oh bahh echt jakkes ja .. veel plezier met de film lekker rustig dagje vandaag?? hier vanavond bezoek wel gezellie verder wel druk moet nog otnwerpen maar dat mag de pret niet drukken haha..
Wat leuk dat jullie al begonnen zijn met foto's plakken. Ik ben nog bij de 2 maanden van E line gebleven en C élya's foto's ben ik zo goed als allemaal kwijt... gecrashte computer en externe harddrive tegelijk Had de foto's van de geboorte gelukkig ook nog op mijn memoycard van mijn fototoestel staan, maar de rest was wel weg. Heel verdrietig. Gedsie zeg, die vinger in de mond. Het ligt er misschien ook aan wie het doet. Maar echt hygiënisch kan het niet zijn . Hij kan toch ook een speentje vragen? Sue, wat is dat duur zeg Als je dan lange tijd moet kolven kost het je een vermogen! Gelukkig kun je er 1 lenen dan. Lisette, jij hebt ook een lekker vol programma zo te horen met je 4 kids! Einnuh, fijn dat het zo goed met Mark gaat! Nog steeds geen nieuws van J2J???? Sam, hier ook van die gebroken nachten. Ik ben er zo moe van... Mijn wallen hangen ergens op mijn knieën Es, wat sneu die harde poep van Naomi. Maar ze is het nu in ieder geval voor een deel even kwijt. Zal wel een opluchting geweest zijn. Angel, groot gelijk hoor, lekker pronken met die kanjers van je! Hier: vanmorgen wezen zwemmen. Gisteravond uit eten geweest. Was erg gezellig en de meiden vinden dat altijd zo leuk, echt heerlijk om te zien. Straks gaan we naar een soort binnenspeeltuin, dat staat nu voor een paar weken in de zomer in een grote zaal met allerlei dingen voor de kinderen, zoals mini-achtbaantje, draaimolen, trampoline's enz... Liefs Elea
joehoe Nou Zoë ligt na dr voeding heerlijk te maffen, ze heeft nog dat witte vlekje op dr gehemelte, ik denk zelf een blaartje(miss dat de veoding iets te heet was) Hier ook nutriton ze had vandag btje diaree.. nja die kleintjes hebben van alles he voor hun is het ook wennen allemaal. Nou den is een snorscooter aan het ophalen, man man hij wil namelijk na zn werk met dat ding en wilde er al heel lang 1, nu zag die net een gilera staan die er net 2 min opstond, voor 125.00 das nie duur zeg,en die vrouw reed er nooit op.. Dus die is die nu aan het ophalen in zoetermeer man kerels als ze wat in t hoofd hebben... dus ik zeg hoe zit het met de verzekering? ja dat vergeet die helemaal te vragen8) sjah haha nou ik heb maar even gebeld met die mevr van t ding, t is wat he kerels.. Spruw is tog met meerder vlekjes?
Nog geen nieuws van J2J? Wie is hier de buddy hiervan ? Lizz, dikke knuffel meid! Sam, weer een rotnacht gehad? Dikke knuffel meid! Es, das een topnacht! Wat sneu van der stoelgang...glycerinesuppo's voor baby's is ook een optie... Zo hier gaat alles goed met ons gezinnetje! Zoontje lief slaapt goed, eet goed, poept goed en is nu overdag al wat meer wakker...ligt dan mooi te kijken en is erg rustig...! Aan iedereen een dikke knuffel die het nodig hebben!
Elea; We hebben zeker een vol programma! Maar als je goed plant lukt het allemaal wel! En Carlijne ligt toch 75% van de dag te slapen. En Noa Lynn slaapt ook ´s middags 1 a 2 uurtjes. Hier; Net even naar een speeltuintje geweest. Maryl heeft zich weer kunnen uitleven... Zo leuk om te zien....
Hey! Over de elec handkolf, ik koop hem over van iemand, 60 euro. Dan kan ik Fynn aan de ene borst hangen en de andere kolven. Het is echt niet normaal hoor, mijn melkfabriek, aaaaaaah. Ik lek de hele dag, maarja vraag en aanbod kloppen tuurlijk niet door het dubbele kolven. Ach ja... Nancy, ah Case 39, die heeft mijn zwager er bij ons ook opgezet. Ben benieuwd wat je ervan vond. Ik ga em morgen maar eens kijken dan. Vanaaf wat vrienden op visite namelijk. Mama chan, ik kan je niet helpen daarmee, maar volgens mij kan spruw niet ontstaan van kunstvoeding toch? Ik dacht iig alleen van BV. Haha en yep mannen als ze het in hun hoofd halen dan ben je er mooi klaar mee ! xx
Ach ok, dan zullen we helaas moeten wachten tot ze zelf online kan komen...maar denk wel dat ze al bevallen is !
Tmnkooijmans, veel plezier! Hier vandaag een emo dagje. Het is namelijk vandaag 4 jaar geleden dat we ons 2de dochtertje hebben moeten afgeven ! Maar gelukkig is mijn gezin er om me op andere gedachten te brengen...het blijft je toch altijd bij he...
elea gezellig een lotgenoot dikke knuffel. sue waarom kolf je dan zoveel?persoonlijk zou ik nooit tweexehands kolf kopen.vaak kun je niet alles uitkoken dus niet erg hygienisch. spruw is idd meestal meer volgens mij maar kan elk kind krijgen ook fv hoor.is een schimmelinfectie. pippo fijn dat t zo goed gaat.bedankt zit er behoorlijk doorheen zo langzamerhand.
Bah bah bah Nancy, vind dat ook zo goor! Volgende keer wel wat van zeggen hoor, want als Luuk spruw krijgt zitten jullie met de gebakken peren. Ohhh wat een heerlijke nacht weer, toppie! Fijn dat het zo goed gaat met Max Suzanne! Heerlijk Einneh dat Mark het zo goed doet! Nee toch Elea de foto's kwijt! Sjonge zeg wat balen... Veel plezier in de binnenspeeltuin! Super Pippo dat het zo goed gaat met zoontje lief! Wat een verdrietige dag meis, dikke knuffel! Dikke knuffel Sam! Hier; ff stad ingeweest en boodschappen gedaan. Manlief en ik even geluncht, erg gezellig. Luca moest flesje in de stad, ben ik toch zijn voeding vergeten! Gelukkig DA op de hoek en snel nieuwe gehaald, maar vind mijzelf zo dom...
Sue knuffel voor jou, naar blaasontsteking zeg en verstopping Sam je was veel wakker zeg, knuffel Hier de difrax fles geprobeerd, en nu snapte ze hem. Niet 1 keer verslikt of gespuugd.Ze deed er ook veel langer over. Ze wou vanmorgen elke paar uur voeding, tot net. Vindt dat soms nog lastig met wanneer nou weer die fles geven, als ze bijv net heeft gehad, en dan 2 uur later weer wil voor iedereen een knuffel, kan het verder ff nie bijlezen
Hey Es, als haar ontlasting continue hard is dan moet je wat meer water bij de melk doen dan normaal. Dus ipv bijv 90 plus drie schepjes.. 100 plus 3 schepjes doen.