Wij hebben mijn ouders en schoonouders wel ingelicht. Verder niemand hoor... En wat doet mijn vader, die gaat rustig 10x bellen die dag. Manlief heeft op een gegeven moment opgenomen en gezegd dat hij op moest houden met bellen dat hij vanzelf wel gebeld zou worden...
ziet er goed uit es. heb niet alles gelezen, geloof dat ik dan 25 pagina's door moet maar over de darmpjes.. ik ben ook niet zo van de poeiertjes en de pilletjes enz hoor, maar ben ook van mening dat een kind niet zon pijn hoeft te hebben zoals Naomi van Es dat had en zoals Yilano gister hysterisch lag te huilen van de pijn (vandaar dat ik begon met de venkelthee). als je zelf giga kramp in je darmen heb dan heb je het ook niet lekker, alleen het verschil met ons en de babies is dat hun niet weten wat ze er mee aanmoeten en dat wij ouders er wat aan kunnen doen (als we dat willen, want las ook dat er een paar weinig tot niets doen, ieder zn keuze hoor haha) Jammer dat ik niet eerder gelezen had van die andere druppels (naam alweer kwijt, infactol?) want heb vanmiddag cinababy gehaald.. maar ben zowiezo niet van plan het veel te geven.. alleen 1 bij uitzondering 2x voor de nacht, zodat we allemaal kunnen slapen...
http://smilebox.com/playBlog/4d5467784e6a55324e7a413d0d0a&blogview=true Dit heb ik net gemaakt. Kan het niet opslaan. Dus dan maar even zo...
heey dames Es:Nou hier ook weer gekrijs zoo zielig zeg!! Hoeveel huilen is normaal zeg? hier is het alleen s avonds na de vroege fles.. die klote krampjes ook!! Hier is het alleen van 8 tot 10 de krampjes het ergste Nancy& Es: dikke knuff, we komen er doorheen!!! das ook normaal dat iriteren, heb ik ook.. en dat van de reflux daar kun je tog niks aan doen meid! mag je nu al nutriton geven dan? Nance: meid wat fijn dat die zo vrolijk was Hier woog zoë 3490gram om naar 4 uur dr tussen te gaan moet ze wel alle flesjes van 100 leeg drinken he?? j2j: succes bij de gyn!! Bubsie: succes meid, en knuffle Sam: ja dat heeft zoë ook liever nie in de box Eline: hier ook de eerste dagen veel drinken;( Kikkert: meid neem je tijd! Mamat: hmz lkker zo n vent, hier ook zo 1 gister is onze terapeut langs geweest, omdat meneer niet meer meegaat.. weer 2 uur gepraat... ik ben maandagochtend zoooo uitgevallen tegen hem, ik kon t nie meer, verdomme ik moet alles s ochtens alleen doen terwijl hij in bed ligt:x ma goed we probereb het ma weer( maar ik had me spullen al gepakt) Guppie: aaah meis, ik zat van de week robin hood te kijken en ja hoor daar kwamen de tranen, of met tv programma's ff spammen Nu is ze bijna kalm, den geeft har de laatste fles en ik ga zo na bed, dus hoop ik dat het hem lukt om dr in slaap te krijgen Maar even advies gevraagd:: zoë heeft echt de speen nodig, lijkt wel of ze enorme zuigbehofte heeft is dat normaal? ze spuugt bijna niet, maar als ik na dani kijk dan is het een heel ander kind, dani legde je weg in de box en stil was die, deze mevr begint na 5 min te gillen, en als je dr oppakt is ze stil, kindjes horen tog fijn om zich heen te kijken??
J2j: suc6 morgen! Es: hopelijk blijft het nu goed gaan. Bij Marjolein ook nutriton gebruikt, let op de ontlasting. Ging bij haar toen moeilijk. Hier:weer thuis, kids op 1 oor, lui op de bank! Alles in rust dus hier, ook buik. Morgen 40 weken. Zal deze een nieuw record vestigen (41 wkn, 41+6, deze voorbij 42)? Of juist kortste! Ik heb trouwens het gevoel dat ik uiteindelijk in het zkh beval (wil graag weer thuis!). Slaap lekker zo!
