juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim jeetje meid! Arme meid!! Gelukkig gaat het nu goed! Super dat je het zelf opmerkte!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pffft nou wij worden ook aan het werk gezet hoor. Vigo heeft eigenlijk alleen van 1300 tot 1600 goed geslapen en verder hazenslaapjes en veel wakker. Hij krijst dan wel niet, maar dat zou wel anders zijn als ik mijn pink niet in zijn mond had... Nu ligt hij ook te jammeren in bed, maar ik werd er ook even moedeloos van. Ben ook bang dat als ik hem elke keer slapend in bed leg dat hij nooit leert zelf in te slapen en van zo'n kindje hebben we er al 1 ;)

@elea, succes vast voor morgen! Hopen dat je je beter voelt!

@Es, hahahaha dat zou zo mijn kerel kunnen zijn!

3. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Carlijne en Noa Lynn slapen.
    Straks de andere 2 nog.
    Die zitten nu naar de babyfoon te kijken,en ook nog eens een DVD te kijken.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    ff spammen hoor, wat een karakterkoppie he, kan een bekkies trekken ons ventje :D:D Lig elke keer weer in een deuk 8)

Bekijk bijlage 90283

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hahaha nancy, geweldige foto!!!:D

hier heeft Naomi 120cc op voor t eerst :) en tot nu toe nog geen gehuil.. *afkloppen*

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    kijk dan hoe Naomi ligt te slapen bij me nu :) heb zelfs 2 handen vrij om te typen achter de laptop :D:D

Bekijk bijlage 90293

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    WOEHOE! Pakt dus tot nu toe goed uit, helemaal top! :)

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hihihi geweldig! :D

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    arggggggg onze droger heeft het begeven!!! :x:x ALWEER!!!!
    Nu kopen we een nieuwe en geen 2dehands meer.. ben t nu zat!! :(:(
    Moet ik nu me natte was buiten gaan hangen.. *zucht* dat is niet meer droog voor morgen natuurlijk.. ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooie foto's dames :D !!

HIer ligt rinze lekker op mn buik :D

Es balen van je droger.. Voor jou vervelend, hier een zolder waar alles hangt, ik gebruik m alleen voor bed en handdoeken eigenlijk.

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, super dat ze het goed doet op wat voeding meer. Ik was inderdaad vergeten dat ze bij jullie op de kamer ligt. Leggen jullie haar wel regelmatig in haar bedje of slaapt ze veel in de wandelwagen of bij jullie?

@ Nancy, wat een heerlijk kereltje. Hier kan er ook één heerlijk gekke bekken trekken.

@ All, hier heeft Isa weer haar wakker momentje. Dat heeft ze bijna altijd s'avonds. We leggen haar dan wel elke keer in haar bedje maar ze blijft dan wakker en begint dan snel te huilen. Soms valt ze wel in slaap maar voor een paar minuutjes. Ach als ze de nachten nog goed doet hoor je ons niet klagen hoor. Ze kunnen niet de hele dag slapen he. Verder doet ze het geweldig en we zijn super trots op haar.

12. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Es; Leuke foto´s!
    Shit zeg dat je froger het feest begeven...
    Zou niet weten wat ik zonder moet,met 4 kinderen...

Nancy; Haha geweldig!

Hier; De oudste 2 boeven zijn ook naar bed...
    Carlijne ligt ook heerlijk bij mij.

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Ben aan het terug lezen maar reageer in stukken hoor want mijn geheugen laat me nog in de steek;)

pippo: dikke knuffel meid
    angel: wat een schattige schoentjes!!
    sue: wow wat een leuke foto's!!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, oooo wat balen zeg!! :(:(:(

@Marsim, ja dat momentje heeft Luuk ook vaak na zijn fles van 20u (dus nu) hij is nu even stil maar dat begint zo wel weer 8)

@Sam, vinden ze heerlijk he op de buik! Bas doet het veel omdat ik daarmee nog vaak last heb van de wond...

@Bellamano, alles goed?

