Ik heb weer wat geknutseld hoor... Bekijk bijlage 90216 Deze foto is vers van de pers trouwens! Van vanochtend!
He Nancy; is Luuk weer aan het krijsen Nee toch he! Hier is er net 1 stil.. EIN-DE-LIJK!! Weet je.. ik wil niet heel lullig zijn natuurlijk, maar ik ben soms wel ''blij'' dat ik niet de enige ben die op z'n tijd zo'n krijsende baby heeft.. Toch het idee dat je niet de enige bent geeft wel een schrale troost
Meiden weer ff een vraag. Navelstompje lijkt er bijna af te vallen, maar daaronder zit geel beslag. Het ruikt een heel klein beetje als je er dicht bij komt. Is dat normaal?
Ladies, ik kan denkelijk ook nie achterblijven met het plaatsen van een foto. Ben alleen bang voor pottenkijkers. Hier is hij dan: En heb ik mijn best gedaan?
Mooie foto van Carlijne TMN en leuk in elkaar gezet! Is normaal hoor Eline dat er geel beslag onder het navelstompje zit en dat het iets ruikt. De foto is niet zichtbaar MamaT! Ben erg nieuwsgierig, dus kom maar op.
@Dithje, gefeli met je mams! Wat fijn zo'n nacht! Was dat incententeel of gaat het al beter? @Pooh, dikke knuffel voor jou... Niet makkelijk zo'n dag lijkt me... @Nancy, mijn collega doet dat herhalen nog bij elke verjaardag en haar oudste is al bijna 9... @Marsim, wat een prachtmeid! @MamaT wat goed dat je man wat meer geholpen heeft!!!! Das een beste knul (toch???) al! Ik ben ook niet zo van de foto's, maar zal er binnenkort ook 1 hier plaatsen. @Es, tuurlijk is dat niet lullig! Ik schaamde me juist dat Ymke zo makkelijk was, en kan Vigo ook niet bepaald moeilijk noemen. Maar hee, Ymke maakt het als peuter meer dan goed, dus wellicht is Naomi dan een zonnetje Hier; heb net weer gekolfd, mn ene borst stond op springen en die is niet aan de beurt straks. Viel me vies tegen, ruim 50 cc uit beiden. Moet het kolven ook gestimuleerd worden? Neem toch aan dat Vigo veel meer binnen krijgt, anders groeit hij toch nooit zo lekker. Was wel een mooi geel kleurtje, dus lekker vet! Wel anders dan die waterige witte zooi bij Ymke! Straks weer visite, bleh! Ik vind dat toch niet het leukste onderdeel van de kraamtijd hoor...
Mamt wat een schatje Guppie, ja gek he als je daar bij stil staat, van een week geleden. Had ik van de week ook snachts. Visite, ja heb er ook niet altijd zin in, had nu 5 dagen achter elkaar visite, je bent dan blij als je een dag niks hebt. Wanneer hebben jullie de kleine in de auto meegenomen in de maxicosi? Wij gingen vaak een ijsje halen bij de mac, zijn dan in een half uurtje weer terug( mc drive) maar vroeg me af of dat al kan, of dat het niet zo goed is. xxx
eline; de kleine ging hier al in de auto bij 4 dagen.. toen moesten we van het ziekenhuis naar huis! de maxi cosi's zijn ervoor hoor! alleen mogen ze er geen uren inzitten! dus lekker een ijsje gaan halen hoor!
Ik zit trouwens wat te denken.. Naomi brult zo vaak na haar fles.. nu net weer en bleef ze ook maar smakken.. dus ik denk; miss heeft ze nog honger.. dus ik maak 30cc bij, ze drinkt het helemaal op en valt direct in slaap en is stil! nu krijgt ze nog steeds elke fles 100cc (6 flessen per dag).. misschien is het wel te weinig morgen gaan we naar het cb.. ben ook benieuwd wat ze weegt... maar ik denk dat ik haar vanaf nu maar 120cc aan ga bieden.. dat is toch niet gek??
hallo meiden.... sorry maar ik krijg het ff niet geregelt om hier ook nog te reageren op iedereen. dylan is momenteel super opstandig (logisch natuurlijk) maar das best zwaar, daarbij doet het voeden ontsettend veel pijn door de spruw (vooral het aanhappen) en dan mijn rug ook nog die niet echt mee werkt. verder gaat hier alles wel goed hoor . ik ben er snel weer vandoor want de kids liggen beide te slapen en manlief gaat nu ff mijn rug masseren (of ja masseren een poging doen tot ) knuffie voor jullie allemaal
Es, hoe meer voeding je geeft, hoe meer er omhoog komt! Bij Ymke moest ik de flessen klein houden en ging ik al snel over op voeding voor hongerige babies. Ik heb Vigo ook al 2 keer zijn eten zien "herkauwen" en hij rook toen zuur uit z'n mondje Ik hoop maar dat ik hem die keren de laatste slokjes teveel opgedrongen heb en dat hij teveel dronk. Zou het echt jammer vinden als hij ook reflux heeft...
Es, geef je ook van nutrilon? daar staat toch op dat ze van 3 tot 3,5 kilo 6 keer 100 moeten. En van 3,5 tot 4 kilo staat er 5 keer 135. Is ze al niet zwaarder als 4 kilo? Kim drinkt nu ook al over de 600 op een dag.