Ja dat deed ik dus ook, zat er echt meer bovenop dan ik dacht . Had het zelfs niet eens echt door zeg maar dat ik me er eigenlijk best wel veel tegenaan bemoeide Na een half jaar was ik een keer aan het klagen dat ik het allemaal maar 'alleen' moest doen en toen heeft Steef mij even de ogen geoepend door aan te geven, dat ik het ook niet echt helemaal uit handen 'wilde' geven. Dat ik hem door hem constant 'aanwijzingen' te geven het gevoel gaf dat hij het niet goed genoeg deed... Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling, ik was net zo onzeker als hij eigenlijk... Daarna ging het wel beter en heb ik hem veel meer zijn gang laten gaan (met wat ontroerende en lachwekkende situiaties als gevolg ).
Ja Pippo, dat kan ik me voorstellen dat je haar geboortedag nog haarscherp op je netvlies hebt staan, zoiets vergeet je nooit meer... En het is eigenlijk toch ook haar verjaardag, dat is ergens toch ook wel een hele mooie dag, ondanks het verdriet wat deze dag met zich meebrengt. Ik stuur je nogmaals een dikke knuffel... Liefs Elea
Hier L.yvia van 0.00 tot 3.50 en dan tot 7.15 Dat is voor haar doen echt een luxe, want normaal gesproken moet ik er een uur eerder uit. Lekker dus! Lisette, we gaan over 2 weken al! Eerst naar NL want daar woont mijn familie en dan naar FR want daar woont Steef's familie. Een hoop heen- en weer gereis dat wel, want mijn zus en ouders wonen 2 uur rijden van elkaar vandaan en in FR gaan we ook zowel naar Parijs als naar de kust. Maar we hebben een auto gehuurd, dus dat komt wel goed. Ja Dithje, ik heb hele leuke cadeautjes gevonden, dus volgens mij ben ik wel klaar. Ik ga nog 1 keer terug voor een soort Russische poppen, je weet wel van die poppen waar dan kleinere poppetjes inzitten. Maar dan in Arabische versie; een man met daarin zijn 5 vrouwen, gesluierd en al! Echt lachen joh! Liefs Elea
Hey meiden! Hoe is het hier? Bij mij alles goed, Fynn heeft alleen wat vaker gebruld vannacht, maar ach, slapen we vanaaf wel weer bij. Ik kom even wat foto's spammen, had ik nog beloofd! xxx Sue Bekijk bijlage 90140
ik kan de fotos niet zien op mobiel. elea supernacht hoor!kan helaas niet hetzelfde zeggen bijna 5 uur slaap in totaal.brak dus.mn ouders komen zo gezellig.maareerst douchen.
Hey Sam, hier ook maar een uurtje of 5 gehaald, ietsje minder leuk, maar ach... Ik had nog even kunnen slapen nu maar vanwege een drankje tegen verstopping moet ik nu de hele tijd naar de wc rennen hahahah. Dikke knuffel en hoop dat je vandaag nog wat kunt inhalen! xxx
goedemorgen allemaal dithje ohh heerlijk dochen met de kleine man alleen dan weer jammer van het huilen ..knuffff.. verder wel een goede nacht gehad?? nancy ja dat vind ze zo heerlijk he de muziek aan en lekker zingen en dansen hahah.. doen we vaker bedankt nog voor je reactie lief.. hoe was je avond en nacht met luuk?? sue wat een kanjer he? maar dat had ik al gezegt op hyves bij deze nogmaals haha.. heb je voor jezelf iets voor de verstopping??? balen meid hoop dat het snel op gang komt...knuff sam weer een slecht nacht meid dikke dikke knufff voor jou kan je hard gebruiken... eline wat een super nacht voor je doet de mams goed elea hoe is het daar ?? zo te horen wel aardig he? is het nog zo warm bij jullie??? hier kwam caitlin pas om half 8 schrok ervan haha.. gister avond was gezellie en een leuk rokje gehad voor cait met een shirt en een paar schoentjes zo lief hier een foto...
Mogguh dames! Luuk is al precies een maand vandaag!! Jemig, wat gaat dat toch hard Vannacht kwam hij om 4.00u, Bas fles gegeven, toen om 8.15u, ik fles gegeven en toen wilde hij niet meer slapen. Nog even in ons bed genomen en ik las dat je nu al een beetje aan de gang kan gaan met muziekjes en rammelaars en hij reageerde helemaal enthousiast op de muziekjes van een speelte, zo mooi om te zien! Vandaag lekker niks, even rust in de tent voor de kleine man @Suekes, wat een prachtmanneke is het toch! Fijn dat je verstopping over is, al is naar de wc rennen ook niet alles @Angel, wat een superschoentjes zeg, helemaal mijn smaak ook! En om half 8 Wow hier is half 7 de max @Sam, hmmmm 5 uurtjes is niet veel en je was al zo moe Veel plezier straks met je mem en heit (zeg ik het goed? ) @Elea, lekker nachtje! En wat een reis zometeen naar NL en FR, maar wel voor een heeeeel goed doel @Eline, jij ook al van die heerlijke nachten, houden zo meid!
