juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vraagje

meiden hoe gaat het met jullie zwangerschaps kilo's???? zijn jullie al veel kwijt?

ik was 21 a 22 kg bijgekomen en inmiddels ben ik er nu 12 kwijt dus ik heb er nog 10 te gaan ben benieuwd hoe lang het gaat duren ;) . maar 1 ding is zeker het gaat nu sneller dan na de zwangerschap van dylan.

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Es; Fijn zeg meid van je bby:D
    de 3 standen speen van dirfrax meid die heb ik ook!

Dr brown fles komt me bekend voor waar die die voor speciaal??

Mirre: aaaaaaaaaaaaah god meid ik heb zo met je te doen, sterkte en een hele dikke knuff

Bubsie: goddank geen open ruggetje!

dihtje en petatje: :( knuff

Super nancy!!

Dirhje: meid ik dee dat bij dani ook altijd wakker maken als die en kik gaf, en dan wennen ze er aan en dan zit je dr aan vast!!
    Ik heb hem toen 2 nachten beneden laten huilen en toen was het afgelopen en sliep meneer door!
    sterkte!

Angel: gefeliciteerd!!

Pooh: o gut gut sterkjte

Hier heeft zoë ook witte zooi daar dat was huidsmeer;)

Nancy::$:$:$:$ hahahahahhhahhahahaha jij hebt me ook weer wat zeg:p kan wel weer jou overkomen he ik zie het al voor me:p

Hier: zoë was stil om 10 uur en toen heb ik dr de fles weer gedaan om half 12( want den was er weeeeer eeens niet) ben na bed gegaan want ze was gelijk nokkie;) door dat gekrijs natuurlijk, ze kwam om half 4 weer, en toen om half 8;)
    Ik doe het nu zo eerst ff 5 min laten zuigen aan de difrax speen voor bby's met sterkte zuigkracht, drna de 3 standen speen erop, want anders drinkt ze dr fles nie leeg:( te moe dan:(

tot vanaaf meiden

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline prachtige meid!! Fijn dat t beter ging!!!

Jahoe, hier bij fysio geweest. Mijn ene kant bekken zat helemaal vast! Als het goed is, is het nu goed. Anders moet ik weer ff bellen voor afspraak.

Marj. pff meid dat is me wat!! Gefeliciteerd met de 40w!!
    J2J waar ben je??

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam fijn dat de fysio je kon helpen

Kilos, ik ben er 9 kwijt, moet er nog 10. Vind het best snel gaan.

Vraag: eten jullie ook zo weinig? Ik heb helemaal niet zon trek meer. Vaak 4 broodjes en avondeten, voor mijn doen is dat weinig. En 1 koekje ofzo tussendoor. WEl goed voor de kilos.

Ik houd trouwens meer vocht vast dan in de zw schap, hebben meer dat?

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hai hai, nog spannende dingen hier?

Vigo is gisteren met mijn man op de huisartsenpost geweest, zijn temp was gedaald tot 35,9 en we kregen hem niet wakker. Was gelukkig niks aan de hand. Wel moeten we hem minder vaak wakker maken, dus nu om de 4 uur voeden. Om de 3 uur met het clusteren erbij was te veel, hij was veel te moe. De schrik zat er wel goed in, ik was helemaal hysterisch in paniek. Moet er nog een beetje van bijkomen...

Ga nu even teruglezen, even kijken hoever ik kom voor onze spare ribs er zijn :D

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Guppie gelukkig was er niks aan de hand. Hmm lekker spareribs, eet lekker zo

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Nancy een easybase is een soort plateau wat je in de auto doet waar je de MC op kan klikken. Super handig, zeker gezien ik een 3 deurs auto heb!

@moederK, Vigo zit ook niet heel mooi in de MC hoor. Heb je er wel een verkleiner in?

@J2J hier wisten mijn ouders het wel, omdat ze bij de 1e de hond opvingen en bij de 2e ook Ymke. Verder niet verteld hoor. Succes alvast!

