Ja hoor, zou ik even weg om 11 uur.. Doet Rinze ineens dik 3 uur tussen de voeding.. Hij ligt nog heerlijk !! Nou ja, mag ook !!
Ziezo, alweer halve dag er op zitten! Moest om 8.15 bij cb zijn voor Marjolein, was ok! 13 kg en 89,5 cm. Daarna b12 prik bij ha (zit ernaast). 9.40 bij vk, ook weer goedgekeurd voor week, baby nog niet ingedaald. Moet dus, als vliezen breken, gaan liggen. Buikpijn waarschijnlijk door baby die overdreven nr 1 kant ligt. Hierdoor ook licht in het hoofd, baby beklemt dan bloedvat(en). Afwachten dus maar weer!
Naomi lag net zo bij me te slapen.. Nu maar weggelegd in de kinderwagen en ze slaapt gelukkig verder Bekijk bijlage 89125
Fijn dat alles goed was bij de vk J2J! Afwachten wat en of het strippen iets gaat doen, duim voor je meis! Super Guppie dat Vigo zo goed drinkt aan de borst! Jeetje Marj, jij hebt al een heel programma erop zitten deze ochtend! Fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat alles goed was op het CB. Lieve foto Es! Hier; vanochtend afspraak bij het CB. Moesten er om 10.15 uur zijn en waren pas om 10.45 uur aan de beurt... Luca groeit als kool, weegt nu 4100 gram en is 53 cm! Verder alles ok, mogen alleen absoluut niet ophogen met voeding omdat hij al 'teveel' krijgt volgens de norm.
Es lekkere meid Foei Dithje !! Fijn dat hij zo goed groeit!!! Ooh bereid je er maar op voor, cb loopt heeeel vaak uit !! Nou Rinze werd na 3,5 uur wakker Is net schoon !! Ons uitje wordt nu ff niets, misschien vanmiddag!
Super Sam dat Rinze er 3,5 uur tussen heeft gelaten! Nu hopen dat hij die trend doorzet voor de nacht.
Jaa Pfff 4 weken geleden lag ik bij te komen van de bevalling en nu al zo'n kerel !! Tijd gaat echt weer snel
@Mirie duimpjes draaien ook hier dat je snel je ukje kan knuffelen. Doe je ook de groeten aan mamaT van mij? en een knuffeltje voor kleine Liam! @dithje fijn dat hij al een ritme heeft. Alleen jammer dat hij om 7u wakker wordt he en auwie voor je bei! dikke knuffel! Flink gegroeid is Luca he! houden zo! @Sam fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad. @Elea wauw meid,3 talen super eh! wij zouden graag Laura tweetalig opvoeden maar mij frans is ent niet goed genoeg. Zou het in het engels kunnen doen maar hoe begin je aan zoiets he? @J2J hey,kleintje je mag nu wel gaan komen hoor! hou je het nog vol? *knuf* @es ook al een goede nacht dus! super he hoe leif seg hoe Naomi ligt te slapen! @guppie wauw Vigo doet het flink dus. Om de drie uur! super he! sterkte met de stuwing @Marj wat een flink meisje seg is Marjolein. kleine heeft nu al een voorkeursligging hopelijk komt ook hij/zij snel buiten spelen he hier:Laura heeft deze nacht nog een poepbroek gehad! en wat voor 1 was haar aan het verschonen en ze heeft nog twee keer over men hand gepoept! het spoot er zo hard uit dat ik zelfs men shirtje kon uittrekken smakkelijk is anders haha. De nacht is ook goed gegaan. Om 00u30 sliep (is blijkbaar haar vaste uurtje) en om 6u30 was ze er om te eten. Ondertussen heeft ze weer al twee keer gegeten. Ga me dus zo douchen en dan ff naar de post ooh en Dithje heb gisteren aan de ahnd van de video wat uitgeprobeerd. Ze leek er echt van te genieten maar ga het vandaag proberen VOOR haar huiluurtje
