SUE: spannend!! zet hem op! Kikker: meid he eindelijk is ze er dan he geniet maar lekker Eline: hmz die van jou mag zich ook laten zien Slechte slapers: dikke knuffel en de reswt ook!!! Hier zoe aar bed gedaan in dr nieuwe puckabby, nou wat een verademing is dat ding weer zeg! ze valt zo fijn in slaap en rustig(omdat ze dr handjes nie vrij heeft zal straks een foto maken als ze dr in ligt met het ding, deze is heel kindvriendelijk in tegen stelling tot andere bakerzakken! Ze kwam 00.30 laatste fles en toen weer om 5.00
Kikkert: Gefeliciteerd met Chayenne!! Top gedaan.. Sue: Ahnee meisje toch,, je lijkt potjandrie mij wel , had zo gehoopt dat het in ieder geval veel sneller zou gaan dan bij mij... jij gaat vast die 10 dagen niet halen.... Zet hem op Knuff
Kikkert, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En nu al thuis! geniet van je kraamtijd! Sue, succes, zet hem op! MamaT, heel veel sterkte! Dat was weer kort maar krachtig, Luna zet het alweer op een brullen
Kikkert: gefeliciteerd met jullie dochter!! sue: zet em op meid.. nog even!! hier; een heerlijke nacht gehad.. naomi om half 1 de laatste fles gegeven (ik sliep al om half 11 maar had de wekker gezet) en daarna hebben we geslapen tot half 7 om half 7 de fles gegeven.. 100cc opgedronken en toen naast ons neergelegd op de voedingskussen en doorgeslapen tot 9 uur! heerlijk!!!
Lieve "Juli Mama's", We willen graag t stokje overdragen aan jullie. Bij ons zijn nu alle dames bevallen. 22 meisjes en 25 jongens Heel veel succes dames namens de juni mama's! En alle dames die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd! Liefs "De Juni Mama's"
Kikkert, man en Dylan, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Chayenna!! Geniet ervan! @Suekes, spannend! Zet 'm op, er komt dan vandaag nog een babytje bij!! @Bubsie, wat een scheetje is Djesslyn, hele leuke foto's en wat een haartjes heeft ze al, zo mooi! @Es, wat een schattige foto onder de douche, haar hele gezichtje laat zien dat ze dat wel prettig vindt. Vannacht ook alweer zo goed gegaan, wat fijn!! @Sam, schattig filmpje van Rinze! @Mammachan, fijn dat jullie kleine meid het goed doet en Den je goed helpt. Dani moet vast nog even wennen, komt goed hoor!! @MamaT, jeetje zeg, heel veel beterschap voor jou en Liam! @Mirie, fijn dat de CTG goed was! @Nancy, volgens mij komt een ontstoken naveltje vaker voor en is er niet direct spoed. Ligt denk ik ook aan de ernst van het ontstoken zijn, maar als je twijfelt zou ik even bellen. @Dithje, jouw man kwam er mooi vanaf door de overhemden te laten liggen, hij heeft dus wel door dat dat de lastigste zijn om te strijken, heel gehaaid . @Eline, fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt! @Roosje23, alle juni mamma's zijn dus bevallen, allemaal gefeliciteerd en lekker genieten! Nemen het graag van jullie over . Zie trouwens dat het aantal meiden en jongens niet gek veel scheelt. @hier, gisterenavond was ik ineens misselijk en helemaal niet lekker, dacht ik krijg de griep. Mijn eten wilde niet zakken en alles was teveel. Heb gelukkig redelijk geslapen en voel me nu nog wat duf, maar als ik zo douche is dat hopelijk beter. Wel verschrikkelijke last aan mijn onderkantje, dat wordt er niet beter op. Vandaag officieel 40 weken, eens zien hoeveel dagen ik er over heen ga.....