Het eten is er, kom later terug!

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    passen alle mc op de easybase?

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @ kilo's: hier nu nog 13 te gaan (smile!)

10. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Bekijk bijlage 89727

Broer en zus:)

Carlijne had net weer een volle broek:$
    De kids zijn lekker in de tuin aan het spelen:)

Zwangerschapskilo´s: 10 kwijt nog 9!

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Ik wil heel graag alles teruglezen, maar ik krijg continue bezoek. A.s. maandag maar even naar de dokter want ik ben continue onwel (alsof ik ga flauwvallen). En ik ben al enorm veel gewicht kwijt. 20 kilo in de zwangerschap en nu 13 kilo. Nu heb ik sinds vandaag ook nog een diarree (wat bij mij een teken van stress is). Gelukkig kan ik het hebben.

Vraag: ik heb zo een hongerige baby dat zelfs de nutrilon van hongerige baby niet helpt. Nu denk ik dat de kleine van mij ook verborgen reflux heeft. Kon me in het ziekenhuis ook herinneren dat ze zijn bedje schuin hadden gezet. Denken jullie dat dat johannes brood-gebeuren er ook voor zorgt dat hij minder hongerig is??

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    tmn: wat een mooie kinderen zeg! Heel mooi!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    TMN prachtig!!!

Jeetje Guppie wat zul je geschrokken zijn!!

MamaT jeetje meid doe je rustig aan?? Je bent kraamvrouw hoor!!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dikke knuffel Sam! Wow die voeten van Jildou zijn hard gegroeid zeg:D. Wat goed zeg, zonder tepelhoedje gevoed!!
    Huh meis, 1 behandeling bij de fysio genoeg? Wat een hulde zeg:D...

De 123 speen van difrax Es? Zijn ook speciale ringen voor te koop zag ik laatst...

Whahhaahahaha Nancy geweldige actie:p:p:p!

Wat een scheetje is Kim Eline! Ik eet ook minder hoor, weinig trek. Wel normaal dus brood en avondeten maar verder weinig extra's! Kim krijgt toch voeding voor hongerige baby´s? Ben jij in 1x overgestapt of met een schema?

Zwangerschapskilo's: Ik moet nog een kilo of 5 a 6 dan heb ik het er weer af... Was 22 kilo aangekomen, dus na 1 maand vind ik dat netjes:).

Neee toch Guppie wat een schrik meis:$:(! Sjonge zeg, krijg het er koud van... Logisch dat je nog steeds van slag bent, sterkte joh en een dikke knuffel!

Leuke foto TMN!

Oei MamaT klinkt niet goed die gezondheid van jou:(! Sterkte meis en probeer rustig aan te doen, hoewel dat lastig is. Knuffel!

Hier; heerlijk geslapen vanmiddag! Pieuw zeg, daar knapt een mens van op... Verder niemand tips mbt slecht slapen 's nachts van Luca???

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje hoe is hij overdag? Want misschien haalt hij het dag-n8 ritme wat doorelkaar!!

Ja in 1x hopelijk, maar dat had de ha gezegd hoor.. maar pff voel wel dat ze bezig is geweest ;) !!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ben ik weer :D

@Es, ik denk dat het zo prima is hoor! Kijk eens aan of het verschil maakt, je kan later altijd nog hoger proberen toch!
    Lekker dat het nu al effect geeft zeg! Houden zo en daar lekker van genieten!
    Ken je de 3 standen speen van difrax? Die vond ik ideaal met de nutriton. Wel even aankloten, maar als je het juiste standje hebt gaat dat fijn hoor!

@Dithje, grappig mijn vader ging ook bellen tijdens de bevalling hahaha! Vond ik best suf eigenlijk... Alsof hij niet weet dat je best druk bent tijdens een bevalling
    Enneh, ik zeg dus na gisteravond niet meer wakker maken! Gewoon lekker zelf laten bepalen wanneer hij wil drinken...

