juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier drama vanavond.. huilen, onrustig, zuipen, spugen.. ik weet t niet meer.. heb m al in bad gehad, was toen lekker rustig daarna niet meer;) .. Net heeft ie ons bed en zn eigen ondergespuugd, zo'n grote boog is t eruit gekomen... Slaap lekker dames!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dikke knuffel Sam!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ahh joh dikke knufff meid

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Goodmorning :D

Ik heb de kinderen nog niet weggebracht, heb ze laten uitslapen, ze waren zo moe. Steef is deze week in Iraq, dus ben helemaal allenig :p

Ben gisteravond dan wel lekker productief geweest, is een voordeel als je geen afleidng hebt he ;) Heb namelijk 5 cv's de deur uitgestuurd :) Nu maar hopen dat ik positieve respons krijg, met hopelijk een gesprek!

Nog 10 dagen.... en dan ga ik naar Nederland!!!! Eindelijk weer groen, regen en normale temperaturen en natuurlijk eindelijk mijn fam en vrienden :D Kijk er echt al zo naar uit!

Liefs Elea

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #2845 Es09, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    goedemorgen!!

Sam: hopelijk is je nacht beter gegaan dan je avond!

Luca: Hopelijk is jou nacht net zo gegaan als gisteravond na het badje :) En goed dat je even de HA belt ivm het rochelen en zwaar ademen!

Elea: wat leuk dat je weer naar NL komt! Kan je even afkoelen :p

Hier; T gaat echt nog steeds super!! Naomi heeft de hele avond liggen knorren, en ik was zo moe om 23:00 uur dat ik haar toen maar de laatste fles gegeven heb ipv om 23:30 a 00:00 uur.. dus bijna een uur eerder! Maar ze kwam toch pas om 05:00 :) daarna weer heerlijk geslapen tot 08:00uur ;) na de fles van 05:00u heeft ze wel heel even liggen jengelen maar dat is te overzien ;) duurde niet lang..
    En nu ligt ze weer heerlijk voldaan bij me :D:D

ze is vandaag alweer een maand! :$

We kregen gisteren op het CB trouwens te horen dat naomi snel vordert.. ze kijkt echt naar dingen en luistert heel goed naar vooral mijn stem.. ze probeert me zelfs al te volgen ;)
    ennn ze lacht!! en niet als een stuiptrekking maar echt naar mij als ik op een hoge toon tegen haar ga praten..:):) zoo cute!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    o ja en vandaag komt me nieuwe droger! :)

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    en terwijl ik dat typ staat de droger voor de deur!! :D hij is er dus!!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Elea heerlijk over 10 dagen naar nederland zeg.

Sam hoop dat je nacht wel goed is gegaan meis, knuffel

Dithje ahh arm mannetje, wat zei de ha?

Es lekker dat het goed is gegaan. En wat super dat je droger er is.

Hier ook wel een goede nacht, van half 11 tot 3 geslapen, en toen van half 4 tot 7, en van half 8 tot 10.

Ik was kapot, tis toch wennen allemaal he.
    Vanmiddag komt er iemand van het cb , ben benieuwd wat ze nu weegt, en wat ze over de hoeveelheid voeding zeggen

xxx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Even snel, want ben ff niet zoveel online, heb het wat gehad allemaal.. Nacht was redelijk in vergelijking met de avond mag ik niet klagen. Wel heeft hij alleen maar tegen mij aangelegen, maar goed hij sliep. We gaan vandaag een osteopaat bellen want we hebben het idee dat er iets niet lekker zit bij hem. Hij is gewoon erg druk, wroeterig. Inbakeren heeft geen nut, dus dat is het ook niet. Heb meer het idee dat hij zich niet optimaal voelt en ook daarom maar weer wil drinken.. Het ligt iig niet aan de hoeveelheid bv.. Het is ook niet zo dat hij het uitkrijst van de pijn, maar vind hem ook niet 'lekker' overkomen..

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Nou mijn nek gaat IETS beter maar nog je van het :( De nacht was prima, hij kwam om 4u en om 8u. En ik doen nu de voedingen 's nachts omdat mijn mannetje weer moet werken en ik dus gewoon "uit"kan slapen.. Daarna heb ik hem in de tummytub gedaan en ben ik gaan douchen. Had alles in de douche gestald op de grond want anders lukt het me niet met die nek, maar ging prima :D
    Nu ligt ie in de box een beetje te loeren en ga 'm zo voeden want we moeten om 11.30u bij het CB zijn, ben benieuwd!
    vanmiddag krijg ik de nicht van Bas op visite met haar 3 meiden, drukke bedoening denk ik ;)

@Sam, ach meis toch, respect hoor voor jou!! Sterkte meis :( Hoop dat de osteopaat uitkomst bied...

@Es, jeetje wat gaat het goed! Houwen zo meis, super!! :) Fijn dat de droger er is

@Eline, redelijke nacht ja! En ben benieuwd naar bezoekje CB, succes!

