Thanks Nancy voor de update! Woehoe meis, wat goed om te horen dat Luuk zo goed gegroeid is en het zo goed doet! Heerlijk zeg... Welk boekje heb je meegekregen dan? Hier net Regelmaat brengt Rust aangeschaft. Morgen maar eens beginnen met lezen! Slaap lekker!
En nog geen ooievaar... Wel al 2 nachten doorgeslapen tot half 7! Hopelijk zet dit door! Had ik nl bij andere 2 ook en beviel na ong 1 week goede nachtrust!
@ Pooh: Sterkte en beterschap! dikke knuff!! @ mammameisjes: ik kan zelfs op mijn buik slapen, als Mark beide borsten heeft gehad Ik kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vind om publiekelijk te voeden. Ik doe het wel, vind dat het er bij hoort! het kloofje wat ik gisteren had is gelukkig alweer goed hersteld, heb gesmeerd met bepanthen en een druppeltje melk na het voeden! hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! knuf! @ Dithje: he bah geen internet! moet er niet aan denken! @ Marj: succes bij de VK!
Einneh fijn dat het alweer wat opknapt!! Hier ook gewoon voeden hoor, hangt wel beetje af van wie er is, maar over het algemeen houd ik er wel rekening mee met m'n kleren ! Dus dat mn buik niet bloot hoeft ! Hier wat aan het twijfelen. Hij heeft dus vannacht redelijk geslapen, behalve dat hij na de nachtvoeding niet meer in slaap kwam omdat alles hem zo dwars zat. Na 1,5 uur eindelijk stil. Verder is hij net zelf in slaap gevallen zonder gemopper.. Dus weet even neit zo goed wat ik nou met hem moet.. Kreeg vanochtend een prachtige lach van hem !! Smelt !! Ene kant denk ik, wil het gewoon zeker weten, andere kant denk ik, valt misscihen toch mee?
@ Sam: kan me voorstellen dat je nu niet meer goed weet wat je moet. Voor mijn eigen zou ik geloof wel bellen en een afspraak maken. dan weet je het zeker! Knuff!!
*********BUDDY NEWS*********** Vanmorgen had Mirie nog 2 cm. Hoewel het vandaag eigenlijk een rustdag zou zijn, wilde de verloskundige vandaag een balon inbrengen. Mirie bleek nu 3 cm te hebben.. dus ze hebben dan eindelijk haar vliezen gebroken!!!! Het is nu dus wachten... Ik houd jullie op de hoogte. Ik hoop dat er nu dan eindelijk een einde aan komt, want ze heeft ook nog een baby van 11 maanden. Nancy: Mooi dat je weer goedgekeurd bent!! Sam: Misschien zat hem een boertje dwars. Die kleine van mij heeft dat ook weleens. Hier verder niet veel nieuws. Ik hoop deze week een groot deel van mijn kraamvisite te kunnen afhandelen. Zijn jullie allemaal al klaar? Ik heb trouwens voor a.s. vrijdag een afspraak bij de dokter om mijn HB te laten prikken want ik begin weer sterretjes te zien en verlies nog geregeld veel bloed. Daarnaast ook een afspraak bij de dokter, want ik heb nog veel last van mijn maag en kan daardoor helemaal niet eten. Twee beschuitjes per dag. Ik ben nu ong. 14 kg afgevallen na de bevalling plus de 20kilootjes dus ik zit nu op 34 kg. Ik vertik het om kleding te kopen totdat ik niet meer afval. Pff...
Marj: Bij jou mag het nu ook wel gebeuren hoor. Succes bij de Vk straks! Sam: Gewoon een afspraak maken, sowieso voor je gemoedsrust.
