pff ik weet soms niet wat ik moet met die voeding. Om 18.00 had ze 110 gehad, bleef honger houden, 20 erbij. Dus 130. Net weer brullen, dus nog maar 30 gegeven. Zal het morgen met het cb overleggen, want nu zit ze op 680 per dag
Zo, de badkamer is ook weer schoon... Maarten heeft er wel een berichtje van gemaakt zeg! De schat!! Sam; 4 woorden dan! Hahaha! Lesje fries! Ff kijken of ik het nog weet hoor! Heit,Mem,pake en euhmmmmmm.... Beppe!
jeetje wat hebben jullie alweer veel gekletst.. Alles keurig terug gelezen even kijken wat ik nog weet... ............... Veel goed gegroeide kindje.. SUPER Poepluiers: Mink echt wel 10 op een dag, niet allemaal even veel natuurlijk maar hij poept er flink op los Gehoortest wij moeten ook naar het CB toe, volgende week woensdag.. Mirrie: jeetje wat zwaar meid!! zet hem op!! Nancy hoe is je eerste dag alleen met Luuk gegaan?? Hier eigenlijk heerlijke dag gehad, natuurlijk gezellige ochtend met Sam en Mink en ook nog 2 wassen, keuken gedaan en beneden gezogen. Toen kwam de eerste visite aan, zag er erg tegenop maar was erg gezellig. Daarna boodschappen gedaan en toen kwam de volgende visite alweer was echt super gezellig Daarna lekker pannenkoeken gebakken mmmmh Sam ging zonder problemen naar bedje toe en nu lekker terug kunnen lezen.. Mink kwam vandaag elke 2 uur dus denk dat hij even wat bij moest tanken/regelen. Ook hebben we besloten dat we een weekje weg gaan over 2 weken, heerlijk!! Nu nog een pension regelen voor 1 van onze honden, hopelijk lukt dat nog..
Bellamano; Lekker een weekje weg! Wij gaan volgende week ook een midweekje weg! Ben er wel even aan toe. Lekker dagje hoor!
Zoo Bella doe wild !! Hoop idd dat je nog pension kunt vinden, t is bouwvak... Hmm hier 2 dagen geen gevloei meer en floeps daar was het weer vandaag..
Hoi dames ff snel, is gewoon echt niet fijn met die nek, dus iedereen een knuffel!!! Hier was het jengelen geblazen van 12u tot 14u, tussendoor ff snel kunnen douchen. Schoonmoeder stond om 11.30u op de stoep, terwijl ze weet dat 12u de fles is, dus uitgekookt :x Ik wil 'm gewoon zo min mogelijk prikkels geven dus reageerde heel mat. En o ja ze meldde ook nog even dat ze de sleutel bij zich had voor het geval ik niet open kon doen Had weer eens het lef niet om er wat van te zeggen maar Bas reageerde zojuist dat hij dat zou doen. LAAT ME GEWOON MET RUST! Voortaan gaat het rolgorijn naar beneden maarja als ze dan ineens binnen staat We zullen zien Nu is Luuk ook alweer bezig vanaf half 8.. ben benieuwd Tot later dames, auwie, dikke knuffel -X-
Nancy; Dikke knuffel... Hier hebben me schoonouders geen sleutel. Maar ben 1 keertje uit me dak gegaan... Noa Lynn was net stil,hun bellen aan,en ze begon weer... Daarna kwamen ze veel minder... Bij Carlijne komen ze wel,maar (gelukkig) veel minder..
Ga zo Carlijne voeden,daarna ga ik douche... Moet me ook nog scrubben... Daarna filmpje kijken denk ik... Dus tot morgen meiden! Groetjes!