@Elea, waar heb je op gesolliciteerd? Spannend!
    En lekker naar NL, al is het weer hier niet super hoor ;) Al kom je daar natuurlijk niet voor ;):D

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    sam; succes meid.. als jij denkt dat er iets niet lekker zit zal ik zeker bellen voor een afspraak..

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nancy; succes bij het cb! ben benieuwd! :D

even een vraagje aan iedereen.. hoe kleden jullie je baby? ik vind het zo moeilijk.. moet ik nu lange mauwen aan doen of korte mauwen enz..
    Hoe kan je dat het beste ''aanvoelen''?? hoe doen jullie dat?

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hoe is het hier??

Elea: Ooh wat leuk!! Je zult je familie en vrienden vast heeeeeeeel erg missen? En waar wil je gaan werken?

Sam: Als jij voelt dat er iets niet goed zit dan zal er ook wel voor 90 procent iets zijn. Kan het zo zijn dat de boertjes of krampjes hem in de weg zitten? Ze hoeven daar niet voor te huilen. De kinderarts raadde me gisteren Infacol aan. Het middel schijnt goed te werken.

Es: Ik zou Naomi niet te warm kleden. Ik heb wel iets met lange mouwen, maar geen jasje of dekentje ofzo. Het is vandaag ook niet zo super warm. Kleed je kind sowieso niet te warm.

Nancy: De bezoekjes aan het CB vind ik altijd best wel leuk. Je krijgt zo te horen of je kindje het goed doet of niet en je kunt je vragen kwijt. Ik mag a.s. maandag!

Mirie: Arme meid zit nog aan de CTG, heeft weer een veter met hormonen gekregen, maar het schiet allemaal niet op. Als het vandaag niet doorzet dan nemen ze morgen een rustdag en gaan ze overmorgen verder. Pfff, arme meid!

Hier: Eigenlijk niets bijzonders. De kleine ligt lekker te slapen. Ik ben wel heel erg moe.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaT het kan maar omdat hij t bij de geboorte even flink zwaat heeft gehad wil ik eerst uitsluiten dat dat t is!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    he dames, ff via mobiel manlief want internet eruit thuis. net bij ha geweest en was allemaal goed. rochel is onschuldig slijm in luchtpijp, longen schoon.

dikke dikke knuf sam. vertrouwen op je instinct meis.
    rest ook dikke knuf.

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey ladies,

@Sam arme meid! hopelijk helpt de osteopaat. *dikke knuf*

@Es weet niet hoe warm het is. Hier is het 22° en Laura heeft enkel een romper lange mouw en een broekje aan. En sokjes. Is misschien zelfs wat te warm voor haar.

@nancy en?hoe bevalt het alleen zijn met Luuk?

@mamaT wens Mirie veel sterkte van me! we denken aan haar! *knuf*

@Elea ja nog even en je komt terug naar NL. heb je het pakje al aangekregen? zal zo ff checken of de centjes er zijn ;)

hier:Laura heeft gisteren om 22u laatste keer gegeten. Rond 22u45 lag ze in haar bedje en heb om 00u de laatste keer haar tutje moeten geven. En dan was ze er pas om 6u30 :$ heb heerlijk geslapen! wat een verademing na de laatste nachten! misschien is de trend gezet :D

17. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Whaaaaaaaaaaaaa, ik had serieus een hele pagina volgeschreven en toen drukte ik blijkbaar op een verkeerde toets en toen was alles weg! :(

Ik had op iedereen gereageerd en zelf een heel stuk getypt.. :x

pfff, nu heb ik geen zin om alles nog eens te typen... :x :(

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @Elea heb de centjes gekregen! :D

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goedemorgen :D

Vandaag is de dag weer compleet anders. Vigo was meteen wakker na de eerste voeding, dus samen een beetje gekeuveld. Hij vindt het nog wel moeilijk als ik hem alleen laat liggen, dus dan maar samen wat op de bank. Toen de deur uit. Ik wilde de kolf wegbrengen en misschien nog wat boodschapjes doen. Ging echt super! Hij viel in slaap in de thuiszorgwinkel en heb daarna al mijn boodschapjes kunnen doen. Was zo trots als een pauw! Hij slaapt nu nog steeds, heb hem maar even overgeheveld in de box.
    Oh en vannacht was ook nog super! Hij werd om 03:30 wakker en daarna weer om 07:30, dus wat wil een mens nog meer :D

Kleertjes; Vigo heeft nog gewoon lange mouwen en lange broek, vind het niet echt weer voor blote armen. De regel is een laagje meer dan jezelf aanhebt (nou ja, regel...).

@Nancy, succes op het CB!

@Sam, balen dat het even minder gaat...

@Dithje, gelukkig niks ernstigs!

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik ga dadelijk naar het CB (inloopspreekuur) en dan zal ik proberen om straks nog mijn verhaaltje te typen...

Deel Deze Pagina