nancy; Je kan het!!! Tjakkaaa!!!! En ik fluister Luuk wel even toe dat ie mama beetje moet sparen vandaag Meid, ik ben nu voor de 2e week alleen met Naomi, en ik weet al niet meer beter! Ik vond het ook doodeng de eerste dag, maar je komt er wel! Ook zonder Bas ben je een top mama! Sterkte met je nek meid! Dithje; Naomi slaapt daar gewoon in een ledikantje, mijn vader heeft een hele logeer baby-kamer gemaakt
moge!! hier rotnacht.. mink besloot even 2 uur niet te slapen.. mink wil ook wel veel aan de borst trouwens.. hier super gezellige ochtend gehad met Sam en Mink, Met Sam gekleurd en met de duplo gespeeld Krijg nu visite.. Ik kom vanavond ff op iedereen reageren ok.. Knuffel
Nancy, sterkte meid! Hoop dat je wel een beetje kunt genieten van jullie eerste dag samen! Onze grapjas hier slaapt nu opeens een gat in de dag! Lekker dan hoor hahaha! Ik ga ook maar eens wat doen. Van dat suffen op de bank word ik ook niet vrolijker...
Hier slaapt Naomi ook al weer vanaf 09:00 uur.. Die kinders ook.. de ene dag zijn ze alleen maar wakker en de andere dag slapen ze de hele dag Ik zit me nu zelfs te vervelen.. wil eigenlijk stofzuigen maar dat doe ik liever als ze wakker is.. ben zo bang dat ze anders ervan wakker wordt..
Goedemorgen! Zo wat gaan die dagen snel! kleine man is alweer een week! vorige week rond deze tijd zat ik tussen de 4 en 10 cm ontsluiting Vandaag voor de laatste dag kraam zal het wel missen! Hier gaat het verder prima, Mark is al 3860 gram dus dat gaat prima met memmie haar slagroom Vannacht heeft ie ons heerlijk laten slapen 23.00 2.00 6.00 8.00 Dus dat gaat ook prima! Ik zal ff teruglezen
Nancy balen van je nek, misschien kan je mannetje hem masseren als ie thuis is? Lijkt me ook spannend zon 1 e dag alleen, dat heb ik over 2 weken.
@ Es: CB is er om vragen te stellen succes vanmiddag ben benieuwd wat Naomi nu weegt! @ Guppie: ik kan me voorstellen dat dat ineens wel heel erg stil is. Ik kijk daar wel een beetje tegen op, vandaag voor het laatst de kraam en morgenochtend moet Wichard ff weg dan ben ik ook alleen...... Mark komt hier heel vaak 's avonds 2 of 3 keer om het uur en drink dan maar 5 of 10 min aan de borst. Net of moet ie voor de nacht wat meer hebben. Vanmorgen de kraam ff gevraagd maar het geeft nix dat ze dat doen, hebben ze blijkbaar nodig @ Dithje: Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad. Mark wordt ook hyper van de hik, moet er altijd wel een beetje om lachen @ Elea: Fijn dat je sollicitatiegesprek goed is gegaan, wel jammer van het salaris! en Beterschap! @ Nancy: he bah meid, sterkte er maar mee! @ Bellamano: bale dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! dikke knuf!
