Tmn mooie kaart zeg. Ik heb 2 vraagjes * laten jullie als jullie je kindje al 3 uur heb vastgepakt, en ze hebben alles gehad, wel eens even huilen in de wieg? En hoelang? Denk soms moet ik haar nu weer gelijk aandacht geven of niet * De kraamverzorgende zei dat ze nog niet gewassen moet met iets eerste tijd. Dus alleen water in badje. Maar haar huidje is nu droog, kan ik dan niet beter badolie erin doen? xxx
Hey meiden, sorry, even weinig tijd om actief mee te kletsen. Sinds gistermiddag is de campina bijna weer onophoudelijk geopend, Juul meldt zich iedere 2 tot 2,5uur (alleen vannacht wat meer tijd er tussen) en huilt/krijst veel! Ook overstrekt ze zich heel erg, de afspraak met de osteopaat maandag komt dus ook niet te vroeg. Dus we lopen af en aan met Juliette, lang leve de ByKay. Waarschijnlijk is ze ook oververmoeid van het huilen. Ze ligt nu in haar wiegje en hopelijk valt ze zo nog in slaap. Geen idee wat ze aan de hand heeft. Ik begin verlieverlee te twijfelen of ze voldoende bv binnen krijgt, want waar zou het anders van kunnen zijn? Wie het weet mag het zeggen....
Bedankt! Over je vraagjes: Carlijne huilt alleen als ze dorst heeft,of moe is. Als het rond voedingstijd maak ik gewoon ietsjes eerder de fles klaar,en daarna is ze weer stil. Je hoor zoveel verhalen; niet goed om te laten huilen,en andere zeggen dat het wel goed is. Dikke knuffel!
Luca krijgt ook zijn laatste fles om 00.00 uur Angel en dan nog komt hij gewoon om 02.30 of 03.00 uur, terwijl hij overdag wel makkelijk er 4 uur tussen kan laten. Snap er dan ook helemaal niets meer van.... Gefeliciteerd meis met Brooke! Wat een snelle bevalling zeg... Mooi kaartje Lisette! Je kunt Kim zeker wel even laten huilen in d'r bedje hoor Eline, maar alleen als je je er prettig bij voelt. Ze hebben tegen ons gezegd dat ze ongeveer 20 min mogen huilen. Persoonlijk vind ik dat te lang maar een minuut of 5 moet kunnen, uiteraard afhankelijk van het soort huilen. Ik zou idd badolie in het badje doen! Nee toch Pooh, he bakkes meis! Sterkte ermee joh, dikke knuffel! Hoe was het bij de fysio Sam? Hier; duik zo even mijn bedje in, ben helemaal kapot. Zit als een klein kind te janken om helemaal niets...
knuff dithje ik zit ook alweer een poos met een krijsend kind op mijn arm.. jippieee ik heb ff me country muziek opgezet.. hoop dat naomi t ook mooi vind
Ik duik me bedje in met Carlijne! Oh ja, ik had ook nog een vraagje. Zouden jullie een paar dagen weggaan met jullie kleine naar centerparcs. Maarten stelde nl. voor om 11 augustus tot 13 augustus naar centerparcs te gaan. Wat vinden jullie?
Goedemiddag !! Sorry, kan niet reageren via mn nieuwe mobie. Dithje meid, hier precies zo'n dramanacht.. Alleen dan niet klaar wakker, neej meneer had krampjes ! Dus hier om kwart over 12 stil, toen 3 uur weer en ben met hem bezig geweest tot 5 uur en 6 uur was hij er weer.. En daarna ben i kde tel kwijt geraakt !! Dus hier ook zo naar bedje. We zijn even wezen shoppen vanochtend! Maar kinderen met maatje 62 hoeven niets aan zeker, echt niets te vinden, pffff !! Sorry dat ik even niet reageer maar komt vast vandaag nog wel even! Dikke knuffel!!
dithje jehh meid dan weet ik het zo ookniet hoor...dikke knuff... pooh pff wat een nacht ook voor jou knufff miss heb je wel genoeg in de boobs alleen geen voldoende voeding stof dat kan heel goed je zou miss een 15 of 20 cc bij kunnen voeden om het verschil te kunnen zien zo hadden ik het wel gedaan en bleek dus geen voldoende voeding stof te hebben .. weet het ook niet maar probeer mee te denken...
ik heb even 2 vraagjes.. *Naomi heeft bij haar vagina en kontje witte kleine spikkels/puntjes? iemand een idee wat dat kan zijn?? *Nu Naomi johannes brood pit meel door haar voeding krijgt zit ik weer te kloten met spenen.. wij gebruiken de S-flessen..maar de S maat speen is te klein.. daar krijgt ze het niet uit gezogen.. maar de M maat speen gaat weer veels te snel.. iemand een tip??
Ja meisjeskleren ongelooflijk, maar jongenskleertjes walgelijk weinig !!! Ja of al winterkleren !! Nou dan past het niet meer !! Trouwens gefeliciteerd met je nichtje !!! Wat een vlotte bevalling!!! Inmiddels kan ik eindeiljk via mn mobiel berichtjes plaatsen !
@Angel, gefeliciteerd met je nichtje!! fijn dat alles goed is gegaan!! @Dithje, ach meis toch wat rot Op je vraag over het slapen weet ik even geen antwoord... Bij ons doet luuk het 's nachts vaak goed (tja vind je het gek als hij overdag niet slaapt ) Wat rot voor je meis... bah En ik zou lekker in je tuintje gaan slapen als ik jou was... zonnestralen doen je goed (mij in ieder geval wel gister ) Sterkte wijfie!! @Es, o meis toch ook al zo een ellende Ik hoop dat alles zsm aanslaat voor jullie, sterkte meis En countrymuziek?? Dan zou ik ook gaan krijsen hihihi flauw grapje Take care! @Lisette, leuke kaart! En moet kunnen toch naar CP, gewoon doen leuk! @Eline, wij gebruiken al vanaf dag 1 badspul en gaat goed! En over het laten huilen; als het jengelen is laten we hem liggen en als hij krijst dan troosten we 'm. Je moederinstinct zegt vaak genoeg.. @Kikkert, ach arme trul, toch spruw, sterkte! @Sam, ach balen van je nacht ook! En niks in maat 62 Nou dat belooft wat, sjonge @Pooh, ik zou het echt niet weten, wat rot zeg... osteopaat is dus wel al ingeschakeld, hopen op beter!! Sterkte wijfie... En heb je de mogelijkheid tot kolven? geeft misschien wat meer zekerheid (ik roep ook maar wat )
Es heb je toevallig gesmeerd met sudocreme op dr billen?? Daar kan het van komen. Kan ook gewoon wat huidsmeer zijn. Of schimmelinfectie maar dat denk ik niet..
Dat had Luuk ook onder zijn piemeltje van de week (waar zijn piemeltje op zijn balzakje ligt zeg maar..). Ik hou het nu beter schoon en moet zeggen dat het nu weg is Dit zou ik eerlijk gezegd niet weten
nee sam we hebben niks gesmeerd.. ah nancy.. ik dacht dat ik het al zo goed schoon hield.. hoe maak je het schoon? gewoon met water?
es die witte vlekjes of puntjes kan nog van de spruw komen maar kan ook van de sudocreme komen .. en miss de 123 speen dat moet denk ik lukken met de meel erdoor.. ??
Billendoekjes !! Goed schoonhouden idd.. Maar is niet erg hoor.. Jildou had het ook wel eens en Rinze ook wel, precies waar jij zegt Nancy !!