juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es: wat fijn dat naomi het nu zo goed doet!!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier heeft naomi weer de nacht doorgeslapen tot 06:00 u toen de fles gehad en heeft ze wel even gehuild maar om 7 uur sliep ze weer naast me!
    En ze slaapt nu nog steeds 8)

3. Zoo es wat een wereld van verschil zeg dat ze nu tevreden zonder krampjes (toch?) enzo slaapt.
    Ik wou dat ik gister avond vroeg naar bed was gegaan :p Yilano sliep van 22uur tot 03.30 uur ongeveer en ik ben pas tegen 23.30 naar bed gegaan.. kon ik slaap in halen en dan ga ik niet te bed :p mja wist ik veel dat Yilano zo lang ging slapen.. tegen 8 uur werd hij weer wakker vanmorgen dus opzich lekkere tijden wel.

ga nu ff beetje huishouden enzo doen, vanmiddag naar de kermis en krijg visite.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Dithje/Petatje, jeetje wat een nacht!! :$ Heel veel sterkte vandaag, eigenwijsjes zijn het ;):(

@Es, nou nou nou wat een verschil zeg! Echt super, ben blij voor je en voor Naomi, wat een verademing!! :)

@Bubsie, ooooo wat een goed nieuws!! Wel spannend wat betreft haar heupjes, heel veel sterkte daarmee...

@Mamsan, ook lekker nachtje voor jou, top! :)

@Mirie, ooooo meis wat zwaar!! Das toch neit normaal meer :$ Heel heel veel sterkte.... :(

@Eline, ik hoop dat de fles een verschil maakt meid en dat Kim het beter oppakt, succes!

@Hier, hier daarentegen een wereldnacht gehad! 23u laatste fles en officieel komt Luuk dan meestal tegen half 4 maar nu schrok ik om half 7 wakker! :$ Ik snel die kamer in en toen lag hij een beetje om zich heen te loeren (niet eens huilen).. De fles gegeven en toen weer teruggegaan om om half 10 :$ er weer uit te komen, wat een kanjer! :D
    Vanmiddag eten bij schoonouders en vanavond een bakkie doen met een vriendin bij een andere vriendin (vanaf volgende week wordt alles wat moeilijker omdat Bas dan weer gaat werken..) Dus wel leuk daggie :)

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Petatje wat een avond/nacht:(! Gezellig hoor een weekendje weg...

Heel veel succes in het ziekenhuis Mirie! Duim voor je meis!

Super Bubsie dat Djesslyn geen open ruggetje heeft, wat een opluchting moet dat zijn zeg! Hmmm, heupjes nog beetje onzeker dus.. Ff afwachten maar!

Veel plezier vanmiddag Mamsan!

Wauw Nancy wat heeft Luuk het ontzettend goed gedaan :D! Kijk, daar wordt je blij van... Goede berichten meis;)!

Vraagje; iemand tips voor ons??? Luca slaapt dus absoluut niet door 's nachts, wat natuurlijk ook helemaal niet hoeft. Maar als wij hem zelf laten komen dan schreeuwt hij de hele buurt bij elkaar en is hij na z'n fles dus overactief en niet meer in slaap te krijgen. Als we hem om de 3 uur wakker maken dan drinkt hij zijn flesje en valt hij weer in slaap. Het probleem ligt erin dat wij denken dat het niet goed is om hem 's nachts standaard om de 3 uur wakker te maken... Hoe denken jullie daarover of hebben jullie nog andere tips???

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

nancy zo wat een kanjer die luuk en je hebt een leuke dag voor de boeg veel plezier vandaag..

dithje he bakkers niet lief van luca hoop dat hij het vanacht beter doet ..knufff

petatje jij ook al een zware avond en nacht knufff..rustig aan vandaag..

es fijn dat het beter gaat...

mirie nog niks meid knufff

hier een goede nacht ..wel eng gister na haar laatste fles zeg pff dacht dat ze stikte :( ze liet een boer maar er kwam vanalles mee omhoog alleen spuugd mevr het er niet uit ...
    verder lacht ze echt al met geluid erbij zo lief wel liggen af en toe echt dubbel van der hahah...

nog steeds in spanning hier ..zus lief ligt in het zk werd vanochtend ingeleid pfffffffffffffff en maar wachten en wachten pfffff....

bubs fijn dat alles zover goed was..

mamasan super zon nacht...

