeten in de vakantie, later opstaan. Eigenlijk moet je temperaturen op gelijke tijden, geeft wel het beste beeld. Ik heb wel wat last van krampen, voelt als menstruatiepijn. Zou wel heel vroeg zijn!
Hier mijn temperatuurkaartje van mijn eerste zwangerschap! Ik had per ongeluk achter elkaar door getempt, was wel een normale cyclus van rond de 28 dagen Wel leuk om te zien dat het toen ook wel erg schommelde Je moet toch wat doen om de hoop levend te houden...
Toch zie je wel duidelijk een stijgende temp., en ook dat ie hoog blijft bij je zwangerschap he! Denk dat ik na mijn menstruatie begin met tempen, vind ik zelf wat prettiger, ben heel benieuwd, of ik kan achterhalen wanneer mijn eisprong ongeveer zou zijn.
Mltje, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Hier nog geen spoor van menstruatie, de klachten zijn ook weer weg. Vandaag cyclusdag 23. Dus het is nog steeds afwachten. Hoe gaat het met jullie?
Voor jou dus spannend wel Creamams, wat is de gemiddelde duur van je cyclus ongeveer?! Ik zit nu in mijn menstruatie, dus weinig spannends! Hoe hebben jullie eigenlijk de eerste verjaardag gevierd? Mltje, jij al plannen daarvoor? Denk dat wij het op de Zaterdag erna houden, en dan een bepaalde tijd, anders is het heel veel denk ik! En op de dag zelf wat leuks doen met z'n 3-en! Wat geven/gaven jullie voor kado?
Mijn cyclus gaat heel erg op en neer: 53,34,31,22,12,24,39 Dus niets zinnigs over te zeggen helaas Ik verwacht helemaal niet dat het deze ronde raak is, maar we wachten het gewoon rustig af. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik een keer testen denk ik. Wij hebben zijn eerste verjaardag op zondag gevierd voor vrienden en familie. Vanaf 14.00 uur. Omdat het mooi weer was hebben we lekker buiten gezeten. Als taart hebben we toen een ijstaart gedaan en gewoon allemaal verschillende hapjes. Op zijn verjaardag zelf zijn onze ouders en gekomen en hebben we thuis een brunch gegeven en als toetjes heb ik zelf een bob de bouwer taart gemaakt. We hebben aan de meeste mensen kleding mof geld gevraagd en van ons heeft hij de garage van Toet toet auto's gekregen en een leesboekje van dickie dick.
Hier alles rustig. Gisteren steken in mijn borsten, maar die heb ik vandaag nog niet gevoeld. Ik weet ook niet helemaal zeker wanneer mijn ei was...lekker verwarrend allemaal. We wachten het gewoon af. Wij hebben T's 1e verjaardag destijds redelijk klein gehouden. Hij was op een vrijdag jarig en we hebben het zaterdag voor familie en goede vrienden gevierd met taart en hapjes. De gasten kwamen om 15u, geloof ik. Van ons heeft hij een Toet Toet auto's racebaan gekregen, hij is dol op auto's! Van mijn schoonmoeder een fiets die veeeeeel te groot was. En nog steeds te groot is Van mijn schoonvader een zandbak en van mijn ouders een zachte stoel. Erg leuk! Oh ja, en van mijn broers een slee! Door de zachte winter hebben we die geen enkele keer kunnen gebruiken wat wel jammer was En nog boekjes, kleertjes, etc. Wij willen voor zijn 2e verjaardag minder speelgoedcadeautjes. Het huis is inmiddels één grote speelgoedwinkel geworden. We krijgen veel van vrienden, maar hij speelt er nooit echt lang mee. Ik blijf opruimen! Hij is nu ook helemaal in het koken en klussen geinteresseerd, dus misschien kunnen we daar iets mee.
Je hebt inderdaad zo een hoop speelgoed. Hier loopt het ook al aardig vol. Ons mannetje vind zijn speelgoed op dit moment niet zo interessant. Hij speelt liever met pannen, potten en lepels. En ja dit klinkt misschien raar maar hij is gek op de stofzuiger en de vaatwasser. Ik hoef de stofzuiger maar in de woonkamer te zetten en hij is zo een uur zoet. Zodra de vaatwasser open gaat is hij er als de kippen bij, hahaha. Hij ruimt hem nu al wel uit voor ons. Hij haalt er wat uit en geeft dat aan ons. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen, hahaha. Toet toet auto's is wel echt mooi spul en oersterk! Hij heeft de autoambulance ook en die is al tich keer van de tafel gereden, hahaha.
Ja, kan me indenken dat je al snel veel hebt, al valt het mee hier vind ik, we hebben 1 mand in de woonkamer waar zijn speelgoed in zit. Ben benieuwd hoe dat na zijn verjaardag is. Wij willen een duwfietsje geven, Toet Toet auto's hebben we idd ook aan andere gevraagd, of kleertjes of geld, daar kunnen we dan weer kleertjes oid voor kopen. Geen idee nog hoe of wat met taart, maar wil iig wel een klein taartje of stukje oid, waar hij lekker mee kan spelen en van eten natuurlijk! Hebben ook al flink geoefend met hiep, hiep, hoeraaa, en dat kan ie als de beste nu! Ons mannetje kan zich trouwens ook met de meest simpele dingen heel lang vermaken, hij heeft een paar hele mooie speeltjes met geluidjes en alles, maar het zijn kleine boekjes en stapelbekertjes die hij het mooiste vind.