Kriebels; Hier geen kriebels meer hoor. 4 kinderen is meer dan genoeg... En we zijn nu een compleet gezin. Es; Wat schattig! MamaT; bednakt voor je bericht! Mirie; Spannend! Hier; De kids sliepen allemaal laat gisteren,dus die hebben tot hal 8 geslapen! Mag in de krant! We hebben dus heerlijk geslapen. Maarten heeft dr om 6:30 uur een flesje gegeven,dus heb van 23:00 uur tot 7:30 geslapen! Je kan het maar nodig hebben.. Verder lekker zitten knutselen met de kids. Calijne ligt lekker in de kinderwagenbak te slapen. Ze heeft alle voedingen van de dag op. Dus ben 12:30 uur 140cc aan gaan bieden... Die ging er weer helemaal in..... Ze zal vrijdag wel heel erg gegroeid zijn bij t CB.... Heb nog wel iets leuks: De kids dachten dat Carlijne boven in bed lag,dus die gaan voor de babyfoon zitten,en zeggen: Mama Carlijne is uit bed gekomen,want ze ligt er niet in... Vond het echt grappig om te horen...
Balen van je rot nacht Bella, maar wel super dat je zo'n leuke ochtend met de boys hebt gehad! Ahhh wat een schatjes Marj! Joh die Marjolein, geweldig met die grote schoenen! Super Einneh dat het zo goed gaat! En tsja, die laatste dag kraamhulp is verdrietig... Maar komt goed hoor meis! Hoera MoederK wat ontzettend goed zeg dat Anissa zo wil aanhappen! Top hoor! Die stomme darmkrampjes toch ook... Hopelijk is ze daar snel weer van af. Heerlijk meis dat het zo goed gaat bij jullie en dat je mannetje ook zo lief is! Hoe is het verder met jou dan? Gaaf Angel!! Kom je het ontwerp nog showen? Hoeveel drinkt Caitlin nu meis? Bied jij al 150 cc aan? Woehoe Koekkie, Noelle vol op mama's bv! Super om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Ben benieuwd wat Noelle weegt! Lief Es! Heel veel succes en sterkte Mirie, spannend!! Thanks voor het doorgeven MamaT en succes bij de kinderarts! Super zo'n nacht TMN!
Mirie; spannend!!! Succes!! MamaT; Succes bij de kinderarts! Hier; Naomi weggelegd in de kinderwagen maar mevrouw slaapt toch liever bij mama geloof ik Ze huilt niet, maar is wel aan het miepen
dithje doe ik zeker heb er al helemaal zin in...cait doet het prima ja tussen door drinkt ze al 150 cc ongerveer 1a2 per dag maar nog wel 6 flessen per d 5 heeft mevr te weinig aan en ong om de3,5 uur ..en luca??
Kwam even voor buddynieuws kijken en BINGO @Mirie, meis zet 'm op, heeeeeel veel succes!! Super dat je ze ingeleidt hebben! @Hier, ff snel; Luuk spaart mama echt niet hoor Is al vanaf 12 uur aan het zeuren in zijn bedje BAH
Mirrie zet hem op, succes Angel, vraag me gewoon af of je niet teveel flesvoeding kan geven. Denk je dat je elke keer er aan toe moet geven als ze wil? Soms heeft ze bijv al 120 op, en wil een uur later alweer Es lekker dat ze vrolijk is vandaag. Kim is ook rustig, lijkt alleen soms of ze wil poepen en het komt niet. Had eergisteravond voor het laatst heel veel, iemand een idee of dat normaal is met flesvoeding?
Goedemiddag !! Ff kijken wat ik nog weet! Guppie, je kunt ze zovaak aanleggen als ze willen hoor, een troostslokje is niet erg! Zolang ze maar rustig drinken/ slokje nemen valt het met de extra krampjes dan wel mee.. Angel: Ooh ja eigenlijk wil ik wel 4 kids maar zover heb ik mijn man nog niet.. !! Nou ja, eerst Rinze maar wat ouder, want nog slechtere nachten moet nog maar niet Plus dat ik denk ik voorlopig ook nog niet ongi word ! VOoral met zo'n zuiperd als Rinze !! Eline: ja moet je nagaan dat dit een betere nacht was !! Hier wogen ze wel thuis van het cb! MoederK: Wat goed dat ze hapt !!! Denk dat ze wel genoeg krijgt hoor, anders meldt ze het wel EN KOMt ze wel vaker! Met drinken haalt ze er waarschijnlijk meer uit dan met kolven!!! Verschoon je ook tussen de borsten door?? Dan wil ze de andere kant misschien wel? Nancy: succes en sterkte met je nek! Laat je hem dan de hele tijd liggen als hij zo miept? Of zo nu en dan op de arm? Hier kan hij ook aardig miepen, maar dat wordt algauw krijsen. Meestal komt hij wel even op de arm dan. Maar weet niet wat Luuk liever heeft? SOrry als ik iemand vergeten ben !! Mirrie succes meid, zet hem op!!!
