juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Bye the way... stiekem zit ik er aan te denken de derde niet lang hierna te nemen. Meer van jullie de kriebels??

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai lady's!
    Hier een slapende Naomi vanaf half 8 :) heerlijk, hebben Vincent en ik ook wat tijd aan elkaar kunnen besteden en samen op de bank een filmpje gekeken!
    Ik ga nu afsluiten en nog even op bed tv kijken en dan Naomi rond 23:30 - 00:00 uur de laatste fles geven!!

We hebben trouwens bij Modern een nieuwe droger besteld en komt dinsdag al binnen!! :D

Slaap lekker, en hopelijk voor iedereen een goede en rustige nacht!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mamat nu t zo slecht met relatie gaat?toch?dan zou ik er eerlijk gezegd niet aan denken.verder kriebelt t hier sowieso maar dat is meer om het zwanger zijn.we zien wel wanneer nummer 3 komt.denk als jildou naar school gaat.maar goed ik beb eens eerder geroepen dat we weer wilden als jildou twee was.maar heb t maar een jaar volgehouden hihi.op dit moment wil ik voorAl weer wat betere nachten hihi.MOOI rinze is klaar nu hopen dat hij eindelijk in slaap valt voor paar uur!slaap lekker.

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Het gaat nu gelukkig weer iets beter. Ik stond net de afwas te doen en toen kwam hij binnen. Hij heeft een hekel aan afwassen, maar ik moest van hem gaan zitten. Ik had al genoeg gedaan, zei hij. Ennuh, hij heeft al een aantal keren aangegeven dat we snel een afwasmachine moeten gaan aanschaffen (dat hoefde van mij nooit). Even aanzien hoe het inderdaad gaat...

Es: Liam doet het vandaag ook goed. Hij ligt weer te slapen. Ik laat hem nog even liggen totdat manlief komt en dan gaan we m voeden en verschonen.. en dan naar bed.

Morgen trouwens met Liam naar de kinderarts. Ik ben benieuwd of hij nog ruis bij het hartje hoort. Ik heb manlief dit trouwens niet verteld. Ik wil eerst weten of het echt zo is.

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    I know... Herhaling!
    Ik forum vooral via mijn mobiel en als ik dan een bericht post en vervolgens op terug klik, wordt mijn bericht nogmaals gepost! Grrr!
    Ben wakker, bed was warm en Robbe kwam bij ons, had eng gedroomd. Tja, ikke wakker, baby hyper, last van mijn rug, dorst, kortom shit dus! Hoop zo afgekoeld te zijn (shitzeiltje cq waterdichte molton).

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Mijn banner doet raar trouwens!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oke mamat.en inderdaad erg spannend.

Marj dat is idd irr.en ook al zo zweterig sus hier geen zeil maar zweette ook zo.

Hier om 22 uur, 2.15 en 4.30 6.30 voeden dus was iets beter want erna is hij meteen gaan slapen.nu jildou wakker dus die erbij.

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

nancy haha die foto, hij kijkt niet erg blij. Gekke bekken kunnen ze trekken he af en toe

Es leuke foto, hoe is het nu verder gegaan nu je 120 cc gaf?
    Balen zeg van je droger. Die is nu onmisbaar he met al die babywas.

Marsim fijn dat alles goed gaat.

Sam, pff hoe houdt je dat vol zo vaak eruit om te voeden

Hier sliep ze ze van half 11 tot half 4, en toen van 4 tot half 8 , dus heb zelf 8,5 uur geslapen. Mag niet klagen vind ik.

Navelstompje viel er trouwens gisterenavond af, en ziet er gelijk veel beter uit.

DEnk hier ook regeldagen, soms drinkt ze 110 cc, en wil ze 2 uur later al weer. Ik probeer dat te rekken, maar lastig soms.
    Ben soms bang dat ze teveel neemt, en te snel groeit en dik wordt.
    Gisteren zat ze bij elkaar op 630 cc in 24 uur.
    Ga het morgen maar aan cb vragen als ze komen.
    Wegen die ook bij je thuis eigenlijk?

xxx

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Morgend dames! ben terug thuis.
    Was een gezellig weekendje. Gisteren een mooie boswandeling gemaakt.
    Heb dus als een roosje geslapen (op de nacht voedingen na ;))

Iemand een update?

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Naomi wilde gisteren na haar laatste fles ineens niet meer gaan slapen.. de laatste fles was 23:30 en we sliepen dus pas om 01:00 uur :$
    Toen kwam ze om 05:00uur vannacht, fles gehad en toen daarna sliep ze wel weer gelijk tot 08:00uur.. en toen nog even met mij lekker op bed geknuffeld.. en nu slaapt ze weer! :D
    Ik heb het idee dat 120cc gewoon veel beter is.. al heeft ze hem vanmorgen om 9 uur niet helemaal leeggedronken.. maar gisteren wel 2 keer, en vannacht ook om 5 uur.. dus dat geeft dan niet ;)
    Ik denk dat ze vandaag op het CB ook wel zeggen dat ze 120 mag, dus heb er wel goed aan gedaan.. ze heeft nu maar 1 keer gehuild na de fles, en normaal is het na elke fles feest, en nu ligt ze ook heerlijk voldaan te slapen :) dus ik denk dat het wel beter is geweest om meer te gaan geven!

