Kan het me voorstellen!! Hmm hier nieuwe mobiel, helemaal toppie alleen jammer dat ik niet kan reageren op het forum om de een of andere reden.. Daar moet ik nog even mee bezig !! We krijgen zo vrienden op visite! Ben eigenlijk best kapot, maar vind het ook gezellig !! Dus ja
Genieten Nancy! Echt top meis dat het zo goed gaat met Luuk vandaag! Ohhhhh wat fijn om te lezen zeg, krijg het er gewoon koud van. Jij dus ook heerlijk geshopt? Nog wat gescoord? Heel erg lief van je schoonmoeder en -zus, ff lekker eruit! Oef Eline kan alleen maar denken auwie met hechtingen op de scoot. Maar wel lekker hoor, er even uit! Super Es! Duim voor je dat het zo goed blijft gaan! Hier; krijgen straks visite en daarna gaan manlief en ik lekker bankhangen... Nu eerst ff mijn aankopen opruimen. Vandaag nog geschrokken trouwens. Schoonvader heeft te horen gekregen dat een van zijn kransslagaders dicht zit. Mag meteen niet meer werken, wordt binnen 3 weken geholpen en wordt meteen volgepompt met medicijnen.
Op advies van de huisarts ook haar bedje omhoog gedaan door middel van een handdoek onder haar matras.. zodat ze wat schuiner ligt en haar voeding minder snel omhoog komt... en wat denk je.. ze ligt er nu heerlijk in te maffen Ook met de fles geven moeten we haar meer schuiner zetten, dus echt beetje half zittend zeg maar.. ook in de kinderwagen heb ik haar hoofdeind iets verhoogd, en ook in de box.. zodat ze nergens meer echt plat ligt! Want het blijkt dat als ze helemaal plat liggen de voeding sneller terug komt omhoog en ze dan meer last hebben (klinkt logisch) Ik ben ergens wel enorm opgelucht dat we nu weten wat het is hoor.. Ik ben dus echt blij dat ik vandaag WEER het CB heb gebeld.. Mijn moeder belde net om even te zeggen hoe enorm trots ze op me is wat lief he!
Nee Sam ze heeft zogezegd ''verborgen reflux'' Verborgen reflux Bij verborgen reflux komt maaginhoud ook omhoog, maar de baby spuugt het niet uit. Maaginhoud komt dan bijvoorbeeld tot in de keel, en zakt dan weer terug naar beneden. Sommige kinderen herkauwen hun voeding op die manier. Wat ze wel doet is heel erg smakken en met dr tong naar buiten.. dus het ''herkauwen''
Es wat fijn dat ze nu slaapt meid Dithje wat schrikken van je schoonvader zeg, knuffel voor jou. Gaat het verder goed met de kleine? Heb een filmpje gehaald, over iemand die doet alsof ze zwanger is. Toepasselijk he over zwangerschap haha. xxx
Es; Wat lief van je moeder! Sam; Hoe is het met Rinze/de nachten? Nancy/Dithje; Lekker hoor shoppen! Hier; De meisjes liggen lekker te pitten. Thijmen is nog even aan het spelen met Maarten.... Carlijne heeft dr flesje op. Verder gaat alles gewoon super!
Hallo, hier nog alles prima! Vandaag naar het CB geweest en alles is prima met onze meid. Ze woog nu 3810 (bij geboorte 2970) dus al goed aangekomen! Drinken lukt helaas nog steeds niet aan de borst. 's Nachts val ik met kolven steeds half in slaap, haha. Is echt vermoeiend dan. Vooral als ik ook ons meisje eerst de fles zelf heb gegeven (als man doorslaapt) en ik dan ook nog eens moet kolven. Dan ben ik makkelijk een uur verder... Maar ja.. Ze drinkt nu gemiddeld nog 7x per dag en drinkt dan 90-100cc Vandaag even naar de winkel geweest en had ik haar in de maxicosi liggen maar ik vind haar er niet fijn in liggen. Ze ligt dan helemaal met haar kin op haar borst. Hebben jullie dit ook? Of heeft het ermee te maken dat ze wat klein is?? Voortaan gebruik ik toch maar gewoon de reiswieg en de maxicosi alleen voor in de auto. 's Nachts slaapt ze super en overdag is ze best veel wakker maar dan ligt ze meestal gewoon wat om zich heen te kijken. Wel heeft ze een grote zuigbehoefte (pak dan ook gewoon mijn borst!) dus heeft ze wel geregeld de speen maar soms wilt ze die ook niet. Een tevreden meisje dus en tevreden ouders!
@Es, klinkt heel logisch ja maar kom er maar eens op! heel fijn dat het zo goed gaat nu zeg, sjonge wat een opluchting dan he @Eline, op de scooter Hihi ik zat er vanmiddag aan te denken maar door de keizersnede mag ik 6 weken niet autorijden maar denk dan ook niet scooterrijden, dus ik wacht nog even @Dithje, wat schrikken zeg van je schoonvader!! Wat een rotdingen hoor je toch vaak bah Sterkte joh.. Ah lief van je Hier was de buit: 2 topjes, een shirtje en een vestje bij Esprit, 2 pakjes voor Luuk, 100 plastic blauwe bekers voor het kraamfeest (HOERA, eindelijk gevonden bij de kruidvat ), 2 sjaaltjes met kralen eraan (sjaalketting noemen ze dat), kraamcadeautje voor Bas zijn nicht (leuk jurkje + vestje + sokjes). En vanmorgen bij www.liefwinkel.nl 2 shirtjes voor Luuk in de sale besteld, en een kraamcadeautje voor een vriendin een jurkje, rammelaar en strandsetje van Lief! Dus tja genoeg centen weer uitgegeven haha Emotie-shopper Nee hoor, hoe kom je er bij 8) En wat was jouw buit??
