@ Nancy: dat lijkt me ook niet leuk steeds je schoonmoeder op bezoek, ik zou er geloof ik zo snel mogelijk wat van zeggen! sterkte er maar mee! Succes vandaag bij het CB @ Elea: ow wat lijkt me dat heerlijk de eerste lach! prachtig! @ Angel: leuke foto! echt een engeltje! @ Sam: he bah.... hoe is het nu met Rinze? Sterke er mee! @ Es: fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! @ Dithje: gelukkig niets ernstigs! @ Petatje: zo dat is een hele ruk! heerlijk! @ Guppie: wat een voorbeeldig kind! kan me voorstellen dat je helemaal trots bent! @ hier: Mark ligt heerlijk te slapen in de wieg. Hij heeft zich vannacht gemeld om 23.00 en daarna pas weer om half 4 en half 8! Heerlijk VK is net geweest voor de laatste controles, alles oke! moet wel ff wennen dat er geen kraam meer is maar gelukkig is Wichard thuis (heeft nu vakantie!)
Nancy en MamaT; ik heb gesolliciteerd op een baan als leerkracht op een internationale school. Ben benieuwd hoe het gaat. Kreeg net een bevestiging van 1 van de scholen waar ik heel graag zou willen werken binnen, dus dat is in ieder geval stap 1 he! Ik mis idd mijn familie en vrienden nu wel. Meer dan gewoonlijk omdat ik ze bijna ga zien. Klinkt onlogisch he maar zo is het wel Zal heel blij zijn als ik het geluk om mijn lieve L yvia straks mag delen met iedereen van wie ik houd... Petatje: mijn zus belde vanmorgen dat het pakje binnen is! Handig, want nu hoef ik geen zak mee te nemen in de koffer. Kunnen er weer wat meer cadeautjes mee En super dat de centjes er zijn. Had ik het dus toch goed gedaan met die codes Sam, naar je gevoel luisteren hoor. Je moederinstinct spreekt niet voor niets! MoederK, Grrrrr dat heb ik ook wel eens, alles wat je getypt hebt weg... super irri :x Kleertjes; pfff vind dat ook zo moeilijk om te bepalen wat ik L yvia straks aantrek in Nederland. Ze zal het wel koud hebben na al die hitte hier 8) Dithje: Wat enorm fijn dat Luca in orde is en het een onschuldige kou blijkt te zijn! Mirie, wat een lijdensweg joh... Beebje heeft echt geen zin he. Ik hoop echt dat de veter nu zijn werk gaat doen en je snel je kleintje in je armen mag sluiten hoor. Dat wordt nu toch echt wel eens tijd he! Liefs Elea
Lekker dat Wichard er is Einnuh! Kun je nog even doorkramen Fijn dat alles zo goed gaat met Mark. Ben je al helemaal aan hem gewend?
Oh wat leuk Elea, dat heeft een vriendin van mij een tijdje in Polen gedaan! Mooi dat je al een bevestiging hebt! Ik ga even in bed liggen, merk dat ik toch wel moe ben van mijn actieve ochtend...
Wat een moppie Elea!! Hier; was het even krijsen geblazen, maar duurde niet lang want ze huilde zichzelf in slaap na een paar min Vanavond krijgen we visite van Vincent zijn oma en tante.. (joepieee ) Is de moeder van zijn moeder en ik heb echt een hekel aan haar!! die tante gaat nog wel, maar Vincent zijn oma! ARG!!! heb haar nooit gemogen, dus hoop ook dat ze niet al te lang blijven plakken! En ik zorg dat Naomi net dr flesje heeft gehad als ze komen en hopen dan dat Naomi slaapt.. ''nee ik ga dr niet wakker maken''
@ Elea: Mark hoort er al helemaal bij! We kunnen hem beide echt niet meer wegdenken Ik moet alleen nog heel erg wennen aan alle geluiden die hij maakt, als ie wakker is, tijdens zijn slaap enz. maar dat zal snel genoeg leren
@ Elea: duim voor je dat stap 2 een uitnodiging voor een gesprek is! @ Es: ow dat klinkt niet als leuke visitie...... succes ermee! @ Guppie: slaap lekker!
