Pff hier alweer een maand morgen!!! Niet best! Gaat veel te snel !! Maar het gaat hier beter! Nachten lijken de goede kant op te gaan en overdag minder vaak aan de borst! Topmanneke!!
Koekkie prachtige baby, leuk. Sam fijn dat het goed gaat, en met minder voedingen op een dag Moeten er nog steeds 3 bevallen?
ik ben natuurlijk geen arts, dus adviseren kan ik je niet maar ik kan je wel vertellen wat m'n ervaring met sebas is. ik ben begonnen met 1 schepje en heb zo gekeken wat de beste hoeveelheid was. volgens mij staat op t pak 5 schepjes per fles toch? nou dat krijgen ze echt niet uit de speen en poepen gaat dan onwijs moeilijk. ik kwam uiteindelijk op 2,5 uit, maar dat was volgens mij voor grotere flessen.
Jeetje Bubsie wat eenn schrik zeg! Hele dikke knuffel! Ongelooflijk MamaT dat je man niet behulpzaam is. Is toch te gek voor woorden dat hij jou overal voor laar opdraaien:x... Knuffel! Super Petatje dat je verlof goedgekeurd is en dat jij ook weer bent goedgekeurd bij de gyn! Fijn Pippo dat het goed met jullie gaat! Wat goed Einneh dat alles goed is met jou en Mark! Gosie Es, Naomi reflux! Arm poppetje... Goed meis dat je naar de ha bent gegaan en je gevoel hebt gevolgd! Tuurlijk kan je het cb bellen Eline! En je pink, wil ze daar ook niet op sabbelen? Knuffel Kikkert voor jou en Chayenna! Zeker niet netjes Guppie! Vind dat ze meer tijd aan Vigo had moeten besteden en sowieso voor moet zorgen dat hij schoon is! Wat een moppie Koekkie! Hier; vanmiddag geshopt! Woehoe, nieuwe kleren gekocht.
***inbraak*** Koekkie van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!geniet ervan!! *** uitbraak *** rest van de juli mama's ook gefeliciteerd, of zet hem op met de laatste loodjes!!
pooh; ze heeft net een flesje gehad met 2 schepjes nutriton.. dat is een uur geleden en nog steeds is mevrouw rustig.. en heeft niet gehuild!!! nu slaapt ze in mijn arm.. toeval? geen idee maar laten we hopen dat het helpt!!
@koekkie wauw wat een schattig popje! fijn dat de bv zo goed gaat! @sam gaat veel te snel ons popje is al bijna 2 maand
Dag dames! @Koekkie, wat een prachtig meisje! Ik meende een halfbloedje te zien (mooi!) maar je hebt een argentijnse man toch? echt lief mooi meisje @Es, aaaah nee Es, wat rot zeg! Sterkte ermee en jij kan er niks aan doen he meid! Ik zou het ook niet herkennen... @Dithje, bedankt voor je PB meis. En shoppen leuk!! Hier ook gedaan @Pooh, jij ook bedankt voor je lieve PB meis @De rest, dikke knuff! @Hier, vanmiddag ben ik op sleeptouw genomen door mijn schoonmoeder en schoonzus. Echt lief! Zijn even de stad in geweest en de markt op en lekker geshopt (ja alweer ) maar was onwijs gezellig.. had ik echt ff nodig. En Luuk is een wereld van verschil vandaag Hele middag liggen slapen (papa was blij ) en nu net sinds een uurtje uit bed en de vrolijkheid zelve Hij lachte zelfs bijna, hij was helemaal enthousiast toen hij me zag, ik geloofde mijn ogen niet hihi was zo blij!! Hij is net even in bad geweest en ligt nu te pitten in zijn wipstoel tot zijn voeding van 20u en dan gaat ie zijn bedje weer in. Ben ineens zo happy, wat een verschil
De tijd gaat inderdaad echt veel te snel... Hier maken we alles voor de laatse keer mee... Laatste keer een buikje,laatste keer een mooi wondertje op je buik krijgen.... Maar goed,ons gezin is nu echt compleet!
Ik ben net op de scooter even naar het kruidvat gegaan. Moest er gewoon ff tussenuit. Mascara gekocht haha. Zat erg lekker met die hechtingen op de scoot, maar was wel ff heerlijk. Kim is kapot, net gegeten, slaapt gelijk weer.
ik herken ook mijn kind niet meer na haar fles van 18:00uur ze was net hele tijd wakker zonder te brullen, ze was lekker om zich heen aan het kijken enz.. en nu slaapt ze oww ik spring echt een gat in de lucht als het helpt!!