@MoederK, aaah wat een schatje, goed gedaan zeg! En heerlijk te horen dat het zo goed gaat, top! En al bijna een kilo aangekomen, goed zeg! Houwen zo!
Is trouwens (nog) niet te zien he dat ze half nederlands half marokkaans is? Misschien komt dat pas als ze iets ouder is...
Ik heb even bijgelezen. Es: wat goed dat ze nu wat stil is. Ik hoop dat dat zo blijft!!! Dithje: Wat vervelend van je schoonvader zeg. Veel sterkte! MoederK: Leuke foto! Dat ga je later wel zien hoor. Het wordt vast een nog mooier kindje. Nancy: Goed te horen dat het nu goed gaat. Hier: heb net met al mijn laatste energie de huiskamer gestofzuigd en gedweild. Ik zag wel even sterretjes, maar goed.. het moet toch gebeuren. Ik krijg steeds bezoek (mijn visite, niet de zijne) dus ik wil wel dat het huis er een beetje netjes uitziet. Verder heb ik heb vriendelijk verzocht zijn spullen te pakken. Maar toen kwam hij thuis en toen is hij gaan slapen, dus denk nie dat hij van plan is weg te gaan. Nu dus een andere taktiek: hem overbodig maken! Heel simpel, alles zelf doen en laten zien dat ik hem dus echt niet nodig heb. Hem voorbij lopen en hem zijn eigen dingen zelf laten doen. Scheelt wel, aangezien ik zelf toch niet eet, hoef ik niet te koken. Kijken hoe dat gaat...
@MoederK, je ziet het een beetje hoor, maar zal straks meer worden, mooi! @MamaT, klinkt niet erg gezellig bij jou Wat is er aan het handje? Is je relatie nog te redden meid?? Wat erg
Oh boehoe ik heb last van kraamtranen! Ging net mn dochter even influisteren hoe trots ik op haar ben en hoe een goede grote zus ik haar vind en toen begon ik zo te janken. Pfff stomme hormonen! Manlief is net naar de prenatal geweest voor een voedingskussen. Eigenlijk vond ik zo'n kussen een beetje een symbool van de BVmaffia, maar als ik had geweten hoe comfertabel dat voedt . Wat een verschil! Geen lamme arm meer, woehoe! Hij heeft meteen een easybase voor de MC gekocht, dus voel me nu helemaal een luxe troel @Es, hier begonnen we ook met 1 schepje nutriton en dan langzaam ophogen tot het goed gaat. Ik meen me te herinneren dat Ymke op een fles van 180+6 6 schepjes nutriton kreeg, dus 1 schepje op een schepje flesvoeding. Wel dikke drap hoor, maar anders kwam het er weer uit... Aaah wat fijn dat het lijkt te werken joh!!! @Nancy, woehoe wat fijn joh! Ik krijg meteen weer tranen in mn ogen van je berichtje @Dithje, dat is minder bericht zeg, sjee wat schrikken! Sterkte ermee voor jullie.... @eline, heerlijk toch om nog even bezig te zijn met zwangeren en bevallingen.... @moederK, wat een prinsesje zeg! Cute hoor!!! @MamaT, oeh ik schrik wel van je berichtje hoor. Nu al stofzuigen, zo hoort het toch niet te gaan... Heb je wel steun van andere mensen, vriendinnen of familie? Heb echt met je te doen... Zo het was weer een emotionele achtbaan om jullie berichtjes te lezen. Lang leve de kraamtijd hahaha! Ga zo lekker filmpje kijken, hoop dat mn ventje zich snel meldt, want heb wel zin in lekker babysnuiven!
@MoederK en Koekkie, wat een mooie meiden! @Dithje, jeetje dat is schrikken, sterkte! @Nancy, fijn dat je vandaag lekker hebt geshopt en Luuk het zo goed doet vandaag! Ben blij dat je je weer wat beter voelt. @Es, fijn dat je weet wat er met Naomi is, hopelijk slaat deze voeding meteen aan en gaat het snel beter! @Eline, zo hey alweer op de scooter weg geweest! @MamaT, het is geen gezonde situatie waarin jullie zitten, misschien een goed gesprek waarin je e.e.a. heel duidelijk stelt? Heb met je te doen. @hier, vandaag nog wat beetjes gepoetst, alles weer op orde.
AAAAHHH J2J nog niet bevallen? Nou ja, misschien is het poetsen wel een voorteken! Ik ga duimen voor je draaien hoor!
Ah MamaT, het klinkt niet echt als de ideale kraamtijd! Knuff Hier slaapt Naomi nu al een uur in ons bed, tegen een dun kussen aan zodat ze meer omhoog ligt.. In haar ledikantje had ik het gedaan met een kussen maar bleek niet goed te werken.. ze begon weer te smakken en te krijsen! Nu ligt ze echt in coma.. Iemand een tip hoe ik het beste haar matrasje kan verhogen? zodat ze schuiner ligt..