Ik hoop voor je dat je gewoon thuis kunt bevallen Marj!! MamaChan, klinkt als een meid ! HAHA.. Hier wil Rinze dus ook niet s avonds ergens anders liggen dan bij ons Ja in bed later op de avond !!
hihi nu slaapt ze, nou dat wordt hopelijk doorslapen want den geeft dr de fles nu tegen half 12. iemand antw op de vraag wrom ze niet lkker ligt te kijken in de box, maar loopt te rkijssen na een voeding ?? en over de voeding in mijn bericht? trustee
@j2j suc6 meid...hier wist iedereen dat ik ingeleid zou worden we wilde het niet geheim houden @all knuffie *gaap...gaap* ik moet nog even wachten tot ik de laatste voeding kan geven aan ons moppie maar ik ben gesloopt (beetje veel gedaan vandaag). morgen avonden/nacht ben ik voor het eerst alleen met chayenna want papa gaat stappen met zijn collega's en dylan gaat bij opa en oma slapen. slaap lekker
Hier net naomi wakker moeten maken voor haar laatste fles. Ze heeft de hele avond geslapen! En slaapt nu alweer haha! Waar is mijn kind gebleven? Slaap lekker! Tot morgen
hee meiden Mamachan wat een poppie j2j heel veel succes meid Es ben benieuwd hoe je nacht verder is gegaan, wat fijn dat het gisteren beter ging Marj gefeli met je 40 weken, kom maar snel kleine Hier goede nacht, 11 uur fles, 3 uur, en nu om 7 uur. Ze heeft steeds een glimlach. Sinds gisteren fles van dr brown geprobeerd, lijkt beter te gaan. Kruip nog ff mijn bed in, mijn man geeft kim nu de fles
Heel veel succes in het ziekenhuis J2J!! Gefeliciteerd met je 40 weken Marj! Dr Brown fles bevalt ons ook heel goed Eline! Hier; weer slopende nacht! Luca bedacht dat het wederom grappig was om om 03.00 uur wakker te worden, te drinken en niet meer te gaan slapen. Pas om 05.30 uur was ie rustig en in slaap om vervolgens om 06.30 uur weer wakker te worden. Ben dan ook een zombie! Hij heeft om 08.00 uur weer fles gehad en ook nu is ie klaarwakker...
omg wat een avond gisteren. Laura heeft zonder ophouden van 19u30 tot 21u30 lopen krijsen,dan is ze af en toe stil geweest (tijden dat ze aan de borst hing) en uiteindelijk is ze in eigen bedje in slaap gevallen rond 01u30. Jezus wat kan je daar kribbig van worden seg. En wat een hoofdpijn Dan heeft ze geslapen tot 6u30 en dan terug tot 9u. ben nog wel moe. Ga misschien een weekendje weg morgen. Andrew staat met de nacht dus die slaapt tot ongeveer 15u ofzo maar die heeft een extra weekend erbij gepakt en dan moet die al om 17u30 terug vertrekken. Mijn ouders zijn in de ardennen,misschien trek ik daar naartoe... heb voor de rest niet veel terug gelezen. @Sam:hoe was je nacht? @marj en J2j hoe gaat het vandaag? @dithje jij ook al een rot nacht. *knuf* @Eline hoe doet Kim het nu? heeft ze nog liggen krijsen? @Es en? Naomi nog steeds zo rustig? @Nancy hoe doet Luuk het? zag ook nog een mooi meisje voorbij komen. Twee zelfs. @moederK neen,je ziet het nog niet dat ze half marokaans is. Ze is wel mooi! ooh lang leve de koffie ga vandaag maar wat luieren denk ik,misschien enkel wat wasjes doen
Hoi meiden, Hier nog steeds zwanger Vandaag heb ik een afspraak in het ziekenhuis. En ik heb mij voorgenomen dat ik daar echt niet weg ga totdat ze besluiten mij morgen in te leiden. Elke dag barst ik in tranen uit van de pijn. Ik kan niet meer voor de kleine zorgen maar doe het toch. *Dithje dikke knuffel wel straks een middag dutje gaan doen.
ooh Mirie had gehoopt dat je al bevallen was. *dikke knuff* voor jou. Kan me aannemen dat je het helemaal beu bent. Zal ook wel moeilijk zijn met nog zo'n klein ukje. Hopelijk krijg je straks in het zh goed nieuws he. Heb je al een buddy?
Was het maar waar. Ik hoop het ook want dit is echt niet te doen. De baby is ook nog super actief en volgens mij ook een flinke want ik til echt veel mee. Heb al van alles geprobeert met als resultaat dat ik krampjes krijg maar daar blijft het gewoon bij. Mijn buddy is MamaT!
we zijn weer thuis van de echo's van Djesslyn. gelukkig geen open ruggetje! wel is haar rechterheupje niet helemaal goed, maar dat kan nog veranderen nu ze nog groeit en ze is wel erg jong om daar wat over te zeggen, dus zal ze over een aantal weken weer een echo krijgen om te kijken hoe het is. dus gelukkig ook goed nieuws gehad vandaag. nu alleen ff dr heupjes afwachten.