Neej waarom zou het uit de fles anders zijn dan uit de borst !! Als je er 110 uit haalt zal hij dat er anders ook wel ongeveer uithalen toch? Ik deed dat spul altijd met water en gaf dat voor ik de borst gaf.. Het is gewoon net lijm.. Was blij dat dus bleek dat Jildou misselijk was door de medicijnen en daarom spuugde en geen reflux!
Dat deden wij eerst ook met water en dan met een lepeltje wat geven(aanraden van cb) maar dat lukt bijna niet. Dinsdag gaan we mogen we weer naar het cb en dan wil ik het ook even hebben over de bevalling en de bv. Het liefst wil ik het blijven geven maar het vergt nu gewoon teveel energie van me. Maar ik heb gelukkig wel genoeg voeding.
Kan het me voorstellen, ik zou proberen eerst nog 2 weken dan te kolven omdat het als het goed is na een maand allemaal wat makkelijker gaat! Dan zou je het alsnog weer op kunnen pakken. Wij deden het in een spuitje (hadden we toch de wereld van ) en dat werkte dan beter.. maar is niet ideaal geef het toe !!
@Sam gefeliciteerd met de eerste ver-maand-dag van Rinze @pooh gelijk heb je meid! je hebt het super gedaan maar te veel is te veel. Juul wordt ook wel groot op fv en dan ben jij tenminste gelukkig ook he! moeilijke beslissing is het geweest en je hebt het super gedaan!!! thumbs up! *knuf* @Lizz *knuf* lijkt me moeilijk. Laat de tranen maar stromen en veel praten. hier:alles klaar voor een weekendje weg. ga naar de ardennen,mijn ouders zitten daar. Andrew heeft nu de nacht dus die blijft thuis. Eerste keer dat we zo lang van elkaar gescheiden zijn. Ben benieuwd! Tot maandag dames!! xxx
Wat een lekker idee Petatje eventjes weg. Geniet er lekker van! Dat wil ik ook eigenlijk het liefst Sam, kolfen en als ik zelf weer wat beter/sterker ben weer de bv proberen. Mag mezelf namelijk best gelukkig prijzen dat ik zoveel heb.
Hier na de fles van 20:30uur weer 2 uur met Naomi in de weer geweest.. Nu slaapt ze, en heb ik een beginnetje gemaakt aan haar baby album erg leuk om te doen, en de nodige tranen komen ook weer tevoorschijn bij het inplakken van de ''bevalling'' foto's
Herkenbaar. Heb ook de nodige traantjes glaten,en ben nog niet eens op de helft Fijn dat Noami weer slaapt. Ik vind het inderdaad ook leuk om de foto´s in te plakken! Bij de andere kids hb ik dat ook gedaan!
Je hebt gelijk Lizz! Dat zou het mooiste zijn!! Maar denk wel dat het nog wel zwaar is om veel te kolven en dan nog moeten geven.. Dikke knuffel iig!! Dames plakse !! Ik doe het digitaal !! Nou slaap lekker, ik zal me klaarmaken voordat rinze komt voor zn laatste voeding! TOt morgen!!
Hier Naomi ook straks wakker maken voor haar laatste voeding (00:00u) en dan hopelijk gelijk erna lekker slapen! Morgen krijgen we visite van vrienden met hun zoontje van 8 maanden en is er hier vlakbij ons huis een leuke optocht van boten met allerlei soorten bloemen versieringen, en gaan we even kijken! Slaap lekker en tot morgen!!
leuk esNou ja ze om twintig voor 12heb ik rinze zelf maar gewekt om te voeden en ik zit nu alweer! hopelijk Zo wee verder slapen.
Morgen meiden Hier geslapen van 11 tot half 4, en 4 tot 8, best lekker dus. Een vraag, de dyfrax s fles, hoever moet die speen in de mond? Van de week die fles 1 x geprobeerd, en het lukte niet. Met de dr browns fles krijgt ze nog steeds veel binnen, ze verslikt zich regelmatig xxx
goedemorgen. eline sorry kan je even niet helpen. Hier weer toppunt van rotnacht gehad.elke 2 uur gevoed.allemaal krampjes en boertjes.
goedenmorgen NOu hier was het gisteraaf ook feest Krijssen zeg zo erg had ik het nog nie meegemaakt ik gebruik nu btje nutriton ivm dat ze de voeding zo hard door de speen zuigt dat de helft er uit komt.. Ik keek in haar mondje en zag een wit vlekje op de gehemelte, dus mijn vraag is wat kan dat zijn het is nog niet weg, ze heeft niks op dr tong, ik denk miss wel een blaartje of blaasje, en dat ze daarom zo hard krijste?? ze is tog uiteindelijk in slaap gevallen en ik heb dr beneden in de bak laten staan, ze heeft geslapen van 12 tot 5 en van half 6 tot half 9, Ik ga nu proberen om dr meer in de flessen te doen en 4 uur er tussen want mevr heeft gister ook veel gehad hoor. es: ik las iets over reflux wat is dat en hoe herken je het?de kenmerken. Hoe ist hier??
De lipjes van Kim moeten om het dikke gedeelte van de speen krullen Eline! Lekkere nacht hoor! He bah Sam, dikke knuffel! Misschien spruw Mamma Chan? Hier; redelijke nacht achter de rug. Luca kwam om 04.00 uur omdat hij krampjes had... 1,5 uur met hem in de weer geweest en daarna nog lekker een paar uur geslapen. 1,5 uur is toch al een stuk beter dan 3 uur. Vanochtend trouwens toch nog een hechting uit mijn onderkantje moeten/kunnen trekken. Zijn dus nog steeds niet helemaal weg8).
goedemorgen! 00:00u de laatste fles gegeven.. daarna sliep ze gelijk en doorgeslapen tot 06:00u toen fles gegeven.. toen een uur met haar in de weer geweest.. weer brullen enz.. en is ze in slaap gevallen bij mij in bed tot 09:00u.. en nu ligt ze op me borst te slapen want in de wipper werd ze hysterisch.. maar is erg fijn. want ik wil douchen opruimen enz want we krijgen om 12:00u visite