We moeten om half 3 vanmiddag met Naomi naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze weegt! 8)
    En ik heb een heel lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil bespreken enz.. kan mij het schelen :p

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo zeg, dat was even een andere nacht! Normaal kan ik Vigo zo slapend wegleggen na een voeding, maar nu ging meneertje dus mooi niet slapen! Stomme krampjes ook (denk ik hoor). Uiteindelijk heeft hij een hele tijd tegen mij aan gelegen. Slaap is slaap denk ik dan maar, dan maar niet in z'n eigen bed... Nu ligt hij wel lekker bij te slapen en kon ik even douchen en mn eigen dingen doen.

Ben vandaag ook voor het eerst alleen met Vigo, wat stil opeens! Moet wel even wennen hoor...

@Sam, Rinze wil ook nog steeds zoveel aan de borst dus? Vigo gisterenavond om de 2 uur tot middernacht. Dat is toch geen honger meer? Ik vind het zo moeilijk, omdat mensen zeggen dat hij de borst niet als troost moet zien, maar ik snap niet zo goed waarom het erg is als hij last van krampjes heeft. Wat denk jij?

@mamaT, ik heb zeker nog geen babykriebels, vind het echt wel druk zat zo! Maar ik ben nog jong (28) en sluit zeker niet uit dat ik over een jaar of 5 nog een keer wil. Moeten we wel een groter huis hebben ;)

@Es, het gaat echt de goede kant op bij jullie he? Fijn hoor!
    En vraag ze maar lekker de oren van het hoofd op het cb, daar zijn ze ook voor toch!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie; Ja het gaat stapje voor stapje beter gelukkig! Ik merk dat ik nu ook steeds beter me eigen kind ga leren kennen..;)

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Eline dat het navelstompje van Kim is afgevallen! Hier werd Luca wel thuis gewogen door het cb. Weet niet of dat bij jullie ook zo is...

Heerlijk Petatje dat je het zo naar je zin hebt gehad! Vonden je ouders het ook leuk?

Succes vanmiddag bij het cb Es!

Hier; redelijke nacht gehad. 00.00 uur laatste fles en geslapen tot 04.00 uur. Flesje gegeven en toen ging het los;). Meneer had een subtropische verrassing voor mama en kreeg daarna de hik waar hij altijd helemaal hyper van wordt. Uiteindelijk bij mij in bed gelegd na een uur troosten/sussen en binnen 2 minuten sliep Luca... Overgepakt in zijn eigen bedje en heerlijk verder geslapen. Nu is het bal en wil hij niet slapen... Heeft om 08.00 uur zijn flesje gehad en slaapt nog niet. Ga dus nog maar even knuffelen!

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meisjes,

Gister ineens heel ziek geworden. Spugen en aan de dunne :p Blèch... En zo'n maagpijn joh! En toen wilde L.yvia nog niet slapen ook vannacht... Kon wel janken :( Vanmorgen een dosis paracetamol naar binnen gewerkt en toen naar mijn sollicitatiegesprek. Gesprek ging goed, maar helaas is het salaris echt niet goed 8) Dus dat gaat 'm zeker niet worden...

Nou meisjes ik ga even in bad met mijn poppetje...

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jammer Elea!

Ik ben even losgegaan met shoppen op het internet. Bedrag loopt opeens flink op met 2 kinderen hahaha! Ga m'n pinpas nu gauw opbergen, wil later deze maand ook nog gewoon de stad inkunnen ;):D

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; subtropische verrassing! haha :p
    En oww ja de hik.. wordt Naomi ook helemaal hyper van! fijn is dat ;)

Guppie; haha, ojeej, nu maar gauw die pinpas opbergen dan :p

Elea; Jammer van de baan en dan vooral het salaris, maar das wel belangrijk he ;)

Ik heb net besloten om vrijdag een weekendje bij me vader te gaan logeren met Naomi! Ik vertelde hem dat, en hij was helemaal door het dolle!! :)
    Mijn zusje is er dan ook, en die vind dat ook helemaal geweldig!
    En nog mooier.. kan ik eens een keer met Naomi samen in bad 8) Ow wat lijkt me dat heerlijk!!
    Er is dat weekend feestweek hier in de buurt, en Vincent wilde daar graag heen.. maar ik heb geen zin om alleen thuis te gaan zitten met Naomi, dus ga ik ook maar lekker de hort op!
    Kan ik ook mooi ff pronken met haar in mijn oude dorpje :D

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dames ik kom alleen maar even zeggen dat ik ff niet zoveel post want a) eerste dag met Luuk samen (Bas is weer werken) en ons ventje spaart mama niet op het moment ;)
    en b) mijn hele nek zit sinds gisteravond vast en ik verrek van de pijn :(:( Computeren zal daarom ook niet bevordelijk zijn :(

Kom af en toe wel even spieken hoor, fijne dag meiden!
    -X-

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje wat balen Elea dat het salaris niet goed is. Om wat voor functie ging het dan? Beterschap!!

Whahaha Guppie, jij hebt dus lekker shop aholic gespeeld;):D!

Een heerlijk vooruitzicht Es om samen met Naomi bij opa te gaan slapen, gezellig! Laat je Naomi dan 's nachts in de kinderwagen slapen of heeft je vader een ledikantje staan?

Hier; mama wint altijd:p! Luca ligt eindelijk lekker te slapen. Ga nu ff in huis aan de slag, hoog nodig. Met name de berg wasgoed wat zich aan het opstapelen is;).

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Auwie meis:(! Niet fijn die nek van jou en spannend zo'n eerste dag alleen met Luuk! Succes en sterkte meis en een dikke knuffel!!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Iedereen krijgt trouwens een dikke knuffel van Pooh!
    Ze knapt heel langzaam op door de ab, maar het houdt zeker nog niet over...

Deel Deze Pagina