Goedemorgen!! Nancy: Gefeliciteerd met Luuk's eerste maand!!! Sue: Prachtige foto's van je kanjer! Hier kwam Naomi vannacht om 05:00u toen heeft ze een uur lang flink liggen brullen! Toen weer in slaap gevallen tot 08:00u, toen de fles gedronken en vrijwel weer gelijk viel ze bij me in slaap.. en toen hebben we samen doorgeslapen tot 10:00u, en toen heb ik Naomi in bad gedaan.. en nu heeft Vincent net de fles gegeven, want tot 12:00u wachten ging niet meer, mevrouw was zo aan het krijsen toen ze uit bad kwam Ze ligt nu bij Vin, dus kan ik mooi ff douchen!
nancy ja ze zijn echt super vinden het zelf ook een super leuk kado ... hadden we ook nog niet gehad ... wat goed van luuk nou half 7 is ook een prima tijd toch? hier normaal ook tussen 6 en 7 hoor maar dit is puur een vergissing geweest van der denk ik hahaha.... deze hadden we ook nog gehad ook zo mooi echt iets voor ons maar je moet er van houden natuurlijk...
@Es, Dank je wel! Een uur liggen brullen vannacht, das minder En lever haar nu even compleet over aan Vincent vandaag, gaat dat lukken? en wat een geweldige foto's weer! @Angel, ja ook mooie tijd hoor, mij hoor je niet klagen! Ik vind het hartstikke gaaf die print! Hier ook een Ed Hardy (net zoiets) luiertas en ikzelf heb ook een Ed Hardy shirtje, dus helemaal leuk
hai hai! Was gisteren te moe om hier te komen. We kregen opeens een andere kraam, Klaasje uit Staphorst. Need I say more? Daarna dacht ik wel zonder middagslaapje te kunnen en nog boodschappen gedaan, was echt kapot. Dan is het wel zwaar om nog BV te moeten geven... Maar vanaf 19:00 met Vigo meegeslapen en vanmorgen om 8:30 was ik er weer... Net laatste bezoek kraam gehad, ook weer klaar Bevalling is nu precies een week geleden en ik ben alles weer aan het herhalen. Zo braken nu ongeveer mijn vliezen haha! Kom later bijlezen hoor!
Es; Leuke foto´s! Vooral die met dr vingertjes vindt echt mooi! Jammer dat Noami weer een uur heeft liggen brullen.. Sue; Super die foto´s!! Nancy; Alweer een maand oud.... Elea; Lekker hoor! wij gaan volgende week ook lekker weg! Hier; Net nieuwe babyfoon gekocht! Met camera... Eigenlijk is het overbodig,maar kon het toch niet laten.. De kids zijn heerlijk aan het spelen. Zo Carlijne weer voeden. En straks nog even op visite ergens.
Zooo wat een heerlijke nacht Eline! Douchen is echt heerlijk met de baby, gewoon eens proberen. Whahaha Elea die poppen, subliem! Heerlijk zeg dat L.yvia zo goed geslapen heeft vannacht... Wauw Sue wat een mooie foto's en wat een mooi mannetje is Fynn! Dikke knuffel voor je slechte nacht Sam! Cute die schoenen Angel! Wow zeg, pas om half 8! Whaaa die romper, geweldig! Gefeliciteerd met Luuk's eerste maand Nancy! Ohhh heerlijk nachtje zeg, wat een toppertje. Ahhh wat gaaf zeg dat hij zo lief en leuk met de speeltjes heeft gespeeld! Mooie foto's Es! Oeps Guppie, klaasje uit Staphorst... Hoop dat het een beetje is meegevallen! Super nieuwe babyfoon TMN! Veel plezier vandaag... Hier; heerlijke nacht achter de rug! Luca had om 00.00 uur laatste fles gehad en kwam om 04.30 uur weer. Daarna weer prinsheerlijk gaan slapen, toppertje! Tot ongeveer 07.00 uur en toen begon meneertje te jengelen. Heb hem bij ons in bed gelegd en toen heeft hij nog heerlijk een uurtje bij papa en mama gelegen. Vanmiddag naar mijn mams want die is jarig!
joehoe Hier ook een top aaf gister, ze heeft gewoon liggen slapen dus ik had rust! Vannacht om 3uur en weer uur kwam ze. weet iemand of dat spruw zeer doet? zoë heeft nog maar 2 vlekjes gelukkig! Nu gaan we fietsen doegie