Hallo! Wordt als het goed is vandaag terug gebeld door de lactatiekundige... Anissa is sinds eergisteren (ik vroeg mijn moeder om eens mee te kijken en ze hapt zo aan mijn borst! ) regelmatig aan de borst aan het drinken! Hoop dat het zo door blijft gaan! Alleen drinkt ze maar aan 1 kant en valt ze daarna in slaap. Dat is op zich geen probleem maar ik kolf dus al geruime tijd fulltime en ik kolf maar steeds ongeveer 50/60 cc aan iedere kant dus als ze dan maar aan 1 kant drinkt krijgt ze toch veel te weinig binnen?? Ze melde zich ook niet eerder daarna, sliep zelfs 6 uur door vannacht! Alleen zijn haar luiers nu niet meer zo verzadigd dus dat is niet goed. Nu wil ik dus weten of ik naast de borstvoeding ook nog moet kolven en extra met de fles bij moet geven... Heb dus vanmorgen toch maar weer flesvoeding gegeven. Haha, drinkt ze eindelijk aan de borst, wordt je weer onzeker door andere dingen. En aangezien ze maar aan 1 kant steeds drinkt moet ik de andere kant toch afkolven en ben ik dus nog steeds zoveel tijd kwijt.. Ze is vandaag voor het eerst echt aan het lachen, ow wat heerlijk om te zien!! Hier trouwens een mannetje die heel veel doet met haar. Als ik haar vast heb komt hij haar ook "afpakken" omdat hij wilt knuffelen met haar Vanaf het begin verschoont hij ook al de luiers en geeft hij het flesje regelmatig. Sinds hij weer begonnen is met werken laat ik hem 's nachts wel meestal doorslapen. Niets te klagen dus Verder heeft Anissa nu wel wat last van krampjes, dat denk ik tenminste... Sinds een paar dagen is ze wat meer huilerig maar ze is op zich wel stil te krijgen/te troosten.. Wel had ze eerst bijna na iedere voeding een poepluier maar nu nog maar 1x per dag dus denk toch dat haar iets dwars zit want je ziet haar hele gezicht ook opeens vertrekken, ze kromt helemaal en dan komt er zo'n huil/schreeuw, echt zielig!
miss een rare vraag ???wat bedoel je precies met dik?? als ze straks een jaar zijn geweest tegen de 2 j zeg maar ja dan kan je er wel op gaan letten maar nu nog niet hoor ...als je dat wil doen ze thuis wegen...
hallo allemaal nancy auwii je nek miss bas ff masseren vanavond of een warme kruik? .. spannend he zon 1e dag alleen? komt vast helemaal goed meid.. sam nu al aan een 3e denken ? vind knap hoor jij liever dan ik hahah.. hier wel al gemeenschap maar we blijven gewoon oefenen maar geen beeb meer voor ons dithje oohh een goed nacht achter de rug heerlijk doet mams ook goed he? marj mooie kids ... hier weer druk druk maar gaat allemaal goed dus geen klagen hier ...ben al met mijn eigen ontwerp bezig die wordt morgen of woens gezet yoehoee ...
Hi meiden, Ik zal weer even wat van mij laten horen. Tja druk met de kleine he Lees al dat meerdere van jullie de eerste dag alleen zijn met jullie beebje omdat of de kraamhulp of manlief er niet is. Ook hier mijn eerste dag alleen. Tot nu toe heerlijk relaxt. Noƫlle doet het fantastisch. Wat een heerlijke baby. Ze slaapt en drinkt goed. Inmiddels na zeer intensief bezig zijn met het opgang laten komen van de bv doet ze het al 4 dagen ft op mijn bv. Daar ben ik superblij en trots op. Ze kwam gisteren/vannacht en ochtend om om 23.15 - 04.15 - 7.30 - 10.30. En tussendoor heerlijk geslapen. 1 maal speentje geven en zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Alleen de krampjes zijn af en toe wel heel zielig. En tig kleine spuitluierstjes vol. Vanmiddag ga ik even naar het CB om te wegen om te kijken of ze genoeg melk naar binnen krijgt. Ze vraagt niet om meer (kolf op reserve op te bouwen voor als ze een extraatje wilt) en meestal komt ze precies om de 3 uur. Dus waarschijnlijk is haar gewicht wel goed. Maar toch even checken. Al met al een tevreden baby dus een tevreden mama Ik ga weer genieten van ons daagje saampjes. Liefs van mij en allemaal geniet ze van jullie kleintjes. Ik probeer later bij te lezen maar kom weinig achter de pc omdat ik lekker mijn kleintje wil vasthouden x
haha Naomi wordt stil van dit liedje.. super cute! YouTube - Woezel en Pip - Ik voel me fijn (Dinand Woesthoff)
Hoi allemaal.. hier even ... ************BUDDY NEWSSSSSSSSSSS********* Mirie is vanmorgen om 7 uur smorgens ingeleid. Ze had zojuist nog maar 2 cm dus het kan nog wel even duren. ****************Einde bericht**************** Ik ga naar de kinderarts, ben er straks weer..
naomi is heerlijk vrolijk vandaag ze ligt heerlijk bij me woezel en pip liedjes te luisteren en heerlijk rustig om dr heen te kijken heerlijk genieten is dit!! zo zitten we erbij Bekijk bijlage 90433