juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    eline maakt iet uit meid best begrijpelijk dat je af en toe onzeker bent hoort er nu eenmaal bij blijf je instinkt volgen en dan komt het allemaal goed meid...

pippo dikke knuff meid zon dag blijf je zeker altijd bij fijn dat je er niet alleen voor staat ...

spruw door iemand zijn vinger in de mond nee volgens mij niet alleen als die gene een schimmel bij zich draagt dan wel ..maar idd je moet gewoon met de vinger uit zon uks zijn mond blijven ...

sam en nog iets kunnen bij slapen vandaag??

mannen..hier wel een man die het wel eens over neemt uit zich zelf maar ik ga niet van hem vragen als hij uit zijn werk komt dat hij ook nog eens voor haar in de weer moet ..denk als je beide werkt dat het dan anders is maar hij doet het wel zonder te vragen...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel, Ik heb bijna 2 uur gelegen maar na een uur, toen ik eindelijk bijna weg was, werd rinze weer wakker en daarna lukte t niet meer :( !!

Hier net zo schattig: Jildou aaide rinze op zn neus begon hij prachtig te lachen :D !! Slapend dat wel :p

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi mamma's,

Laatste dag juli en we zijn erbij die nog niet bevallen zijn he?!

Vandaag gepraat met mannetje en schoonzus en besloten om maandag even de huisarts te bellen. Want ik voel me gewoon niet happy en voel niet wat ik moet voelen voor Tijmon.
    M'n huilbuien worden ook niet minder en het lukt me niet om de dingen positief te zien.
    Ik herken mezelf niet zo, ik ben normaal altijd positief en huil bijna nooit. Ik wil genieten van mijn kleine man maar het lukt me niet.

Werd vanmorgen trouwens wakker met een nat shirt, doorweekte kompressen en nat beddengoed!!! Wow...ze waren echt overvol! Auwie!!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heel verstandig Lizz! Niet te lang doormodderen want daar word je nog ongelukkiger van en kan je nog minder van Tijmon genieten!! Dikke knuffel meid!! Lijkt me heel naar zo!!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, meis ik wil je echt niks aanpraten maar alles lijkt mij te wijzen op een PD... goed dat je de HA gaat bellen meid, dat is al een hele stap! Trots op jou.. Niet dat ik een PD had maar psychisch erg in de war en die stap heeft bij mij toen 3 jaar geduurd. Dus petje af meis.. Heel heel veel sterkte

@Sam, ah gos, dat had ik willen zien, die 2 schatten bij elkaar en dan een lach :D

@Eline, je mag alles vragen he daar zijn we voor! ;)
    En lang leven de Difrax, goed gedaan!

@Hier, Het is hier weer krampjestijd en nu ze iets gezakt zijn, krijgt hij de fles. Wat een krijs-bedoening weer pffff :(
    Hopelijk slaapt hij zometeen, is voor hem en ons ook beter, arm jong :(
    Eten was lekker, ook al was het in etappes ;)

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Lizz: meis, wat lijkt mij dit naar. Goed dat je er over praat en zelf ziet dat het niet goed gaat met jezelf. Verstandig om hulp te zoeken!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk ook dat dit de eerste stap is, zelf zien dat je je niet goed voelt. De tweede dat je naar de ha gaat! Top!

Nancy sterkte daar!
    Jildou is heel blij met Rinze. Elke ochtend komt ze onze kamer binnen en roept ze: aaah Rinze :D !! HAHA!!

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Vind het ook best moeilijk om toe te geven dat het niet zo lekker gaat.
    Het voelt ook heel erg als een falen. Ook al zegt iedereen dat het super gaat en ik het goed doe.
    Dus denk dat dit een stap in de goede richting is.

Hier beginnen de krampjes ook te komen. Zo sneu als je hem dan hoort en weet dat hij pijn heeft.
    Heb gelukkig een hele lieve man die een geboren pappa blijkt te zijn en veel van me over neemt.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh heerlijk Lizz dat is wel fijn!!! Kan me wel voorstellen dat het zo voelt idd!! Je voelt je iig niet happy dat merk je hier al wel, laat staan je man!!

10. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat heerlijk Sam dat Jildou zo gek is op haar kleine broertje. Rijk gevoel lijkt me dat.

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Lizz: meis, wat lijkt mij dit naar. Goed dat je er over praat en zelf ziet dat het niet goed gaat met jezelf. Verstandig om hulp te zoeken!

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou, ik heb geen vast programma meer. Hij heeft daarstraks 160 gedronken en nu weer 130. Liam krijgt ook nutrilon voor hongerige babies! Ik ga toch ff a.s. maandag aan de kinderarts vragen wat ik nou moet doen, want afspraak bij cb is pas volgende week maandag. Bij Ryan gaf ik m ook gewoon melk als hij het uitschreeuwde.. je kan moeilijk een uur naar heel hard geschreeuw zitten luisteren! In de avond doet hij het trouwens wel netjes, om de drie uur 100. Misschien als ik dan 120 geef dat hij wat langer wegblijft, haha.

Ik zit trouwens af en toe wel even in een dip. Hebben jullie dat ook?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook zo! Moet zeggen dat me dat ook wat door de dagen sleept!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lizz wat goed van je dat je hebt gebeld meid ..vind ik heel knap van je dikke knufff..

sam oh wat lief van jildou haha ..

nancy klinkt lekker wat jullie gegeten hebben komme wij aan met onze pizza hahaha..

hier zo bezoek wel gezellie verder een rusige middag gehad heerlijk met onze meid gedanst en muziek geluisterd...
    doen jullie beebs ook al zo goed volgen ?? hier volgt ze je al een paar dagen echt goed met haar ogen en reageerd echt al knap op stemmen ..

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hier ook een volger :D Zoo leuk :D !! JIldou wilde nooit iets missen en deed altijd haar hoofd omhoog en haar beentjes omhoog.. Buikspieren trainen ;) !! Ben benieuwd of Rinze dat ook gaat doen.. Al was Jildou toen iets ouder...zal zo eens even kijken :D

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #2556 Es09, 31 jul 2010
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
    wij hebben brood gegeten.. Vin had geen trek en ik ook niet (what else is new ;))

hier nog steeds een slapende Naomi.. ze werd ff wakker, pakte ik haar op liet ze me toch een enorme boer :D en hup ze viel weer in slaap..

Nancy; sterkte met de krampen meid..

Lizz: Ik heb het soms ook hoor, moeite met toegeven dat het niet lekker gaat.. je voelt het toch als falen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is! Ik hoop voor je dat de HA iets voor je kan betekenen!

hier gaat het het ene moment echt superr.. en het andere moment is het balle!
    Naomi kan zo 4 uur achter elkaar slapen, maar ook 4 uur achter elkaar krijsen en brullen.. tis zo moeilijk soms, en geen pijl op te trekken!

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Lizz: Je doet er heel goed aan hoor! Ik ga maandag ook naar de ha. Ik denk dat het bij mij geen PD is, maar eerder mijn omgeving.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ook voor jou sterkte mamaT!

Jildou was 6 weken oud toen ze dat ging doen! Dus dat duurt niet lang meer ;) !! Rinze is ook sterk in zn nek dus het zal mij benieuwen :D !

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MamaT, jazeker hier bij tijd en wijlen last van de mommy-blues...

@Angel, nou pizza is ook heerlijk hoor! :D
    Hier ook een volger met zijn sterke nekkie, heerlijk :D
    En leuk dat filmpje op je Hyves met die muziek, genieten he :)

@Es, same here, hier is het al vanaf uurtje of half 6 ook ellende weer :(:(

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Ja irritant is dat he.. het ene moment heb je een super rustige baby die lekker slaapt en het andere moment krijsen ze je oren van je kop en zijn ze niet te troosten! Heel vermoeiend..
    Ik snap dat een baby vaak huilt.. ik had ook niet verwacht dat mijn kind bijna niet zou huilen, maar dat hysterische gekrijs.. dat gaat door merg en been, en maakt je zo onzeker !!

Al moeten wij blij zijn dat ze het overdag doen en 's nachts heerlijk slapen! :)

Deel Deze Pagina