Elea ik duim ook voor je. Wat is je meisje goed gegroeid zeg, knap kindje Hier na 3 uur weer brullen voor eten, ze had om half 11 115 op, en wil nu alweer. Eerst maar even in bad doen xxx
Eline; om de 3 uur is wel normaal hoor voor zo'n jong poppie! Naomi kwam tot vorige week ook steeds om de 3 uur.. Naomi kreeg altijd 7 flessen per dag 90a100cc.. Nu krijgt ze 6 voedingen per dag van 120 a 130 cc vandaar ook dat ze nu om de 4 uur komt.. Maar soms komt ze nog om de 3 uur.. alleen als ze slaapt komt ze om de 4 uur. Maar soms is ze 3 uur achter elkaar wakker en zit er ook maar 3 uur tussen de flessen.. De ene keer komt Naomi dus pas na 4 uur, en de andere keer na 3 uur al.. Honger is honger denk ik maar! Gewoon lekker om de 3 uur geven die 100 a 115 cc. En als Kim slaapt kan je kijken of ze de 4 uur haalt.. maar zo niet, maakt toch niet uit!? Hoe zwaar is ze? weet je dat? wat woog ze de laatste keer? dan kan je het zo uitrekenen wat ze mogen drinken per dag!
ha dames! Ik heb weer netjes terug gelezen maar ben echt het meeste alweer kwijt.. Sam: Hopelijk kan de osteophaat helpen, knuffel meid Elea: wow wat is ze gegroeit zeg!! eline: Mink komt ook wel elke 3 uur soms erder zelfs.. Snacht meestal tussen 3 a 4 uur Mirrie: Jeetje meid wat zwaar!! Hopelijk zet het nu echt door dikke knuffel en zet hem op! Es: Lekker dat het zo goed gaat zeg en dat jullie meisje zo tevreden is.. Jammer van de visite vanavond Ikk wou vandaag een "rustdag" houden voor Sam, Mink en mezel.. Lekker hele dag thuis en in de tuin geen boodschappen o.i.d.. Nou dat ging mooi niet door Sam en Mink wisselden elkaar af met huilen en dat al vanaf 5:00 uur vanmorgen. Ben gesloopt.. SAm ligt nu op de bank te slapen en Mink op mijn borst, als ik hem weg leg begint hij gelijk te huilen dus dan maar even gezellie bij me Krijg trouwens net een brief binnen van het CB dat ze morgen langs komen!! Nou moet ik dus een afspraak verzetten.. Hopelijk wegen ze wel maar voilgens mij doen ze dat niet thuis bij ons.. Liefs
HIer ook eentje die de ene keer na 3 uur komt dan weer 4 uur dan weer 4.5. Nou ik neem aan dat hij wakker wordt om te drinken dus ik voed m gewoon zodra hij erom vraagt. En inderdaad, als hij na 3 uur komt dan geef ik hem soms 90 (dus 100) en soms 12 (dus 130). Soms komt ie ook wel na 2 uur. De laatste dagen begint er wat regelmaat in te komen, maar we moeten maar even zien. Es, hoe bereken je dat ook alweer hoeveel hij mag drinken?
joehoe Alles gelezen, heb het erg druk gehad dus doe het ff zo Knuffel!!!!!!!!!!!!!!! Zoë ligt in dr eigen bedje, ik ben van plan om dr overdag in dr bedje te legge en s avonds in de bak ze moet wel wennen aan dr bedje daar is het haar plek! Zo dani is vandaag naar de speelboerij gegaan, ook een soort kdv, maar veeeeeeeeeeeel rustiger en maar met 8 kindjes max!! Dani is naar een gewone kdv geweest maar dr hadde ze 16 kids en dani kon daar niet wennen! te druk ook voor hem Nou ik belde net en hij vermaakt zich kostelijk nou daar ben ik erg blij mee De eigenaar is me oude baas, die dit is begonne ze heeft lkker met hem gespeeld in alle rust en hij vond het allemaal prima Wou alleen ff nie slapen maar toen ik belde sliep die Heerlijk Zoë reageert goed op de omneo, en krijst minder de spruw is nog steeds 2 vlekjes.. Ik ga wat dingen doen Mirre: arme schat zeg heel veel kracht toegewenst!!
