Aah MamaT sterkte meid!! Hopelijk knap je snel op!! En knuffel voor LIam!!! Mirrie succes met wachten meid!!
@Sam, leuk filmpje zeg, super! Blijf me verbazen hoe die kids qua mimiek zo hetzelfde doen en zijn @Mirie, ik ga voor je duimen dat het snel doorzet meid! @MamaT, aaaach jeetje wat balen zeg! Heel heel veel sterkte!!! @Goldy, Trusten! @Ontstoken naveltje, ik schrik dat de kleine Liam hiervoor opgenomen is Luuk heeft namelijk ook een ontstoken naveltje... Op aanraden van het CB gaan we er maandag mee naar het inloopspreekuur van het CB maar is er geen spoed mee dan, als ik dit zo lees....
Fijn dat de CTG goed was Mirie! Slaap lekker... Heel veel sterkte en beterschap MamaT! Hmmmmm Nancy, snap dat je schrikt van het ontstoken naveltje verhaal. Geen idee meis of er nu spoed mee is... Hier; ga afsluiten! Trusten iedereen en tot morgen.
Meiden weer even snel een update van mij Met de kleine meid gaat alles goed. Met mij ook wel maar mocht helaas nog niet naar huis vandaag, maar morgen vroeg gaan we lekker naar huisje en ga ik jullie het hele verhaal vertellen Weltruste!
@Dithje, welterusten! @Luckyblue, gelukkig dat alles goed en je morgen naar huis mag! Dan bijkomen en genieten, welterusten!
goedmorgen, ben er lekker vroeg bij vandaag maar kon niet meer slapen dus ik ga dadelijk nog wel even terug mijn bedje in. mirie, fijn dat de ctg goed was! mamat, sterkte, hoop dat jullie weer snel opknappen! lucky, fijn dat jullie vandaag naar huis mogen, lekker genieten saampjes! ben benieuwd hoe het met kikkert is..
goeie morgen meiden, na een zeer snelle bevalling is om 02.46uur onze prachtige dochter chayenna geboren, ze weeg 4040gram cm's zijn onbekend. door de gel had ik hele heftige korte weeen die zich erg snel op elkaar volgde om 23uur had ik nog steeds maar net 3 cm en ik begon uitgeput te raken dus kreeg ik een slaap tabelt en 2 paracetamols ik heb hooguit 20min geslapen en toen ineens braken spontaan mijn vliezen en vanaf toen ging het heel snel de weeen werden krachtiger en ik hielt het niet meer en heb voor morfine gevraagt hierdoor werd ik heel suf, ik ben nog 20min voor de bevalling gaan plassen omdat ik druk op de blaas voelde maar uiteindelijk bleek dit het hoofje te zijn. ik ben nog heel snel kunnen gaan liggen en riep ik moet persen en 15min later was onze dame er. we zijn nu net thuis en chayenna ligt heerlijk te slapen ik ben wel moe maar ook erg opgelaten en zit vol energie heel gek. ondanks de lange aanloop door de gel die ze 2x ingebracht hebben heeft de bevalling op zicht heel erg snel gegaan (1 uur vliezen gebroken en om 2.45uur was ze er) dit was het ff heel snel en in het kort. nu gaan we lekker genieten
Zo meid, goed gedaan zeg en idd snel! Gefeliciteerd met jullie dochtertje chayenna, hele mooie naam! Fijn dat alles goed gaat en jullie lekker thuis zijn, Geniet ervan!
Allereerst Kikkert gefeliciteerd met je dochter! Dan mijn nieuws.. sorry dat ik niks liet weten maar ik zat erdoorheen. gisteren 2x gel en na de 2e x helemaal geen verandering. zon teleurstelling heb alleen maar gehuild want n dag later moest ik maar n dag naar huis en rust nemen en zondag terugkomen voor.weer 2 pogingen. om 2:45 werd ik wakker van een pijn zoals bij toucheren. ik ben gaan plassen en terug naar mn bed in t zkh. om half 6 weer wakker en weer een paar keer die pijn, maar ach weet niet zeker en had geen hoop. 10 min later opstaan zuchtend en toen braken mn vliezen dus ik denk dat ik vandaag mama wordt hihi. Zit nu op Bart te wachten en op uitslag of t echt vr water is en nog niet echt weeen. ik hou jullie via mn buddies op de hoogte. dikke knuffel!
oh spannend sue, gelukkig zijn je vliezen dan toch gebroken en hoef je niet weer naar huis toe.. ik hoop dat het snel gaat doorzetten, Veel succes en zet hem op!
Haha Nancy, ja dat heb ik expres gedaan, al die pottekijkers op hyves, werd er gek van! Ik reageer gewoon niet heb zelfs mn vader gisteren op vakantie gestuurd. Die gek belt me 20x per dag en ik overdrijf niet hoor. Ik denk als hij maar meer dan 200km bij me weg is komt de bevalling spontaan op gang hahaha en kijk maar he! Hihi! Xxx ik hou je oo de hoogte! Xx
Kikkert van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Sue jeetje meid, het schiet dus niet echt op nog, knuffel. Verder moet ik nog even bijlezen van gisteren xxx
Goedemorgen dames. kikkert van harte gefeliciteerd.geniet lekker van jullie meid!mooie naam! sue nou meid heel veel succes!rustig aan en hoop dat je straks de kleine snel in je armen hebt! hier redelijke nacht.kon minder maar kan veel beter!
Dank je wel. Hoe is t met jou vandaag?voel je je al wat beter?nog even meid.zo hier alweer 2 kinderen in bad gehad.nu even eten en dan ik nog douchen.kijken of kor zin heeft om samen een rolgordijn voor Rinze zn kamer te halen.
Sam, hier gaat het wel weer, alle klachten weer verdwenen hahah. Je bent ook al vroeg klaar met badderen. Kor is nu een maand vrij toch? Heerlijk. Mijn mannetje ook als de kleine er is.
Had van de week koffie, latte macchiato, en die pad was al gescheurd voor ik hem eruit haalde. Ik dacht ach, stuur hem op naar nestle, (uit verveling) Kwam de postbode net, met een nieuw pak, en nog een kitkat en een Bros. Toch netjes van Nestle