juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hier een opstandige peuter en een hele lieve kleuter ;) Maar dat wil ook nog wel eens andersom zijn. Is net hoe de wind staat volgens mij :p Mijn middelste is juist altijd de gemakkelijke, maar de laatste dagen is ze even haar grenzen aan het opzoeken. Dus de bankschroeven maar een beetje aangedraaid :D Mijn oudste is juist degene waar we altijd meer moeite mee hebben en die is nu echt een engel...

Ikzelf heb 1 of ander virus te pakken. Overgeven en aan de dunne :p Blèch... En ik heb morgen een sollicitatiegeprek!!! :( Nu maar hopen dat ik me dan weer beter voel!

Marsim, wat een poppie is Isa zeg! Idd wel erg sneu dat infuusje he.

MamaT, leuk dat we Liam nu ook hebben leren kennen :D Het is echt een lekker binkie hoor! Wat een leuk pakje heeft hij ook aan!

Liefs Elea

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier niks lieverd, het weer buiten is om te huilen (regen) ;)

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zowwwwww :$:$:$ Naomi heeft hier een ongelooflijke poepbroek kado gegeven!! :D voor haar wel een opluchting denk ik..

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @MamaT, prachtig mannetje! Goed gedaan :D

@Es, nee Luuk is een engeltje vanmiddag :$ Ik doelde op het weer buiten, het regende net ;)
    En volgens mij mag Naomi allang 120cc.. Luuk drinkt dit aal een week of 2 om de 4 uur en gaat schoon op :(

@Elea, beterschap! :(

@Kikkert, sterkte daaro!

@Guppie, 50cc per borst, is toch weer 1 voeding :D (Ik kwam namelijk aan met 5cc per borst ;))

@Eline, mag gelijk al in de maxi cosi hoor, als ze er maar niet langer dan 2 uur per dag inliggen...

@Hier, filmpje gekeken en wat een vreselijk stomme vage film zeg!! ;) "Bad lieutanant" vooral NIET kijken ;)
    Luuk ligt al vanaf 12 uur te slapen zonder een kick :$ Hij moet zo wel zijn fles ;) wakker maken? Wat denken jullie?

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; 12 uur zijn laatste fles gekregen, dus nu 4 uur ertussen, zal ik hem wel wakker maken ;) Hopen dat ie hem slapend drinkt en dan daarna weer in slaap valt..

Hier al de hele middag een wakkere Naomi.. ze valt wel bij ons in slaap, leggen we haar weg, en binnen een kwartier is ze weer wakker..
    Ze ligt nu ook weer te miepen bij Vin op schoot! *zucht* :( Nou had ze net wel een onwijze poepbroek.. Hopen dat ze zo weer in slaap valt.. en dan voor iets langer dan een kwartier..

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, whahaha efficient! :p Noami lijkt trouwens ook wel op Vincent hoor :$ In ieder geval het mondje 8)

@Hier, net Luuk half slapend de fles gegeven en ligt nu weer.. Beetje miepen over de babyfoon, dus ben benieuwd ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtige foto's gezien :D !!!

Marsim wat fijn dat jullie wat in rustiger vaarwater komen! Wat was er precies met Isa? En een prachtige meid!!

Guppie kolven moet je ook leren hoor!! Dit was een mooie opbrengst!

Voor degenen die hem nodig hebben, knuffel!
    Hier ben ik nu een uurtje uit bed. Heb 2 uur geslapen! Heerlijk!!! Rinze heeft vandaag ook rustig gedronken en ddat merk je meteen! Tijdens het toeschieten kan hij het niet aan en dan wordt hij zo onrustig, en ook veel krampjes dan! Dus hopen op betere nacht weer! Was vannacht nog niet geweldig!

9. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Es; Noami heeft het mondje van Vincent!
    Over die botenoptocht van gisteren:
    Vandaag gingen ze door Delft.
    Kreeg net een SMS-je van me vriendinnetje uit Pijnacker van mijn vriendinnetje, die was er wezen kijken.

Nancy; Is het SMS-je stond dat dr ook hard buien vallen...

Lastige peuter; Noa Lynn is helemaal gek van dr kleine zusje.
    Maar soms is ze echt een draakje,grenzen verkennen,dingen doen die niet mogen...
    Naar bed gaan ´s avonds is een DRAMA...

Hier; Net lekker op visite geweest.
    Gezellig gekletst,kindjes lekker gespeeld.
    Carlijne heeft heerlijk liggen slapen,en dr flesje op.

Groetjes!

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zo, hier net ook boodschappen gedaan. De kleine ligt nog lekker te slapen. Beetje moeilijk om te schatten wanneer hij zijn laatste voeding heeft gehad, want heb m beetjes bijgevoegd. Ik ga zo beginnen met dat johannes broodmeel-gebeuren... kijken hoe dat gaat.

Peuter: Ryan is helemaal verliefd op zijn broertje. Hij wil m vasthouden, knuffelen, kusjes geven, speen geven en melk geven. Hij is echt niet bij hem vandaan te slaan, maar dan ook echt overdreven.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Naomi heeft de mond van Vincent, dat klopt :D De rest ben ik! :p

Wij gaan lekker snacken. Vincent gaat ff patat en kroketten en frikandellen halen JUMMM!!!