@ Mirie: succes meid!! @ Kraamvisite: hier verwacht ik nog best wel veel mensen (collega's en nog familie) maar dat komt door de vakantieperiode. Aan de ene kant vind ik het ook wel lekker dat het wat verspreid is, we hebben al diverse ochtenden en avonden lekker met zn 3tjes door kunnen brengen, heerlijk vinden we dat! @ MamaT: dat klinkt al een laag HB inderdaad! Jeetje dat is niet veel! hoop dat de HA iets voor je kan betekenen! Sterkte ermee! @ hier: zal zo de was ff ophangen, Mark ligt heerlijk te slapen in de wieg. Vannacht heeft ie zich ook al voorbeeldig gedragen: half 11 laatste voeding, hierna pas 4.20 weer en daarna half 9!
goedemorgen!! wij hebben heeeerlijk uit kunnen slapen!! we sliepen om 23:30 en naomi is vannacht niet gekomen die kwam pas 06:30 vanmorgen voor t eerst!! 8) heeeeerlijkkkk!!
Heerlijk Es en Einneh!! Hier max 3,5 uur tussen de voedingen! MamaT er zat m vanalles dwars dat kon ik wel merken maar wou niet echt lukken. Mirrie zet m op! Zwaar hoor zo!
Hey meiden! Koekkie: Hahahah humor! Es, wat fijn dat ze heeft doorgeslapen! Yay en mama weer een beetje uitgerust! Eline beterschap met het kloofje! Hier: Zo weer even wat tijd op het forum. Valt niet mee want het huis moet ook schoon blijven en de was is niet bij te houden! Ik heb trouwens een tip voor ongelukjes in witte kleertjes, leg de kleertjes vochtig in de zon en de okergele poepkleur is er zo uit, helemaal geweldig! Bedankt mevrouw van het CB! Hier gaat het wel goed allemaal, Fynn maakt het heel goed en huilt weinig en slaapt eet poept en plast goed. Alleen dat borstvoeden, ik wordt er zo kriegel van met dat tepelhoedje, ik wou dat ik dat onding niet nodig had, hij valt er steeds af en blijft niet goed plakken en ik krijg Fynn soms niet goed aangelegd. Hij zit ook de hele tijd met zijn kaakjes te klemmen en dat lipje trekt hij steeds naar binnen. Ik moet hem zo technisch aanleggen dat ik me afvraag of het ooit wat gaat worden als ik niet thuis ben. Momenteel krijgt hij 4 van de 7 voedingen uit de borst. Het probleem is dat het soms zo'n pijn doet het hele voeden en soms gaat het gedurende de voeding nog zeerder doen. Gevolg; ik koppel Fynn af en leg hem aan de andere mem, die gaat ook zeer doen en dan wil ik weer stoppen. Heb nog geen 1 keer de borst leeg laten drinken denk ik... Ik kan er sowieso een weeshuis mee voeden.. Ik mag niet klagen teveel is beter dan te weinig of niks. Fynn geeft overigens niet te kennen dat het te weinig was hoor als ik hem er zelf afhaal. Ik krijg weer een mondje voeding terug en vervolgens duurt het gewoon weer 3-4 uur voor hij weer komt... Zou het dan goed zijn? Mijn melkproductie is nog steeds veel te hoog en sóchtends kan ik de compressen echt uitwringen en is het dwars erdoorheen gesijpelt en ben ik alsnog nat. Heb gisteren onder de douche weggemasseerd en er kwamen gewoon stralen uit, niet normaal meer, was wel een opluchting, alsof je na uren eindelijk je blaas mag legen! Sam: hoop dat ik deze vraag aan jou mag stellen: Kan het zijn dat het aanleggen sochtends pijn doet omdat ik te volle borsten heb en dat het tepelhoedje dan anders zit ten opzichte van Fynn? Omdat ik op een bepaalde manier moet aanleggen en die manier stug blijf gebruiken bedoel ik? Verder wandel ik superveel en dat is echt helemaal te gek! Ben zo blij! Gisteren werd alleen mijn luiertas gecontroleerd bij de Nettodrama omdat er vrouwen met kinderwagen waren die op die