@Marj, ik hoop voor dat dit je kortste zwangerschap wordt! Denk je dat je juli nog gaat redden?
    Wij hebben de easybase voor de cabriofix en de pebble. Je hebt ook nog easyfix, voor als je isofix in je auto hebt. Als je zoiets wilt kunnen ze bij prenatal heel goed advies geven!

@Bubsie gelukkig geen ernstige afwijkingen! Hoop dat de heupjes nog bijtrekken. Zou ze anders een spreidbroekje moeten?

@Eline, wij laten Vigo rustig 10 minuutjes huilen hoor, maar dat is dan niet hysterisch krijsen, meer een beetje huil/mopperen.

@Pooh, wat vind ik je een kanjer dat je de BV nog doorzet zeg! Verder geen tips, dit is pas mijn eerste BV die goed loopt...

@Kooijmand, wij zijn met Ymke na 5 weken al naar centerparcs geweest, ging super hoor!

@Hier, Vigo is nog maar 30 gram van zijn geboortegewicht verwijderd, woehoe! Heb lekker vette melk denk ik :D

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nou meiden,

hier gaat de handdoek in de ring :(
    Ik heb het geprobeerd en ben ver gegaan, maar vanmiddag toch de knoop doorgehakt.

Ik werd heel beroerd wakker, weer een warme rechterborst, die helemaal beurs aanvoelde en volop harde plekken erin. Juliette lag nog lekker te slapen, dus gelijk de kolf er maar opgezet. Die druk moest en zou ik kwijt. Tot m'n grote schrik was de eerste 20 cc donkerroze! Bloed! Terwijl er aan de buitenkant geen wondjes te zien waren. Verder gekolfd en uiteindelijk 60 cc eruit gekregen. Heel pijnlijk, maar minder pijnlijk dan wanneer Juliette drinkt. Gelijk de LK gebeld, maar die nam niet meer op. Ondertussen begon ik ook te rillen en m'n hele lijf voelde aan alsof ik flink spierpijn heb. Temperaturen. En ja hoor, koorts. Dus toch gelijk de huisarts maar gebeld om 10 voor 5 en die stond een kwartier later al op de stoep. Idd... borstontsteking. Dus manlief is nu naar de apotheek om antibiotica te halen.
    Morgen ga ik dus beginnen met een voeding afbouwen, en uiteraard heel voorzichtig met de rechterborst. Die blijf ik nog wel even kolven. Nu krijgt Juliette gewoon de linkerborst en de opbrengst van rechts in een flesje. We gaan zo langzaam over op Nutrilon HA.

Ik voel me er wel heel verdrietig over, want ik had het graag willen laten slagen. Maar dit was de druppel. :( Ik ga dus nu m'n bedje in, dus het kan zijn dat ik ff niet zo actief ben. Maar dat waren jullie de laatste dagen wel gewend van me. Sorry!

liefs
    pooh

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat moet je ook voelen meis, dan is het morgen waarschijnlijk al een stuk beter;)! Duim in ieder geval voor je dat het zo is!

Overdag wisselt heel erg, de ene dag slaapt hij heel veel en de andere dag slaapt hij heel weinig... Geen pijl op te trekken dus. Heb in ieder geval besloten dat hij vanaf heden niet meer in de wieg beneden gaat slapen maar boven in z'n bedje en dat dan met de fles van 20 uur de gordijnen dicht gaan. Weet het ook verder niet zo goed:(...

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Vandaag ook iedere (gem.) 2,5 uur eten, en vanmorgen ook weer krijsen/huilen. Zie ook m'n andere berichtje, hopelijk biedt de osteo maandag verbetering!

Wat een leuke foto trouwens.

En nu ga ik echt afsluiten. ;)

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, ik moest van de verlos in 1 keer overstappen naar die voeding voor hongerige babys.

Spugen die van jullie ook wel is na de voeding wat eruit? Vandaag 2 keer dat het eruit golfde, denk 1 vierde van de fles

Deel Deze Pagina