hoi dames, Gefelicterd meiden die bevallen zijn Zag mooie bby's voor bij komen Iedereen druk in de weer met de voeding en de uren en de hoeveelheid ja dat is ook wat he, Zoë drinkt nu vanaf maandag op mijn schema die heb ik van nance 8.00 11.00 14.00 17.00 20.00 23.00 en dan een toetje als ze s nachts komt elke fles 100cc Maaaaar Zij heeft zoveel zuigkracht dat het lekt met de aventspeen, en de difrax fles daar lekt het ook dr zo langs en snel kan ze drinken, heb ook wel een speen voor kids die snel zuigen ma dat gaat weer te te langzaam.. Nu heb ik de dodie standen speen met t flesje op aanraden van de mevr van de da want die gebruikte ze zelf ook om dat ze het zelfde probleem had met dr kindje. ben benieuwd Zoë heeft ook echt vaak een speen want ze heeft zoveel zuigbehoefte, man man dani had dat helemaal niet, ze is zo anders En nu komen de krampjes ook hier flink opspelen ik ben overgestapt naar omneo, op advies van de nutrilon hulplijn, echt fijne mensen die je ook veel advies geven.. vanaf eergister na de fles van 8 uur krijssen tot half 11, drna fles gedaan en mevr was al snel in dromenland, toen heeft ze geslapen tot half 6 nou dat is lkker
Ja het gaat zeker hard Sam, L.yvia is alweer tweeënhalve maand How time flies... Pertatje, haha lekker tropische verrassing van Laura vannacht Hier zijn mijn meisjes kleertjes ook al 2 keer verschoond, want die is vandaag ook lekker aan het tetteren Ach, je kunt het maar kwijt zijn he Ik zou niet tweetalig opvoeden als het je moedertaal niet is, of als je het niet vloeiend spreekt. Dat is echt heel erg moeilijk. Maar het is wel een enorm voordeel hoor om zo jong al diverse talen te spreken. Ik zie het aan mijn oudste, die kletst met iedereen mee, ze hoeft er niet eens over na te denken J2J, hoop echt dat het strippen nu iets in werking gaat zetten hoor. Bij mijn tweede was het ook na de tweede keer strippen dat ze kwam. Dus wie weet? Guppie, wat goed van Vigo zeg. Nu al iedere 3 uur! Knap kereltje! Es, lief slapende Naomi. Zo zien we ze graag he Liefs Elea
Dag dames! Voor iedereen een knuffel!! Wel bijgelezen maar weinig blijven hangen.. Hier waren we om half 9 uit bed omdat Luuk na zijn fles van 8.00u niet meer wilde slapen.. Toen rustig aan gedaan vanmorgen, lang in mijn nachtoutfitje gelopen en was nog niet boven om te douchen en schoonmams voor de deur. Luuk is nu stil, want al de hele morgen bezig weer... Eind vd middag naar de pedicure, want is hard nodig!!
Lieve meiden, wil even wat vragen en alsjeblieft verklaar me maar voor gek maar maak me toch een beetje zorgen hoor... Luuk is overdag ontzettend veel wakker en echt als hij dus wakker is, is hij 9 van de 10 keer aan het jammeren en krijsen. Wij zien echt zelden maar een kind wat om zich heen ligt te kijken/vrolijk aan het doen is... Is dit normaal??? Echt kan hoor, maar ik had het me zo anders voorgesteld en misschien is er wel wat aan de hand Je gaat je van alles in je hoofd halen he................
Nancy; Ik snap je bezorgdheid meid.. Ik heb het de laatste dagen ook vreselijk moeilijk gehad dat Naomi weinig sliep overdag en als ze wakker was alleen maar aan het huilen was of echt krijsen! Ik moet zeggen dat het nu sinds gisteren hier weer redelijk gaat.. Maar ik raad je toch aan als je je zorgen maakt om even naar het consultatiebureau te bellen.. alles even daar neer te leggen, je zorgen en Luuk zijn dag en nacht ritme misschien hebben ze wel goede tips voor je, en misschien willen ze wel dat je even langs komt! Ik heb toen de arts gesproken van het CB en echt een heel lang gesprek mee gehad, en ze heeft me echt heel goed kunnen helpen met tips en dingen! Je hoort veel negatieve dingen over het CB, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede dingen meegemaakt, en ze hebben me een paar keer al echt goed kunnen helpen. En advies van een professioneel iemand is nooit mis!! Soms ben je zelf zo lang aan het klooien en kunnen hun je misschien wel gewoon goed helpen door advies te geven.. Bespreek daarom ook echt alles met hun.. hoe Naomi is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, zodat ze echt weten hoe of wat..
