ZO net is de verpleegkundige hier geweest van Kind en Gezin! Hij weegt nu 3760gram...en is dus op een weekje tijd 500gr aangekomen Dus de bv loopt supergoed! En het feit dat hij maar genoeg heeft met telkens 1 borst is super! Ook was ze erg onder de indruk ervan! Zoontje lief is nu alle 3 dagen toch zeker 2u of langer wakker en heel erg rustig...ook lacht hij al veel...de VP zei dat hij er erg voldaan en gelukkig uitziet...dus hoef me geen zorgen te maken dat hij wat uren tussen zijn voedingen laat, dat is een teken dat hij niet meer nodig heeft...volgende week dinsdag hebben we hier ook al een gehoortest! Maar ook hier moeten wij ervoor naar het consultatiebureau...ben zo trots op onze zoon...ze vroeg me dan ook of dit hetzelfde was als bij de andere kids, maar moet eerlijk zeggen dat zonntje lief nog rustiger is dan de andere kids... Gisterenavond om 22u20 laatste voeding gehad en pas om 05u volgende voeding...dan om 08u45, dan om 12u15 en om 14u30 even een slok (heeft wakker gelegen van 12u15 tot 14u30) van 3min en dan sliep hij al weer, maar dan kwam VP er net...dus terug wakker...lag hij op de weegschaal gezellig te kijken , rond 15u30 is VP dan vertrokken en in zijn parkje gelegd en slaapt nu nog! Denk dat ik ga beginnen kolven want mijn boobs staan echt op springen de hele dag door!
CB geweest.. alles was prima! mevrouw weegt 4300 gram en is 52 cm lang longen geluisterd, ogen gekeken, heupjes gekeken enz.. alles was prima. Alleen omdat Naomi tot 37 weken in stuit heeft gelegen krijgen we een echo met 3 maanden van haar heupen.. maar dat is standaard als ze zo lang in stuit hebben gelegen.. Ook vond die vrouw het heel slim opgemerkt van mij dat ze miss wel eens honger zou kunnen hebben en meer zou moeten krijgen dan 100cc.. dus ze vond het heel goed dat ik nu zelf over was gegaan op 120cc.. en ik moet zeggen.. het gaat vandaag echt fantastisch!!! Naomi is echt een model baby vandaag.. amper huilen, lekker slapen.. en als ze wakker is lekker rustig om zich heen kijken.. Zelfs bij het CB lag ze te slapen in mijn armen! Nu heeft ze net weer een fles op van 120 cc, en mevrouw is daarna een half uur wakker geweest zonder te huilen, en nu slaapt ze weer hier wordt deze mama heel blij van.. hopen op meerdere dagen die zo volgen!! Nou zei die vrouw ook dat we maar even aan moeten kijken maar ze verwacht dat Naomi snel genoeg naar de 140cc kan.. maar dat moesten we zelf maar even aankijken! Wel had die vrouw van het CB een foutje gemaakt volgensmij, want ze keek in Naomi dr mondje en zei; ik zie nog wel wat spruw.. maar ik kom nu net thuis en ging zelf nog eens kijken en was het gewoon melk resten wat ik zo weg kon vegen met mijn pink.. dus best een blunder van die vrouw vind ik Maar goed.. We zijn weer goedgekeurd.. en helemaal blij!!
Dank je wel Dithje. Ze is nu 4120, nog 100 gram te gaan en ze zit weer op haar geboortegewicht (moet ze zaterdag officieel wegen). Dat gaat de goede kant op want ze woog vorige week dinsdag nog 3850. De verpleegkundige neemt volgende week maandag de weegschaal mee om te kijken hoeveel ze dan weegt. We hebben goede hoop! x
Zo hehe, even mn handen vrij. Meneertje houdt me al bezig vanaf 15:00. Mag ook wel, want de rest van de dag heeft hij zo'n beetje liggen slapen. Ik ga toch steeds meer denken dat hij verborgen reflux heeft. Denk dat ik de verpleegkundige op het cb even ga mailen, met welke stappen ik moet ondernemen. Hij krijst het niet bij elkaar, maar er zit hem wel duidelijk iets dwars. Oh hij begint al weer te mopperen, ander keertje bijlezen dus!
