Fijn dat het met Thijmon goed gaat! Doe wat goed is voor jou/jullie qua voeding! Fijn dat je man ook nog vrij is!
ingeknipt vraagje: meiden ik ben ingeknipt maar nu is het dus zo dat ze onderhuids gehecht hebben (bepaalde techniek) je ziet dus uitwendig geen hechting maar nu is de hechting dus wel al losgegaan onder de huid (was vorige week al) maar nu blijft de huid iets van elkaar af staan de vk zei vorige week dat dat nog dicht gaat maar vind het zo lang duren of ben ik nu gek aan t worden???
Mooie foto's Kikkert! Durf het niet goed te zeggen meis, want mijn hechtingen wilden niet oplossen dus ander proces doorlopen. Je vk zal toch wel gelijk hebben?? Jeetje Lizz schrik een beetje van je berichtje meis! Sjonge zeg, hoop dat het snel beter met je gaat zeg... Super dat Tijmon het goed doet! Hele dikke knuffel!
Vraagje aan de BV mama's; ik heb de laatste keer links gevoed, maar dat was maar 10 minuutjes. Moet ik nu de volgende voeding weer links aanbieden? Die is nog wel wat gestuwd namelijk en de andere doet het een stuk beter.
Kikkert mooi stel !! Lizz ik schrik ook van je verhaal meid! Krijg je hulp bij het verwerken?? Lijkt me in jouw geval geen slecht idee!!! Mijn vk vroeg hoe ik erop terug keek en of ik er een trauma aan over gehouden had etc. Anders zou ze wel hulp regelen. Dikke knuffel meis!!!
Eens Sam, mijn vk heeft daar ook heel specifiek naar gevraagd! Echt belangrijk hoor om de bevalling een plekje te kunnen geven en eventueel hulp in te schakelen! Kan je er met je man goed over praten Lizz?
@MamaT nutriton is niet voor hongerigheid. @Pooh, ach wat balen nou! Goed dat je HA zo adequaat heeft gereageerd. Hoop dat de pijn snel afneemt voor je. @Dithje, das toch prima slapen met de gordijnen dicht! Ymke sliep altijd met de gordijnen dicht, ook overdag. Ook Vigo nu gewoon, al slaapt die veel beter. @Eline, Ymke spuugde ook altijd zoveel. Voor de zekerheid kan je even contact opnemen met het CB! @Lizz, wat jammer dat je je zo voelt! Dikke knuff voor jou en hoop op snel beterschap voor je! @Kikkert dat was de vorige keer bij mij ook zo, was wel een heel klein stukje. Ging idd pas na 6 weken dicht. Ik zou wel op de VK vertrouwen hoor... @Sam, ah thanks! Hoopte al dat je nog online zou komen voordat Vigo zich zou melden Komt me goed uit, dan drinkt hij vannacht de "goede" borst!
Wat goed dat jullie vk's daar naar vragen zeg! Ik had de vorige keer wel hulp willen hebben bij mijn traumatische bevalling. Ik mis het nu ook wel dat niemand naar mijn bevalling vraagt. De vk's vragen helemaal niet hoe de bevalling verlopen is. Was dan wel in het zkh, maar toch... Ik ga ook niet de visite met die verhalen vervelen, maar ook een gewone bevalling moet je verwerken toch?
Huh wat raar Guppie! Hier hebben vk en ik (ook omdat vk het ook moest 'verwerken' omdat het zo heftig was omdat hij vast zat) het er zelfs een keer of 4 over gehad denk ik. Maar goed, hier verder geen trauma ofzo, ik wil wel weer dat zegt genoeg !!
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Kan er goed over praten met mijn man hoor en de vk heb ik mijn verhaal ook al verteld. 24 augustus heb ik een terugkomafspraak bij de gyn en dan wil ik het er ook nog over hebben. Verder heb ik elke dag nog wel mijn huilbuitje. Vraagje, heb net gekolfd en er kwam uit 1 borst 110cc. Nu gaan we het aanlengen met nutriton i.v.m. met spugen. Maar hoeveel mag hij hebben? Want uit de borst regelt hij het zelf natuurlijk.
Ook uit de fles regelt hij het zelf wel Lizz !! Goedzo dat je er goed over praat en laat die tranen maar stromen!! Topper!!