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    dithje gefeliciteerd met je mams!
    Marsim: fijn dat het zo goed gaat met Isa en jullie je draai beginnen te vinden!! Mooie meid hebben jullie hoor!

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    guppie phoe visite vind ik ook totaal niks..
    Guppie en Kikkert Sam is ook heel opstandig, vooral naar ons voor Mink is hij super lief maar verder luisterd hij totaal niet en loopt buiten steeds weg:( Hoop dat het snel verbeterd..
    MamaT Prachtig ventje!

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    joehoe

nancy: ja ik zet zoë gewoon in de fietmand:D net zo handig:p(je snapt tog dat dit een geintje was he)
    aah meis, zielig dit zo he met luuk, hier weer stil:$ nja afkloppen:p
    Vannacht heeft ze om 3 uur eten gehad en toen begon ze ook te krijssen, ik heb dr beneden laten staan in de wagen;) bbyfoon erbij maar ik ben echt nie met elke kik na benee gegaan! ze viel in slaap zelf.Hier wil ze veel dr speen(hou ik nie van ) ma goed. als ze zo krijst ben ik bang dat dani wakker wordt:) t is echt een meisje hoor!!

Ela: nou de spruw is nie bijna weg, maar ze had maar 2 vlekjes was er op tijd bij, ma goed hoop dat het snel weg is:(
    Heb niet het id dat ze er last van heeft..

Marsim: aaah schatje!! fijn dat het beter gaat:D

tmnkooijmans: aaah schattig kaartje;)

Mammat: zo zeg goed van je vent, hier den stond ook ineens op vroeg:D mooie foto:D

Es: ik had dat id ook, ik doe nu 5x120cc +4 schepjes!! en mevr is veel beter te pas, hier ook een dikke poepbroek:p
    Nou komt het:::::: mijn moeder wou dr verschonen en had de luier al weg en toen liet ze dikke scheet:$ en boem poep mee:D hahahaha ze zat onder de poep:$:$:$:$ wij allemaal lachen:D
    aaah den zit ook steeds te gamen:) ma die van mij scheld en bekt de tv uit als het nie goed gaat:x

Goldy: fijn zo meid!!

Nou wij zijn wezen fietsen met den zn ouders8), naar een doolhof en waterpark bij ons in de buurt, ja ff foto spammen van mij op het vlot:p

Meiden ik ga op de bank liggen ff rust pakken, pffff wel zwaar hoor:) tot morgen:D

Voor iedereen een rustige nacht!!

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik met dani en den zn vader:D

nou toedels

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    nancy: fantastische foto zeg van Luuk!! Mink kan er ook wat van.. we noemen hem ook wel FRONZIE;)

Hier alles heel goed, zeker met Mink hij is zoo tevreden:). Vanmiddag alleen de schrik van mijn leven gehad, Mink verslikt zich vaak als mijn melk toeschiet en vanmiddag liep hij helemaal blauw aan DOODENG maar gelukkig na wat klopjes op zijn rug nam hij weer een hap lucht..

Ik ben verder toch wel erg moe maar heb echt een fijn weekend gehad omdat mijn man er was:) en hij kon helpen
    Sam luisterd de laatste dagen echt heel slecht en gilt alles bijelkaar als hij zijn zin niet krijgt erg prettig in een supermarkt of op straat.. Hij is wel echt mega lief voor Mink zooo schattig..
    Hebben jullie nog tips voor me want hij zit dan ook gewoon zichzelf in de weg.. En probeer nu zoveel mogelijk het "normale"ritme weer op te pakken en maak echt tijd voor hem alleen maar niets lijkt echt te helpen.. Zal alleen de tijd het doen?
    Ik vind het ook zo zielig als ik weer boos word maar ja hij doet echt dingen die niet kunnen en moet nu toch niet opeens alles toelaten?

Sorry hoor maar word er zo onzeker van..

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He meiden,

Wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren, want er is brulalarm!
    Mooie foto's voorbij zien komen:D... Ga afsluiten en Luca in slaap sussen en dan hoop ik zelf ook slapen.

Tot morgen, xxx

Deel Deze Pagina