juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    slaap lekker meis.. hou je taai!

ik zou ook wel kunnen slapen.. mijn hoofd staat op barsten.. maar dan moet naomi toch eerst rustig en stil worden..
    ik geef 11 uur de laatste fles, of half 12 en dan hopen dat ze zoals altijd in slaap valt daarna..

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    en vin de laatste fles laten geven zodat jij kunt gaan slapen?

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    vin slaap al.. bij hem gaat 5 uur de wekker weer om te werken ;)

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

truste! en hou je taai he?

o, nog bedankt voor de lodger-tip! hij kwam gisteren binnen!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    ff ongegeneerd spammen! hoe vinden jullie dr speen? (en ze kijkt zo herlijk scheel af en toe;))

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hmmm, jammer.

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ahh pooh wat een moppieee

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wat een strubbelingen,emoties en hormonen hierzo seg. ;)

@clusteren weet niet meer van wie,maar bedankt voor de link! :)

@huilen zoals ik daarstraks ook al zei tegen nancy:wat voor de 1 huilen is is voor de ander zeuren en voor weer een ander krijsen. ik ga hier af op men instinct. En ook daar zit ik soms mis. Ik dacht echt dat er iets ergs was met Laura. Zo huilen/krijsen 's avonds (wat nu gelukkig beter is). Tot Andrew zei: als er echt iets ergs was zou ze heel de dag krijsen en niet alleen tussen 23u en 2u. :p tja,daar ging men moederinstinct ff de mist in haha

@krampjes hier eigenlijk weinig last. Over wel of niet medicijnen geven ga ik niet te ver uitweiden. De kinderarts zei gisteren ook van gaviscon te geven als ze echt last heeft. ja,ik onthoud het ergens wel maar zolang ik niet merk dat ze echt pijn heeft geef ik niets.
    heb gisteren een glycerine-zetpil gegeven omdat ze wel lastig was als ze niet kon poepen.
    Maar ook hier ga ik op men gevoel af. Moest er vandaag normaal ook 1 geven maar ik kijk het wel ff aan tot morgen.

Een eerste kindje is zo overweldigend. En je krijgt langs alle kanten raad. En soms moet je die raad volgen,soms wil je de raad niet volgen maar had je het misschien beter wel gedaan. En soms volg je die raad helemaal niet en gaat het geweldig. Iedereen kan wel tips geven maar elk kind is anders dus is je eigen instinct het beste denk ik (op echt medisch advies na he ;))
    Maar ondanks dat heel je leven op de kop wordt gezet en je ineens aan een kleintje moet wennen,ervoor moet zorgen,moet bijkomen van een zwschap/bevalling,etc. Wordt je nog is overspoeld met goed bedoelde adviezen,en dat maakt het soms nog moeilijker. :)
    Onzeker zijn hoort erbij. ik ben vanaf die eerste posi zwtest onzeker geweest en ik denk dat mama's met meerder kindjes het kunnen beamen,dat gevoel verdwijnt nooit helemaal ;)
    Komt helemaal goed!

zag heel mooie kindjes voorbij komen ook!
    Laura ligt wakker in haar box. Gelukkig is ze stil (op de hik na :D)
    ga ze proberen zo in der bedje te leggen. Ben best moe.
    Fijne avond nog dames! en tot morgen! slaap ze :)

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    en nog 1 om t af te leren...

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Petatje: mooi gezegd! helemaal mee eens.

Meiden, ik ga zo ook lekker m'n bedje opzoeken. Tot gauw!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd en amen Petatje :D !!

PRachtig Pooh!!

En ook ik ga mn bedje in! Kijken wat de nacht brengt maar ik vrees nog wat aangezien hij veel gedronken heeft overdag is het vaak s nachts niet best.. Nou ja, we zullen het zien!! Slaap lekker dames!!

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Oooh meisje, ik was al bang dat iemand zich misscgien aangevallen zou voelen, daarom heb ik ook spicifiek aangegeven dat als je het gevoel hebt dat er iets mis is je ook zeker je kindje moet laten nakijken. Je weet soms ook niet meer wat je er mee moet he. Dat begrijp ik best hoor. Ik hoop echt dat de osteopaat je kan helpen.

Het ging mij meer om dat er al snel wordt 'geadviseerd' om medicatie te geven voor 'kwaaltjes' die in mijn ogen gewoon een onderdeel van het groeien en rijpen van je kindje zijn. En ik persoonlijk kies er dan voor om dat zo lang mogelijk uit te stellen.

Dus absoluut geen persoonlijke kritiek ofzo hoor :) Echt niet! Iedereen doet zijn best. Ik denk juist dat het zo lastig is, je krijgt zo veel adviezen. Wat moet je opvolgen en wat niet... Ik weet nog wel van de eerste dat ik ook veel meer onzeker was dan nu. Al was ik toen ook al wel een eigenwijze mama die haar eigen plan trok geloof ik hoor :p

Nogmaals, het was meer een 'volg je hart' praatje dan wijzen met het spreekwoordelijke vingertje hoor!

Kus Elea

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy een hele dikke knuff meid ..snap dat je het ff moeilijk hebt is ook niet makkelijk zo nu en dan .. maar geloof me het komt allemaal goed meid..hie onze jelle was net zo die wou niet graag op de arm hoe erg dat ook is voor je als mams... trusten meid hoop dat je een ook voor jou een knufff...beetje kan slapen..

es

pooh gaat goed met me wel last van de bi nog maar wel al beter dan vorige week alleen het lange lopen is net nog niet ju van het ..maar komt wel... auwii die boobs van je voel spontaan de meide weer :D
    en een mooie meid hoor die dochter van je;)

hier ga ik ff onze cait de fles doen en tutten en dan lekker na bedje en hopen dat we dan ook een goede nacht hebben want dit is de 1e avond dat ze om 11u de laatste krijgt daarvoor was het 12u ...

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mooi gezegt petatje.. helemaal mee eens;)

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nee, gewoon de fles klaarmaken zoals je normaal gesproken doet. Op het moment dat je wilt gaan voeden de speen dubbelvouwen, de fles op de kop en daarna de speen loslaten en Zoe laten drinken.

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mooie foto's van je meisje Pooh! Ze ligt er lekker comfi bij he! Mooi ding die Lodger.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ik ga ook afsluiten..

tot morgen dames! slaap lekkerrr

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wij zijn nu 2x met Luca bij de osteopaat geweest Es voor de voorkeurshouding... Erg goed bevallen en ik ga volgende week waarschijnlijk nog een afspraak maken voor een derde sessie!

Jeetje wat goed Angel 5 voedingen! Wat is het een scheetje zeg, top!

Een hele dikke knuffel Nancy!

Ahhhhhh wat lief Pooh! Geweldig Juul in de Lodger en die speen, whihihi:D... Wat een plaatje zeg!

Ik zeg Amen tegen jou Elea mbt je 'volg je hart'! Denk dat dat het beste is, je gevoel is altijd je beste raadgever.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben hier eenzaam en alleen;)... Zit met een klein klaarwakker jongetje beneden en ik verwacht dat ik hier nog wel even zit.

Deel Deze Pagina