Eline wat dat poepen betreft is normaal met fv. Je kunt idd te veel fv geven aan je kind hoor. Alleen een x wat extra lijkt mij geen groot drama.. Maar ik ben geen ervaringsdeskundige wat dat betreft ! Hier is manlief even naar de poeisz. In ruil voor spaarkaarten kunnen we entreekaartjes voor naar dierentuin Emmen krijgen !! Dus dat gaan we doen, hopelijk deze week een dagje mooi weer! Altijd mooi, gratis dierentuin !! Verder baal ik beetje, heb weer last van m'n rug /bekken.. Gisteravond al een beetje, maar nu weer meer.. En mn 'nieuwe' fysio is nu net 3 weken met vakantie... Nou ja, maar even zien. Hopelijk valt het mee! Ooh ja Marj: Ik zag 2 prachtige kindjes En straks een prachtige 3e !! Es: Ze lag er mooi bij hoor !!
Wij gaan per vandaag zijn flessen ophogen naar 150cc! Om 12.00 uur heeft hij z'n eerste gehad en die ging helemaal op... Luca krijgt om de 4 uur. Gaat Caitlin met zo'n 150 fles de nacht in?
Jakkes Nancy! Hoe is het nu met Luuk, al rustig? Is normaal hoor Eline met fv. 1x in de 3 dagen mogen ze een poepbroek hebben. Is het minder dan even cb of ha bellen. Gezellig Sam naar de dierentuin! Is Emmen ver rijden voor jullie? Nee toch, niet weer je rug. Sjonge zeg... 1 behandeling dus toch niet genoeg? Hier; was hangt op zolder, 2e zit in de machine en strijkgoed aan de kant... Zometeen nog een beetje aanrommelen en opruimen in huis en dan ga ik eens even met een boek op de bank zitten, heerlijk!
ja caitlin krijgt om 12u de laatste en dan drinkt ze of 135 of 150cc enkomt dan pas tegen 7u maar nu al 2 dagen om half 8...maar ze gaat pas om 1u slapen he ff boeren en tutten hoort er ook bij he
Hoi ladies, Ben weer terug van de kinderarts. De ruis was niet zo hard, dus ze hopen dat het de volgende maand weg is en indien het dus een gaatje is vanzelf dichtgroeit. Verder hebben ze de kleine gewogen en gemeten. Kennelijk was de kleine bij de geboorte toch wat groter (het was een schatting), want hij was vandaag al 59 cm!!! In drie weken tijd 6 cm lijkt niet echt reeel, dus waarschijnlijk was hij toch groter.. om en nabij 55/56 cm. Ik vond het al vreemd, want ik had in het ziekenhuis kleding 62 voor hem en die waren niet zo veel te groot ofzo. Mirie heeft nu regelmatig weeen, dus hoop dat het snel gaat komen. Ik kan echt niet wachten..
Hallo ladies, Hier een juli mama voor de 3e keer! Mijn andere 2 zijn in juli geboren, en de 3e is afgelopen woensdag op donderdagnacht geboren. Ik probeer hier af en toe mee te lezen, gezellig. Groetjes!
hallo lieve meiden.... ik heb echt het gevoel dat ik veel mis hier *wie wilt mij even een up-date geven???* vanochtend zijn we even bij het weeguurtje geweest en chayenna was 80gram in een week tijd gegroeit ze weegt nu 3880gram (bij geboorte 4040gram en 1 week geleden 3800gram) ze is dus niet echt veel bijgekomen maar de vk komt morgen of woensdag ff langs (omdat zij op vakantie was) om chayenna te bewonderen en dan weegt zij haar ook nog eens omdat zij nl een andere weegschaal hebben dan het cb . verder druk maar alles begint nu wel een beetje een draai te vinden. liefs