manier gestolen hadden. Ik stond gewoon voor lul en schijnbaar mogen ze dat helemaal niet doen. Ook ben ik al 13 kilo afgevallen sinds de bevalling. Eerst waren het er maar 6 en nu dus alweer 7 kilo verder, ik ben tevreden. Alleen mijn buik hangt nog zo aanwezig aan mijn lijf, mensen denken soms echt dat ik een leenbaby bij heb en zelf 20w zwanger ben, je ziet het ze denken en van een paar weet ik het zeker omdat ze het gewoon vroegen, haha, echt erg... Zijn jullie al met buikspieroefeningen begonnen? Voor mij voelt het nog iets te vroeg, ik zit ook nog steeds met mijn blaasontsteking en nu moet ik eerst vandaag mijn urine op kweek laten zetten. Kloterige katheters! Mirie heel veel succes meid, ik denk aan je! Marj, ik hoop dat je in die lijn verder kunt, en straks lekker uitgerust bent! Ik was al zo uitgeput dat mijn lijf niks meer vanzelf deed.. Dikke kus Sue
@ Es: Wat een heerlijke nacht! @ Sam: ik had ook niet gedacht dat Mark nu al 's nachts zoveel uren achtereen zou slapen! @ Koekkie: die is goed! haha!! @ Suekes: thnx voor de witte was tip! dat is een hele handige na gisteravond Alleen politie mag je tas zomaar controleren, winkelbedienden mogen dat alleen als er verdenking is van diefstal en dan nog mag je weigeren en vragen of ze de politie willen bellen, dat je er niet mee akkoord gaat dat ze je tas controleren @ hier: de witte was hangt! nu nog een was in de machine. Hoop dat de zon nog ff gaat schijnen hier, het regende zonet iets......
zonet ff met de servicedesk van Wij jonge ouders gebeld omdat ik de babydoos nog nooit binnen had. Ik stond niet in het bestand en ik weet zeker dat ik wel 6x aangemeld ben :x, vreemd! nou ja ben nu wel aangemeld en krijg beide boxen alsnog en nog een keer de gratis bladen (die had ik wel gehad ).
Hee meiden Lees zo ff bij, nog geen tijd gehad. Om half 11 viel ze uiteindelijk in slaap gisteren, was vanaf half 1 bezig, dus 10 uur achter elkaar. Ze kwam vannacht na 7 uur voor de volgende voeding, en toen na 4 uurtjes weer. Dus bijna 1 voeding overgeslagen. Om 9 uur had ze 110 ml, enbleef jengelen. Om 11 uur nog 80 gegeven, en net maar even laten huilen een kwartiertje, het lijkt nu stil. Misschien moet ik haar soms ook langer laten huilen? Meestal ga ik na een paar min ernaartoe, xxxx
Ik las trouwens op Clair haar hyves dat Sepp nog steeds in het ziekenhuis ligt.. Hoop dat ie snel naar huis mag!!
Suekes, Fijn dat je niet te weinig hebt maar kan ook heel vervelend zijn! Je kunt ook maandverband gebruiken bij de compressen. Neemt ook goed op! Wat betreft de overproductie hoe voed en kolf je nu?Want als je nog extra kolft en daarnaast voedt werk je t zelf in de hand! Wat betreft de pijn, dan ligt hij waarschijnlijk niet goed aangelegd. Ik weet niet of je de borst nog leegkolft daarna maar ik zou niet te gauw de andere pakken dan ivm kans op borstontsteking. Maar ook als je m leegkolft en hem aan de andere aanlegt stimuleer je ook weer extra productie! Dat kriegel worden van het tepelhoedje ken ik Wat betreft de pijn met volle borsten en voeden ook. Dat is met tepelhoedje ook niet fijn. Maar denk niet dat dat met manier van aanleggen te maken heeft, tenzij het pijn blijft doen tijdens het voeden, dan weer wel. Hoop dat je er wat mee kunt.. Hier kwam hij weer na 3 uur, wordt toch wel beter geloof ik... Niet te hard roepen We gaan straks ff naar ikea Kor heeft daar zooooo'n hekel aan, maar sputterde niet eens erg tegen