Bedankt ladies! Oh Eline jouw kleine is dus 1 dag na de mijne geboren? Awww gefeli!!! Ok ik ga weer offline! Straks ben ik weer in Forum modus! Dan klets ik weer gezellig mee. Fijne dag allemaal xoxo
Fijn om te horen dat alles goed gaat Shelly! Wat een scheetje! Heerlijk Guppie dat het zo goed gaat en dat de bv zo goed loopt!
@ koekie: ik moet ook nog! Vanochtend veel gedaan, vanmiddag dus... Moe! Raamsticker is binnen, kom maar meisje!
@ sam, Uhm nu ik er over terug denk, volgens mij had ik wel een prik gekregen maar ik weet het eigenlijk nie meer zeker.. was veels te bezig met jayden haha.. en ik ben sinds de bevalling echt een zeef.. hebben jullie daar ook last van?? @ Dithje, Ja, hij is wel een tevreden mannetje.. Alleen heeft hij wel last van krampjes maar dat is normaal de eerste 3 maanden toch? Ik geef fles voeding en hij drinkt zijn flesje ook heel snel leeg en daarna moet hij ook vaak een beetje spugen (niet abnormaal veel). Ik houd hem na de fles altijd nog een half uur vast zo dat hij goed kan boeren enzo maar als ik hem eenmaal neer leg moet hij toch nog spugen.. En kunnen die krampjes ook komen doordat hij te snel drinkt? @ guppie, jaa wel een mooie bevalling hoor, verder is het super gegaan! @ einneh, gefeliciteerd met jullie zoontje mark! @ petatje, ja toevallig en leuk is dat he! Kraamtranen, volgens mij heb ik dat ook. Ik moet gewoon op sommige momenten echt een keer janken, ook van vermoeidheid denk ik en omdat ik me toch druk maak om die voedingen en alles.. valt dat ook onder kraamtranen of is dat weer wat anders? verder heb ik niet meer gelezen want ik krijg zometeen weer bezoek dus ik ga me ff douchen en nog ff rusten. tot snel weer!
bedankt voor de reacties! aanstippen van de navel heb ik nog nooit van gehoord, waarom is dat en hoe gaat dat dan? en vooral voelen ze dat? volgens mij is dit een heel gezellig forum, nog veel kletsplezier!
Sjimmie, waarschijnlijk is t naveltje wat ontstoken of groeit er wildvlees. Om er een mooi naveltje van te maken stippren ze het aan met zilvernitraat. Als t goed is voelen ze daar niets van.
@ Nancy, mn ouders werken op een camping en normaal sliepen we dan bij hun in de caravan mja met een baby die snachts wakker word is dat niet handig omdat mn ouders gewoon moeten werken. Dus mochten we in de personeels caravan Over krampjes, ik kreeg als tip cinababy of rooibosthee (zonder toevoegingen als honing en vanille enzo). Venkelthee doet het hier erg goed bij Yilano maar ga evengoed even voor cinababy kijken.
Wat goed om te horen Goldy dat het goed gaat met jou en Jayden! Krampjes zijn idd heel normaal de eerste 3 maanden, maar kunnen wel verergeren door snel drinken... Spugen heb ik geen ervaring mee, sorry! Zeker kraamtranen meis! Rooibosthee zijn wij idd mee begonnen Mamsan! Erg tevreden tot nu toe... Volgens mijn vk legt Cinababy de darmpjes stil en kan je beter Infacol gebruiken.
Dithje::: wat is therapeutisch voeden nou die ene speen die ik had gehad van de da drigist mevr, die gaat zooooooo traag dat ze te moe is om de rest op te drinken in de avent fles, ik dacht laat dr ff moe worden van die fles en dan de rest overgieten in de (snelle lekkende avent fles, ) ook geen succes wat moek nu ga morgen haar wegen en dan zal ik het er ens over hebben met het cb!! Nancy: hier ook een bby die als ze wakker is veel krijst vast krampjes
Speen dubbelvouwen, fles op de kop houden en speen loslaten. De speen drupt dan niet (dan heb je het goed gedaan) en het drinken wordt moeizamer... Snap je het nog???
Guppie wat super dat de borstvoeding goed gaat zeg, lekker. Wij hebben ook infacol voor die krampjes, op aanraden van de verlos. Wil het niet al te lang geven. Die kleine slaapt al de hele dag, hebben die van jullie dat ook? Ben het niet gewent haha
het verbaasd mij dat iedereen iets geeft tegen de krampjes (niet negatief bedoeld hoor). Het hoort er toch gewoon bij? Het is wel super vervelend natuurlijk, maar het darmstelsel moet toch ook gewoon rijpen? Ik heb zo het gevoel dat je iets natuurlijks tegengaat als je er iets voor geeft, of zit ik er dan helemaal naast?
hahahhha o god zeg ik zal het probere zo. ma hoe dubbelvouwen? moet ik m dan uit die houder halen? dus een losse speen? jee moeilijk he guppie wij gebruiken ook inflacol ma ik doe het er niet meer bij want ze krijst tog wel van de krampjes
ligt er aan guppie; hier zijn de darm klachten echt niet normaal.. nu zit het hier ook in de familie helaas.. maar ben van mening dat je idd niet met van alles moet gaan testen op zon ukkie.. maar soms kan iets wel verlichting geven..en zorgen dat je geen hysterisch kind hebt van de pijn..
Lees mijn reactie van zonet Hier geven we dus ook niets. Oké er zijn uitzonderingen maar ik sluit me bij jou aan!
Ja misschien is het ook makkelijk zeggen van mijn kant. Ymke heeft er wel last van gehad, en heeft ook echt wel uren liggen huilen op mijn schoot, maar ik vond het niet absorbitant ofzo. Vigo heeft er wel iets last van, maar nog niet heel erg. @Nancy, heb net dit stukje zitten lezen Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Melkproductie - Clusteren Moet je de borstvoeding even wegdenken, maar wellicht heb je er iets aan. Ik vond het wel een eye opener.