Jippie Lucky, naar huis vandaag! Wat heerlijk Kikkert dat jullie ook al thuis zijn meis! Lekker genieten van elkaar en van je kraamtijd! Spannend Sue! Hoop zo dat je vandaag je baby in je armen mag houden! Hoe is het met jou Goldy? Whihihi Eline, jij kan dus lekker smikkelen op kosten van Nestle? Lekker hoor en zeker netjes! Heerlijke nacht Es! Dank je wel Roosje! Hier; zometeen even met Luca wandelen in de hoop dat hij in slaap valt... Hij heeft nl niet zo'n zin in slapen en dat had ie vanochtend na z'n fles van 06.15 uur ook al niet. De kraamvisite van maandag belde af, mijn oom en tante zouden komen met hun kids. Blijkt dat de oudste kinkhoest heeft. Ben ik even blij dat ze daar op tijd achter zijn gekomen!
kikket van harte gefeliciteerd met jullie dochter ..eindelijk he nu lekker genieten meis... sue zet hem op meid hele dikke knufff.... hier net een half uur wakker ...onze mop heeft van half 2 tot 7u doorgeslapen en toen tot nu dus mams heeft hier ook heerlijk bij kunnen thanken van de nacht niet slapen.. kom straks nog ff aan nu eerst ff na onze mop ....
@Kikkert, meis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Jeeeeeeeeeeh eindelijk, heerlijk zeg! Nu genieten en bijkomen @Suekes, ach meis toch En nu vliezen gebroken O meid dan gaat het vandaag hopelijk beginnen! whiiiiiii spannend meis en heeeeeel veel succes!! En vanmiddag zijn wij op pad dus geen internet tot mijn beschikking als buddy..... Hopelijk is Angel in de gelegenheid Want nu gaat het snel he, jij gaat gewoon vanmiddag bevallen En je hebt groot gelijk hoor met dat Hyves! Toen ik aan het rommelen was, had ik dat er ook op gezet, dus herkende het hihi @Dithje, WOW zeker goed dat je het nu weet!! @De rest, dikke knuffel!!!!!! @Hier, werd om 10.00u wakker gebeld door mijn vader maar niet erg want om half 11 moet Luuk zijn druppels en 11u de fles Bas gaat zo met hem douchen en vanmiddag verjaardag van Bas zijn nichtje, dus zijn eerste verjaardag Ben benieuwd.. Hij mag boven liggen slapen maar daar is het altijd een kinderbende, dus zal mij benieuwen of dat gaat werken Nu ff bakkie thee
Ik wil graag de site even updaten met de baby's die geboren zijn.. ik hou het allemaal niet meer bij hoor Dus wil je de gegevens van je baby aan mij door PB-en, dat zet ik het erop!!
Lieve Kikkert & Husby, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Chayenna. En is Dylan al een trotse grote broer? x
Kikkert, kikkert-man en Dylan. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Chayenna
buddy nieuws.... ik ben thuis in afwachting van de weeén maar nog niks ..als ze komen dan terug en anders morgen 8u inleiden dus weet nu precies waar ik aan toe ben..knuff aan iedereen ... nancy spannend luuk zijn 1e verjaardag ..zo te lezen ook een goede nacht gehad??? dithje ohh lekker ff aan de wandel !! ik wou dat ik ook kon wil zo graag maar mijn lichaam werkt nog niet mee helelaas.. en luca nu wel aan de slaap of ?? gelukkig dat ze er op tijd achter kwamen zeg ..dat wil je nu niet hebben bij die kleine luca... eline wat netjes zeg en ohhh zo lekker choco mmmmhahah... hoe is het nu bij je?? heb je uk alweer wat meer gevoelt?? j2j gefeli met je 40wk ... sam gelukkig een redelijke nacht maar ik duim dat je nachten vanaf nu beter worden meid kan jij ook iets beter bij thanken ...knufff... uhh je had ook een foto geplaatst toch? wel een schatje hoor.. uhhh volgens mij heb ik iedereen gehad anders sorry ...
Kikkert,man en Dylan gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Chayenna!!! lekker genieten nu! @suekes kom op meid! vandaag wordt je mama
es als ik op de site wil kijken doet hij het niet?? had je de gegevens van mij al ??? anders stuur ik je pb ..