Vanacht zwaar beroerd geslapen op de camping, kon ook niet knap zitten om te voeden enzo (te lage sta-caravan bank) en Yilano kwam vanacht 2x. Opzich geen ramp maar hij bleef er gelijk 1,5 uur wakker bij per keer.. niet fijn dus. Vanmorgen met een zooi kussens een hoekje gecreeerd om te voeden, dus hopelijk gaat het vanacht beter. Ga ook op de bank slapen, matras van het bed is veels te hard.. Ook kwam meneer om de 3 uur (normaal om de 4) dus dat was ook ff wennen. Mja nog 1 nachtje en dan weer naar huis in mn eigen bed. Gelukkig vermaakt Justin (mn oudste van bijna 9 jaar) zich opperbest op de camping dus ik neem het slecht slapen maar voor lief. Voor ik het vergeet, ook ik ff mn kanjer showen aan jullie.. dit doet hij het allerliefste
Nancy; gewoon bellen hoor meid.. niet geschoten is altijd mis! Je bent helemaal geen slechte moeder als je het gewoon weg niet meer weet! Ik hing al met de VK aan de telefoon bij ieder wissewasje, en nu heeft het CB die pech Ik schaam me er ook niet voor hoor.. zal me aan me reet roesten wat iedereen ervan vind.. soms heb je gewoon hulp nodig, en dat geeft niks! Knuff voor jullie!! komt wel goed meid!
Hi mama's & as mama's, Hoeveel meiden moeten nog bevallen van ónze club'? Want eind juli is in zicht Hier een tijdje niet wezen schrijven en ook amper kunnen bijlezen door de geboorte van onze kleine meid en het langzaam (understatement) opgang komen van de bv, en 2 kleine jongens die rondlopen heb ik het maar druk. Vandaag zijn de boys naar het kdv, manlief weer aan het werk en ik had een half dagje kraamhulp. Ik heb een druk schema van voeden en kolfen om het zo goed mogelijk op gang te brengen want het gaat weer superlangzaam. De kleine heeft echt meer nodig dan ik haar nu kan geven. Maar we gaan door hoor. Deze dag gaat bij mij in de boeken als een hele goede. Noelle had vandaag haar gehoortest en tja ik was superzenuwachtig aangezien onze zoon doof is geboren en er een kans was dat Noelle dat ook was. Maar ze slaagde met vlag en wimpel in 1 keer. Pak van ons hart. Blijven we hier met zijn allen kletsen tot alle babies zijn geboren en dan verhuizen we naar de mama topic? Of kletsen jullie daar ook al? Ik hoop dat het met alle mama's en babies goed gaat. Ik las dat iedereen er maar wat druk mee is. Logisch, helemaal bij de eerste. Je staat er bij een volgende (of derde) toch wel wat relaxter in. Maar ja een baby naast andere kleine kindjes kan ook vermoeiend zijn. Daarom ook erg jaloers op de mama's waar van de mannen lekker vrij zijn. Hier alleen de 2 verplcihte dagen en hij gaat zelf dit weekend weg. Maar volgende week gelukkig weer 2 dagen vrij. Nou ik ga kijken of ik even kan tukken. Lukt het niet dan ga ik beginnen met bijlezen. x
@Es, voel me dan zo, tja... bleeeeeh Je vraagt je gewoon af wat je kind heeft he, het is zo een jankerd en kan me gewoon niet voorstellen dat dit bij het baby-zijn hoort, want zie mijn kind eigenlijk nooit echt vrolijk Tuurlijk hij kan nog niet lachen, maar een beetje om zich heen kijken kan toch ook Ik heb wel foto's dat hij ligt te kijken maar dan zijn zeldzame momentjes hoor.. Kan echt wel janken We hebben net het CB gebeld en die bellen later terug, ben benieuwd... 8) @Koekkie, o wat goed meid dat Noelle geslaagd is voor de hoortest, HOERA!! Dat is dan extra spannend inderdaad... @Mamsan, hopen dat het nu beter gaat met het speciale voedingshoekje.. Heb je zelf een caravan of je ouders of anderen? Wel lekker zo een stulpje om even heen te gaan En wat een mooi mannetje, geweldig meid!!