Ik heb net een uur met Naomi op de bank liggen slapen.. was zelf ook weggedommeld haha..
    Nu slaapt Naomi verder in de reiswieg :)

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hoi!
    Ben er nog! Te druk (ahum) om iets te zeggen. Schoonmam hier hele dag, de mannen nr open dag fc groningen. Robbe was superblij, had het giga leuk gehad.
    Hier nog geen teken dat mijn holbewoner haar hol wil verlaten!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hallo allemaal..

Ben er weer even om te laten weten dat het hier kei goed gaat..
    Jayden weegt nu 4000 gr en zit op 6 voedingen van 110 cc, de laatste fles meestal rond 11 uur / half 12 en dan slaapt hij vaak door tot 5 uur. De krampjes zijn ook al veeeel minder dus dat is ook fijn. We hebben ook het meeste bezoek al gehad dus nu word het eindelijk wat rustiger hier en kan ik hoop ik ook weer vaker komen kletsen.
    Jayden is vandaag al weer 2 weken, wat gaat dat nu snel zeg! Terwijl die laatste weken zwangerschap zo slooom gingen!
    Ik geloof dat hier de kraamtranen gestopt zijn want ik ben de laatste daagjes gewoon lekker happy en niet meer gehuild gelukkig :D..
    Hoop dat het bij iedereen goed gaat en als het wat minder is dan alvast een dikke knuffel!!
    Hier nog een foto van mijn lekkertje, en ik kom snel weer wat vaker!
    Bekijk bijlage 90270

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ladies, zit een beetje te twijfelen of ik Liam moet gaan voeden. Wil vanaf nu gewoon 6 maal 120 doen, maar heb m daarstraks redelijk gevoed (misschien zelfs te veel).. dus zit eigenlijk te denken om te wachten totdat hij vanzelf komt. Wat vinden jullie?

15. tmnkooijmans

Goldy; Wat is Jayden mooi!!
    Fijn dat alles goed gaat!

Marj; Nog niet bevallen dus...
    Zou je het leuk lijken als de kleine ook op 3 augustus jarig is of niet?

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goldy; wat fijn dat alles goed gaat!! Wat een lief hummeltje! :)

MamaT; Ik zou hem dan lekker even laten slapen, slapen is geen honger denk ik dan maar, en omdat ie daarstraks ook genoeg heeft gegeten zal die ook wel geen honger hebben ;)

Naomi moet ook om half 7 weer de fles, maar slaapt nu ook eindelijk! Dus ik kijk het even aan, en als ze om half 8 nog niet wakker is maak ik haar wel wakker, maar laat haar voor nu ook lekker liggen!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj, hihi die zit nog goed :p !!

Goldy fijn dat het zo goed gaat!!!

18. tmnkooijmans

Maarten en Noa Lynn zijn Carlijne aan t voeden!
    Ziet er erg schattig uit!

Oh ja, Thijmen en Maryl hebben bedacht dan ze wel bij elkaar op 1 kamer kunnen slapen...
    Zal ik het doen,en dat ze dan iets later naar bed gaan,zodat ze echt moe zijn?
    Of niet?

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, bij jullie dus ook een meisje die regelmatig wakker is. Wij hebben het ook een tijd gehad. Ze lag toen ook nog bij ons op de kamer in een wieg. We hebben haar later in haar eigen bedje neer gelegd en dat ging al wat beter. Nu laten we haar ook elke keer 10 minuten huilen. Dan pakken we haar op en troosten haar. Zodra ze dan weer rustig is dan leggen we haar weer terug. Soms gaat dat uren achter elkaar zo maar we merken wel dat we haar beter kunnen troosten en het haar en ons een stuk meer rust geeft.
    Al geprobeerd? Anders zeker een aanrader!

@ Sam, ons kleine meisje is geboren dmv een keizersnede. Daardoor heeft ze extra vruchtwater binnen gehad, ze noemen het wet lungs. Toen ze geboren was heeft ze de eerste nacht bij ons gelegen en het viel me op dat ze erg snel aan het ademen was. Toen ik dat aangaf bij de verpleging hebben ze haar zuurstofgehalte in het bloed gemeten en die was ontzettend laag. Ze hebben haar toen meegenomen naar de kinderafdeling. Daar hebben ze ook nog bloed afgenomen en daar kwam uit dat ze ook nog een infectie had. Ze is er behoorlijk ziek van geweest. Toen we haar uiteindelijk mee naar huis mochten nemen heeft ze ook nog oraal antibiotica gehad voor 5 dagen. Daar is ze ook weer behoorlijk ziek van geweest.
    Nu alles gestopt is gaat het stukken beter met haar. Een hele opluchting. Nu is het echt een baby en kunnen we lekker van haar genieten.

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Marsim; onze kleine heeft voorlopig geen eigen kamertje!
    Wij wonen in een 2 kamer woning, die al heel lang te koop staat helaas!
    En we willen pas wat anders kopen als dit verkocht is.. dus zolang slaapt Naomi bij ons op de kamer..

Deel Deze Pagina