Ik meld me ook weer even.... Lekker met de kids naar de speeltuin geweest. Daarna doorgelopen naar de Etos. Moest nl. nog een een aantal dingetjes hebben. Daarna even naar mijn ouders geweest. En patatjes gehaald,want we hadden geen zij om te koken. Die daarnet lekker opgegeten,en nu zijn de kids lekker aan het kleuren. Maarten is nog even het laatste stukje aan het behangen boven,en dan is dat ook maar weer klaar!
@ Sam: das altijd mooi, gratis kaartjes voor de dierentuin! sterkte met je rug en bekken! @ MamaT: fijn om te horen dat het ruisje al zachter wordt! 6 cm in 3 weken is idd wel veel..... @ Beingmommy: gefeliciteerd! en welkom @ Kikkert: fijn dat het zo goed gaat!' @ Pippo: jij geeft ook al van die lekkere slagroom! fijn dat het zo goed gaat! @ Es: fijn dat jullie door de keuring heen zijn gekomen @ Hier: net een zeer ontevreden Mark hier gehad. Gisteravond begon ie al wat met krampjes, vanmiddag weer heel erg.... zo zielig om te zien! heb ff getempt (moest toch nog) en ja hoor binnen een kwartier 2 volle luiers Hij ligt nu lekker in zijn wiegje, wakker om zich heen te kijken en schiet zo weer een luier vol hoezo het heeft me dwars gezeten ff verschonen
Gefeliciteerd BeingMommy! Fijn Kikkert dat alles goed gaat bij jullie! Is Dylan een trotse broer? Wow Pippo dat is echt goed gegroeid, super! Gaat lekker bij jullie, toppie!! Super Es dat jullie weer zijn goedgekeurd en dat Naomi het zo goed doet vandaag! Goed nieuws Koekkie, die 100 gram is er ook zo bij! Jeetje Einneh jij bent dus de verschoondienst vandaag! Mark weer tevree? Hier; een jengelende/huilende/krijsende Luca vanaf 16.00 uur, het houdt je bezig. Nog even een half uurtje volhouden en dan gaat ie lekker in badje, hopen dat ie daarvan kan genieten en gaat slapen.
Dithje & TMN; succes met badderen.. Hoop dat Luca er van kan genieten Dithje en dat ie daarna lekker gaat slapen! Hier; Net lekker lasagne gegeten en ik merk dat me eetlust weer een beetje terug komt! Naomi slaapt heerlijk! En ik ga lekker bankhangen.. Voor vanavond heb ik lekker een passoa jus d'orange gekocht Hoop dat ik er nog een beetje tegen kan na een jaar geen alcohol te hebben gedronken (dronk ook niet meer toen we bezig waren zwanger te worden) anders wordt het achteruit naar bed
@ Dithje: ja ik krijg bijna mijn diploma hij ligt nu lekker bij me aan de borst (typ met 1 hand ) en is zeer tevree gelukkig!
Ach, die slaapt toch wel 's nachts.. en anders hebben we Vincent nog die nuchter blijft want toch moet werken morgen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt
klinkt goed Es! ik heb hier ook wel weer zin in een biertje ofzo maar ben bang dat het erg hard zal inslaan..... en dat kan ik met de nachtvoedingen nog niet echt gebruiken..... hier nu een in coma liggend mannetje op mijn buik.... 10 minuten aan de borst doet wonderen!
hij moet eigenlijk nog ff boeren maar tja dat is slapend wel wat lastig..... dus nog maar ff lekker bij mem hopend dat ie zo iets wakker wordt en dan lekker de wieg in!
Ja beetje omhoog houden wil ook wel hoor soms.. slapende weg.. En anders zo maar proberen wegleggen zonder boeren als je m kwijt wilt !! Rinze ligt in de wagen te slapen !! Nu hopelijk voor een uurtje of 2? !!
Weer een vraag of anderen dit herkennen... Anissa spuugt wel eens wat voeding uit na het drinken. Gewoon mondjesmaat wat de meeste (?) kindjes wel eens hebben. Ook komt het er af en toe met een hele boog uit maar dit is pas een paar keer voorgekomen. Alleen sinds gisteren is ze opeens heel veel aan het spugen. Het blijft er steeds beetje bij beetje (vaak wel met een boogje) uitkomen en heb het gevoel dat het de hele voeding is die terug komt. Is vaak ook wat dikker, soms net dunne yohurt met brokjes ofzo.. Ze lijkt er in ieder geval geen last of pijn van te hebben... ?? Net of het erger is sinds ze aan de borst drinkt lijkt het wel. Ga morgen maar even naar het inloopuurtje van het CB.