MamaT: berekening = 150 -170cc per Kilo.. Dus bv Naomi weegt 4 kilo.. dan is het 4 x 150 - 170 cc en dat is dus 600 a 680cc per dag! Naomi krijgt nu 6 x 120 cc per dag en dat is 720cc maar ze weegt nu ook 4300 gram dus dan mag ze natuurlijk ook meer.. Met haar 4300 gram komen we uit op max 731cc per dag
Es vorige week was kim 3,5 kilo. Ben bang dat ze teveel misschien drinkt, als ze 7 keer 110 neemt bijv. Denk dat ze dat makkelijk opkan. Maar idd honger is honger. Misschien is ze alweer 4 kilo inmiddels, ze groeit volgens mij in rap tempo. Het cb komt zo, dus ik ga het maar vragen. Vind het zielig elke keer een hongerige baby
goeie middag.... ik heb 10pagina's terug gelezen maar internet doet vreemd dus reageren heeft niet veel nut want anders is dadelijk weer mijn hele verhaal weg . hier gaat het vandaag goed papa en dylan zijn naar opa en oma (die staan op een camping een paar km verderop) dus die vermaken zich daar wel. chayenna is vandaag wederom weer heerlijk rustig en tevreden. had ik jullie trouwens al vertelt dat ze doet lachen nu de 4de dag echt geweldig heel wijs kijkt ze om zich heen, maakt geluidjes en volgt alles wat beweegt....een kleine wijs neus . gisteren kreeg ik een telefoontje van een vriendin die opgenomen is in het zh ze is 32 weken zwanger en had weeen enz... dus ze heeft weeenremmers gekregen en longrijpingsspuiten, tis nu wel rustig maar ze verwachten niet dat het nog weken gaat duren. ik schrok daar wel ff van want tis toch niet niks (maar gelukkig zijn de overlevings kansen wel heel groot) @all knuffel
Als Kim 4 kilo is mag ze 600cc tot 680cc per dag drinken.. dus bv 6x 100cc en dan 1x een fles van 80cc En als ze echt zo hongerig blijft zal ik het eens overleggen of je niet over kan gaan op andere flesvoeding (je geeft toch flesvoeding ) voor hongerige baby's!
Eline; ik denk eerder dat Kim als troost zoveel drinkt als echt honger.. zal het toch eens met het CB erover hebben meid..
Eline: misschien is er meer aan de hand. Ik zou toch even kijken of er niet iets anders aan de hand is.
Schoonmoeder te koop!!! (of nee.. nog beter!! GRATIS AFHALEN) Argggggggg!! :x:x ff me gal spugen hoor!! heb het al niet zo op me schoonmoeder maar wat ze nu weer flikt!! Ze zou vanavond meekomen met Vincent zijn oma en tante.. nou ja prima. Ik had van de week al 8 uur afgesproken met haar! Stuurt ze me een sms net; We komen eerder.. Dus ik stuur terug; we hadden 8 uur afgesproken, eerder komt niet uit! Stuurt ze weer terug; waarom niet? Dus ik heb gestuurd; Jullie komen op visite wanneer wij dat willen en niet andersom! Krijg ik weer terug; Oke.. :x:x Echt ongelofelijk!!! Gaat er toch om hoe wij het willen en niet zij??? En dan ook nog smsen; we komen eerder! Niet eens vragen van joh is het goed als we eerder komen.. Heb alweer gegeten en gedronken!! :x:x Gelukkig was Vin het er ook niet mee eens, en gaat zijn moeder eens flink toespreken.. we zijn het echt zat! We gaan ook al niet meer bij hun op visite want ze roken gewoon binnen waar die kleine bij is! Terwijl wij gevraagd hebben om dat niet te doen.. nou ja prima.. dan komen wij gewoon niet meer naar hun toe! Jammer en pech voor hun hoor.. ik wil niet dat me kind in die stink geur zit! Ik rook zelf ook.. maar wel buiten!