Nancy; vincent is nu the notebook voor me aan t downloaden super dat luuk zo tam was bezoeker voor t huis is geweest.. was positief zei de makelaar.. man alleen in scheiding. zou voor t weekend wat laten horen.. ben benieuwd. had de versiering laten hangen.. de makelaar had op t briefje geschreven: leuk al dat roze! gefeliciteerd.. hihi.. Naomi was bij de mac klaarwakker maar super lief geluidjes aan het maken en lag lekker om zich heen te kijken nu thuis valt ze bijna in slaap
Wow Eline Kim nog steeds lekker aan het slapen, top zeg! Tsja, toeval of niet.. lastig! In de Mirena zitten juist minder hormonen dan de pil Nancy! Kijk maar eens op www.mirena.nl. Vandaag ook een folder gehad van de vk in het zkh en het klinkt echt veelbelovend! En ze claimen dat het net zo safe is als sterilisatie. Herken het helemaal! Ik wist ook niet wat mij overkwam toen ik stopte met de pil. Voelde mij veel beter, minder hoofdpijn, energieker, zo apart en bizar! Bah TMN niet leuk dat de kids zo aan het klieren zijn onder het eten! Nu weer rustiger bij jullie thuis? Spannend Es, hopen op positief nieuws!
Dithje; Thijmen&Maryl weten goed dat ze samen hun zusje(Noa Lynn) kunnen vervelen... Daar waren ze net mee bezig. Ik heb er al 500x wat van gezegd... Maarten werd net heel erg boos(wordt ie niet zo vaak),dus ze zijn nu weer boven. Ben dr zelfs over aan het nadenken om ze eerder naar bed te doen...
Mirena; hier een slechte ervaring met de Mirena.. Ik moest 3 maanden na plaatsing terug komen voor een echo om te kijken of die goed zat. Bleek ik ineens cystes te hebben op mijn eierstokken en volgens de Gyn kon dat komen van de Mirena.. Ik moest dus 3 maanden later de Mirena er weer uit laten halen.. Ik ga gewoon weer aan de pil..
Dames, *************** BUDDY NEWS*************** En daar is ze dan eindelijk. Vandaag is Mirie EINDELIJK VERLOST en bevallen van een prachtige dochter genaamd Intissar. Ze woog 4006 gram. Lengte is nog niet bekend, maar ze past maatje 56 precies. Grote baby dus!!! ***************** EINDE BERICHT************** GEFELICTEERD MEID EN BEN BLIJ TE HOREN DAT HET DAN EINDELIJK ZO VER IS.
Vraagje; Ik heb net de verkleiner uit de Maxi-cosi gehaald, vond naomi er heel erg opgepropt in zitten... Zit ie er bij jullie nog in? of nooit ingezeten?
Es, Ryan heeft er nooit in gezeten, deze wel. Bij Ryan deed ik er een dekentje onder zodat hij niet gepropt zat. Vond het zo zielig voor het ruggetje.
hoi allemaal mirie dikke knuff meid... nancy lidl ken ik niet had destijds al kv en nu nog steeds wel de zwitsal doekjes maar dat omdat ik ze het fijnst vind niet kwa prijs maar ja ..laats hadden we het nog over sudocreme toch? maar die nieuwe van zwitsal die ik gebruik is zinkzalf haha ..blond hier he... ik zit weer aan de pil maar puur omdat ik het makkelijk vind kwa ongi haha..sam laat zich ook helpen hier maar wij willen na 5kids ook echt geen kids meer dus jullie willen er maar 1?? maar als je het nog niet heel zeker weet zou ik zeggen voor bas nog ff wachten miss? fijn dat luuk het zo goed doet zeg ... dithje hoe is het daar??? de rest dikke knuff... hier alles oke alleen mevr is hier dus een buik slaper al 2 nachten aan het spoken hier.. ze wil alleen nog maar op de buik maar wij vinden dat voor de nacht nog niks over ja oke dan kun je der in de gaten houden maar pfff wat eng ..jelle had het ook en weet nog goed dat hij als een roosje sliep alleen mams niet verder zit ze nu op de 5a6 flessen pd om de 4u ...
@ mirie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!! hier morgen voor de 1e keer naar de kinder fysio in het ziekenhuis voor djesslyn dr voetjes. ben benieuwd.
mirie eindelijk meid ..van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een apparte naam mooi hoor...
ook nog rotnieuws gehad vandaag. sommige van jullie weten misschien nog wel dat ik een maand of 6 geleden via hyves erachter kwam dat mn oom ziek was. gister zijn mijn ouders terug gekomen van vakantie want het ging heel slecht en kon ieder moment overlijden. vannacht om 4 uur is hij overleden.... en wij wilde vandaag juist langs gaan met djesslyn, want hij wilde haar graag nog een keer gezien hebben. Voel me er best rot onder dat ik die wens niet na heb kunnen komen en hij haar dus nooit heeft gezien. maar zelf kon ik eerst nog niet weg omdat ik gewoon mezelf niet goed voelde. en nu wilde ik gaan en dan gebeurt er ineens dit! is zo snel gegaan.
@Mirie en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Intissar!! Geniet ervan! @Bubsie, sterkte gewenst! Bedankt voor de felicitaties dames!!
misschien een rare vraag, maar vinden jullie het raar als je je baby meeneemt naar een begravenis? ik wil haar nog niet weggeven. en ik geen bv dus das ook nog een probleem. mn man zei gister, je neemt haar gewoon mee joh! hij vind dat niet raar. maar eigenlijk nog nooit gezien dat iemand zn baby meenam. wat denken jullie.. zou ook niet weten waar ze heen moet. (en ik zit er eerlijk gezegt ook niet op te wachten om ze nu al bij bijv. mn schoonouders te doen)
Bubsie, gecondoleerd met het verlies van je oom. Is helemaal niet raar hoor. Sterkte! En ook sterkte met het bezoek aan de fysio. Ik persoonlijk zou een kind niet meenemen, maar als je haar niet bij iemand wil achterlaten dan moetje haar gewoon meenemen.