juli mama,s deel 7

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door angel74, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es, Jildou was ook niet te troosten terwijl ik haar liet liggen hoor! En het is goedgekomen. Wat zeg ik? Ze wil altijd wel naar bed s middags en s avonds. Dan vraag ik wat gaan we zo doen? Lekker koese zegt ze dan! Dus als jij je daar beter bij voelt/ dit beter werkt, gewoon doen! Elk kind is anders. Rinze is hier wel wat makkelijker in en kan ik ook wel eens laten miepen voordat ik hem oppak, dan valt hij ook wel in slaap. Maar zoals ik zeg, elk kind is verschillend!

Bubsie (was ik net vergeten) gecondoleerd. Persoonlijk zou ik de kleine meenemen hoor. Als ze wel begint te huilen kun je er altijd uit gaan!

Marj: Ja sorry, maar als ik nu nog moest bevallen, dan had ik hem er niet meer uitgekregen ben ik bang :p ... Maar dikke knuffel hoor!

Nancy, geen zwangerschap meer voor jullie??

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @bubsie gecondoleerd met het overlijden van je oom. *dikke knuff*

@Mirie en familie:gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Intissar!!! geniet er van!!! :D:D

hier:een ontstoken wond aan men teen,kan amper stappen. Ga ff in een soda badje.

morgen dagje ardennen en dan vrijdag kom ik terug mee lezen en reageren! xxx

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje hier doe ik het ook zo met cait pak ze dan ook niet op want ze weet echt al donders goed dat je haar wel zou oppakken ..dus daar moeten we maar ff doorheen al is dat af en toe niet makkelijk...

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Auwie Petatje, sterkte ermee!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Helemaal eens, maar wat moet dat moet;)8)!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, hier echt precies hetzelfde! Alleen trekken we bij het weglopen nog even aan zijn Nijntje muziekdoos :)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh jij dus ook al nancy haha... ja zo doen wij het dus ook maar wij doen ff het liedje van de babyfoon aan .. ;) terwijk we weten als we haar op der buik leggen ze slaapt :( maar ja nog ff volhouden hier...

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, wij hebben altijd maar 1 kind gewild maar wat niet is kan nog komen :p8)

@Petatje, auw das niet fijn, beterschap :( Veel plezier in de Ardennen!

@Bubsie, meid je moet doen waar JIJ je goed bij voelt met een beetje inbreng van je naasten, dus komt helemaal goed ;)
    Sterkte nogmaals..

@Marj, ik kan me herinneren dat jij in het allerbegin al riep dat jij als laatste zou eindigen, of zit ik er nu naast? ;) Maar leuk is anders... Al is het wel iets speciaals natuurlijk 8)

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    haha allemaal hetzelfde ritueel dus :p
    En zou je anders niet kunnen kijken voor zo een ademend matras? Kweet ff niet meer hoe het heet ;) maar schijnt ideaal te zijn voor buikslapers en automatisch voor hun ouders ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel, werkt het niet om haar in te laten slapen op de buik en haar dan om te draaien? Rinze vindt het ook fijn en ik draai hem dan om als hij slaapt. Niet altijd, maar als hij troosteloos is ;) !!

Nancy: Ahah :D Ik had je er nooit over gehoord, dus vandaar de vraag :D !!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mirie eindeijk, gefeliciteerd

Bubsie gecondoleerd.

Ze melde zich om half 7, had vanmiddag een andere speen gehaald op de dyfrax fles, een dental speen. Ze deed net 45 min over haar flesje, goed he haha

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline dat zou ik je net vragen, is er niet een speen waarmee ze langer bezig is, dus ook meer zuigbehoefte bevredigd is?

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, nee je wordt vaak veroordeelt omdat je er 'maar' 1 wil, dus schreeuw het niet van de hoogte daken zeg maar ;)

@Eline, jeeeeeeeeeee zal dat de uitkomst zijn, hoop het zo voor jullie!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm beetje jammer is dat idd!! . Net als nu bij ons roepen veel mensen, je hebt van elk 1 dus kan je nu wel stoppen.. Nou dat bepalen we altijd nog wel zelf!!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam nou helaas niet dan is ze gelijk wakker en alarm rood:D maar goed we kijken het nog ff aan ..

nancy klopt heet volgens mij arosleep of zo? die doe je op de matras zelf volgens mij ...moet wel zeggen ze draait netjes met haar hoofd hoor en houd hem ook al omhoog maar ja je weet maar nooit bahh ..vind het nu nog enger al toen bij jelle..zal wel door de lee ftiijd komen hahaha

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dan heb je er ewer niets aan neej Angel ;) !!

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Es: krampjes en het niet kunnen slapen kunnen niet met elkaar vergeleken worden. Bij krampjes moet je de kleine wel optillen want het heeft pijn. DUs je moet de beentjes wel even vouwen. Bij het niet kunnen slapen zeurt de baby en moet je m gewoon laten liggen, laten huilen totdat het in slaap val.

Bubsie: Komt zeker wel goed hoor!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, jaaaaaaa zo heet ie! haha wij zijn gewoon bezorgde ouders, ik zou het net zo hebben als jou ;)

@Sam, nou ja zeg, af en toe ;)
    En daarbij ben ik snel geneigd om me alles aan te trekken wat anderen vinden, dus hou al gauw mijn mond 8)

Kijk onze kleine vrolijkerd vanavond :D Zie ik daar trouwens een voorzichtig lachje :(

Bekijk bijlage 91296

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja snap wat je bedoelt Nancy hoor! Ik roep ook niet tegen iedereen dat dit nog niet de laatste is als het aan ons ligt ;) !!
    Prachtige foto zeg :D !!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier zou kor Rinze net een kus geven, Rinze draait zn ogen weg en steeds zn tong uit ;) !! HAHA

Deel Deze Pagina