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Angel dat jullie zo'n goede nacht achter de rug hebben! Oeps, dat was zeker schrikken zeg... Gelukkig niets aan de hand. Ohhh vandaag de dag voor je zusje, spannend!!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoe laat krijgt luca zijn laatste fles?? hier cait om 12u al ik hem eerder geef komt ze tegen 3a 4u s.nachts ...en wat ik doe is haar tegen 23u in bad met slaapzacht en smeer haar in met bodyloition en dan tuttel ik met haar op de arm en geef haar dan pas de flles en moet zeggen dan is ze zo moe en slaapt heerlijk... miss proberen waart?? ... maar wat ook is is dat ze voor de laatste voeding altijd wakker is en is ze dat niet ( wat zelden voor komt) dan komt ze ook s,nachts...

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    naomi heeft half 11 de fles gehad en is daarna weer hysterisch gaan brullen en ligt dat nog steeds te doen bij me! :( ze ligt ook heel erg te smakken met haar tong naar buiten..

af en toe vallen die oogjes dicht.. ze is wel moe!!;)

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ah nu is ze weer stil en met dr oogjes dicht.. duurde gelukkig niet lang! ;)

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    arm kind.. je hoort haar gewoon herkauwen.. de melk komt omhoog en dan zet ze het op een krijsen.. :( ze wil wel slapen..
    ik vind het zo zielig dat ze pijn heeft.. gisteravond was ook te mooi om waar te zijn helaas :(

12. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Petatje; Balen dat Laura zo slecht heeft geslapen.
    Wel lekker een weekendje weg.

Nancy; Lekker hoor dat Luuk zo goed heeft geslapen.

Es; Ach.. Arme Naomi... Het is inderdaad echt zielig,maar wat doe je eraan..

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    we zijn weer oom en tante ...mijn zusje is bevallen van een dochter brooke ..8u vliezen gebroke en om 5 over 11 is ze geboren ...gelukkig is alles goed ...

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    angel; gefeliciteerd met Brooke!!

15. tmnkooijmans

Gefeliciteerd!
    Mooie naam hebben ze dr ook gegeven!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :x net een heel verhaal getypt krijg ik een fout melding.

ff in het kort...net terug van de ha en chayenna heeft spruw dus mijn gevoel zat dus toch helemaal juist en die van het cb helemaal fout (tis niet de eerste fout hoor bij dylan hebben ze er genoeg gemaakt dus ik ben klaar met ze ;) ).

ik ben er snel weer vandoor want ik moet voeden (auwiiieee ben blij als de spruw weg is want jeetje het doet z'n zeer maar ik zet door hoor ;) )

doei doei

17. tmnkooijmans

Hier heeft het CB er ook heel vaak naast gezetten.
    Alles gaat er in het ene oor in en dr aan de andere kant even snel weer uit.;)
    Goed dat je naar de HA bent gegaan.
    Altijd je gevoel achterna gaan!
    Snap zeker dat je klaar met ze bent.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es meid ik herken jou verhaal heel goed dylan heeft het ook (best erg) gehad en hij huilde/krijste ook heel veel ik wil jou als tip geven blijven zeuren bij het cb/ha en vragen of ze je door willen sturen naar de kinderarts en vragen of ze iets van medicatie kan krijgen (dit vermindert in ieder geval de klachten iets). wij hebben heel lang met dylan gelopen omdat niemand me/ons geloofde. hele dikke knuffel....ik weet zelf hoe shit en vermoeiend dit is zowel voor kind als ouders. bij dylan verminderde de klachten pas met 10maanden en met 1jaar kon hij van de medicatie af. het enige voordeel is ze groeien er echt overheen maar het heeft veel tijd en veel gedult nodig.

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dank je wel Kikkert! Maandag moeten we weer terug naar het CB, en als ik echt geen verbetering zie of weinig verbetering, dan wil ik ook langs de kinderarts, en dan kennen ze mij nog niet.. als ik iets wil ;)

20. tmnkooijmans

Bekijk bijlage 89651
    Dit is de voorkant van de uitnodiging voor Noa Lynn dr verjaardag.

In de binnenkant stond dit:

Hiep,hiep, hiep, hoera!
    Ik wordt 10 augustus 3 jaar!
    Komt u/je naar mijn feestje op 10 augustus?
    U bent welkom vanaf 15:30 uur.
    Om 19:30 ga ik naar bed.

Laat u/je even weten of u komt,met hoeveel,en of u/je blijft mee eten?
    Tot dan!
    Dikke kus van Noa Lynn

Deel Deze Pagina