Scrubse TMN! En leuke foto heeft Maarten geplaatst van jullie mooie grietje. Fijn zoveel kindjes weer door de keuring. Ze doen het goed zo te lezen. Hier moet ik volg. week dinsdag weer naar de kinderarts. Ben benieuwdm ze ziet er in ieder geval ENORM uit Dus dat gaat vast helemaal goedkomen Vandaag trouwens een primeur: De eerste echte lach van L yvia is een feit was zo blij! Ik maakte me stiekem toch wel zorgen, omdat ze maar niet ging lachen (en dat terwijl ik zo leuk ben ). Nou weet ik wel dat je er eigenlijk 2 maanden af moet trekken enzo, maar toch... Maar vanmiddag was ze weer lekker wakker, keek me aan en schonk me een stralende lach... Zo mooi, kon wel janken... Liefs Elea
elea: prachtig meis!! Lijkt me ook weer heerlijk, kijk er nu al naar uit!! Nancy dikke knuffel!! Jeetje als mijn schoonouders/moeder dat zouden doen??!! Ik zou gek worden, gedsie zit je toch echt niet op te wachten!! Fijn dat je man er wat van zegt hoor! Ik heb net lekker gedouched en het douche gedeelte gelijk maar schoongemaakt Nu nog ff een wasje opvouwen en dan met Mink richting slaapkamer, voeden en dan hopelijk snel (heel lang)tukken Tot morgen dames! Iedereen goede nacht gewenst!
Nancy; En daarom krijgen mijn schoonouders geen sleutel!! En misschien moet je toch eens een keer heel duidelijk tegen haar gaan worden.. dat heb ik ook 1 keer gedaan bij mijn schoonmoeder en nu weet ze precies hoe ik het hebben wil Sterkte met je nek!! Niet fijn! Hier; Gaat het echt fantastisch!!! Vincent heeft Naomi de fles gegeven van 8 uur.. daarna heeft ze heel eventjes gehuild.. Vincent heeft haar aan mij gegeven en nog geen 5 min later sliep ze in me armen Vincent gelijk: Ja hoor, dat is zeker toeval.. ze ligt bij jou en is stil en gaat slapen.. dus ik zeg; nee schat is geen toeval, dat is een moeder en dochter band Ik ga afsluiten en lekker in bed liggen.. Naomi slaapt heerlijk en die krijgt pas om 23:30 de laatste fles dus laat ik lekker liggen tot die tijd! Welterusten!!
elea ohh wat fijn dat ze gelacht heeft kan me voorstellen dat je diep van binnen toch ongerust bent meid dikke knuff .. nancy :x daar zou ik ook boos om worden zeg goed van bas dat hij er wat van zegt want je mag toch zeker wel een beetje prive leven dacht ik zo... knufff meid en sterkte met je nek hoop dat het gauw afzakt... verder mmmmm kwijt sorry mijn geheugen is nog niet optimaal... hier een foto die manlief heeft bewerkt met een nieuw progamma haha... kun je wel leuke dingen mee doen...nu al een mooie meid maar diep van binnen al een prachtige vrouw.
Es, ben jij met Naomi nog bij een osteopaat geweest voor de verborgen reflux? Ben wel benieuwd naar je ervaring dan. Wil zelf even afwachten wat de verpleegkundige terugmailt, maar ben bang dat er weinig aan te doen is icm borstvoeding...
sam wel gezellie 4 kids dus wie weet krijg je manlief nog zover ?hahah... maar idd zoals je zegt ff wachten kwa nachten mirie zet hem op meid ..niet fijn zo ..
Oeps Eline jij had dus jackpot vanavond? De boel schoon gekregen? Jeetje Mirie dat zet ook nog niet echt door zeg... Heel veel succes verder meis! Mooie foto van Carlijne TMN! Wat een heerlijk vooruitzicht Bella dat jullie nog even weg gaan! Weten jullie al waar naartoe? Nee toch Sam niet weer vloeien! Grrrrr:x... Bij mij is het sinds een paar dagen ook helemaal weg. Hoop toch echt dat het weg blijft. Een hele dikke knuffel Nancy voor je nek! Joh die schoonmoeder van jou, niet lief. Zou toch wat zijn dat ze opeens voor je neus staat in je eigen huis. Whaaaa Elea!!! Woehoe L.yvia heeft gelachen!! Kan mij voorstellen dat je er heel erg blij en emo van wordt... Whihihi Angel geweldig! Hier; Luca ligt heerlijk te slapen! Na z'n badje en flesje nog even lopen spoken maar daarna bij mams in slaap gevallen en nu lekker in z'n bedje verder tukken. Morgen wel even de ha bellen want hij heeft een ontzettende rochel en ademt heel erg zwaar... Toch even laten checken!