Bella:heel lang kan het niet meer duren maar snap dat je een off day heb. je wilt ook zeker een foto "spammen" hi hi. Mmm ik ga morgen even kijken naar het schoonmaken. Maar iedereen massaal thuis bevallen nu. Bij de eerste was ik echt zo te spreken over alles, was echt schoon hoor en toen werd er nog verbouwd ook. Bij mij werden ze boos dat ik op blote voeten ging plassen, dat mag niet voor infectie. Was super+
Gelukkig zijn niet alle ziekenhuizen zo! Dat is zeker goed dat ze daarom boos worden! Die ziekenhuizen moeten er meer zijn!
Ik ga! Ik hou het voor gezien voor vandaag! Morgen vroeg weg. Naar Vrienden toe. Even er lekker tussenuit. En dan kunnen ze gelijk Carlijne bewonderen! Lekker popstars kijken met Maarten&en Carlijne op schoot! Groetjes Lisette&de kids
Even weer een up date Mijn bmm is verweekt/verstreken en nu steeds 2cm ben net op advies gaan douche want de weeen kwamen bijna constant ik had het ff niet meer en ben echt in tranen uitgebarsten. Nu zijn de weeen ff redelijk te houden en er zit wat meer tussen Ik blijf overgins op eigen verzoek hier en mijn mannetje ook die is nu thuis douche en nog wat dingen halen. Om 21.30 ga ik weer Aan de ctg en 22uur weer inwendig onderzoek.
Bedankt! Blijf niet al te lang... ´s middags ook nog even naar opa&oma. De kids kunnen daar slapen. Dus dat is ook handig! Ze heeft ook kinder speelgoed in de tuin,dus komt wel goed. Mischien meld ik me tussendoor wel even! We zien wel!
wow bubsie wat een plaatje!! heb trouwens ook niets terug gelezen.. ik denk idd ook nog maximaal 2 weekjes haha.. Ben op zich het zwanger zijn niet heel erg zat ofzo maar ben zo benieuwd naar ons kindje en heb zoon zin om hem vast te houden, te voeden en misschien heel gek met Sam, de beeb en mijn man op de bank of bed te zitten.. Sam is trouwens echt mega lief de laatste dagen, hij luisterd super goed en is mega grappig Sorry dat ik niet reageer maar ik heb geen puf en zin om terug te lezen Es hartstikke leuk dat je even met jullie meid hebben geshowt
@Bubsie, wat een prachtige meid en foto's zeg! En die haartjes *smelt* helemaal geweldig! Doe maar rustig aan hoor, tis niet niks
PFffffff meis toch wat een lange weg Heel veel succes en sterkte, zet 'm op!!! Wel fijn dat je kan blijven, je ben daar nu beter op je plek (onder toezicht) dan thuis denk ik...
ik ga lekker douchen, tot morgen Wil als het droog blijft lekker met Sam en man naar het strand, daarna moet mijn man een klusje doen voor zijn ouders en daar eten we dan.. Lekker makkelijk
Top Nancy dat de kosten voor het kdv je zo meevallen! Hmmm Luuk is dus zo'n onrust zaaier als jullie aan het eten zijn? Balen joh, want dat is juist altijd zo'n moment waar je even goed kunt praten samen... Spannend Kikkert en wat goed zeg dat je bmm nu eindelijk verstreken is. Nu hopen dat de ontsluiting flink gaat vorderen en je snel je baby in je armen hebt! Whihihi Eline, jij mag best zeuren hoor! Je bent altijd zo positief... Hoe is het nu met je? Lastig met die flesjes en hoeveelheden he Mamma Chan? Denk dat je gewoon goed naar Zoe moet kijken en luisteren. Als ze niet meer wil dan wil ze niet meer en zou ik het haar niet opdringen. Mocht ze heel erg honger hebben dan meldt ze zich echt wel denk ik dan... Ieuw Mama van P wat een walgelijkheden in die ziekenhuizen! Gatver zeg, juist in een ziekenhuis zou je toch verwachten dat hygiene hoog in het vaandel staat?! Heerlijk even eruit met z'n drieen Es! Gefeliciteerd met je 40 weken Bella en een dikke knuffel voor je off-day! Ahhhhhhhh wat een scheetje Bubsie!